das ook een optie joaquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jongs haalt nou maar gewoon op een vrijdag middag op goa daarna naar het wapen bijkomen
daar moej trots op zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef mrkanarie het volgende:
Overijssel, thuisland van Grolsch...
Ja man.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
daar moej trots op zijn![]()
ie mut met stage gangs johquote:Op woensdag 17 november 2004 16:15 schreef TukkerBart1965 het volgende:
jaaah tukker dat weet ik wa:)
Holten ken ik wel. Moet er af en toe naar toe voor m'n werk.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:50 schreef TukkerBart1965 het volgende:
TukkerBartUutVJenne is dr ok natuulk![]()
Wie is er bekend in holten btw?
waar in zwolle?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:17 schreef NehcslowZ het volgende:
Zwolle hier
Ik weet wel waar jouw huis woont! Als er hier iemand in de high society buurt woont van Wierden dan ben ik 't welquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
och toe even.. als je nog niet eens weet waar mijn huis woont.. better be silent then...![]()
![]()
Dat mogt ik niet doen.. ik moest het ZELF opruimequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
"jongens en meisjes, het is tijd voor het grote ballenspel!!
jullie krijgen een zak, daar doe je alle ballen in die los in de zaal liggen, als je zak vol is, dan gooi je hem leeg in de ballenbak. zijn alle ballen opgeruimt, dan mag je je zak inleveren en krijg je een verassing! de zak kun je ophalen bij de ingang"![]()
![]()
(c), (p), (r) en TM KSP Ballorig![]()
dom & stomquote:Op donderdag 18 november 2004 21:48 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
Dat mogt ik niet doen.. ik moest het ZELF opruimenaja ben dr ook op n gegeven moment ontslagen
![]()
nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
Jow, waren der vrijdagavond nog Vriezefokkers in 't Wapen in Vriezenveen?
jij hebt um door mr kanariequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef mrkanarie het volgende:
Overijssel, thuisland van Grolsch...
heej kloot , word es wakker joh.quote:Op zondag 14 november 2004 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
overijssel is cool en ijsselmuiden helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |