is in de nieuwbouwwijkquote:Op maandag 15 november 2004 22:41 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
ik weet het.. slecht.. slecht.. slecht.. maar waar ligt dat eigenlijk?![]()
zelf kom ik uit de buurt van het noordik, uit de grensweg![]()
Westerbouwlandenquote:Op maandag 15 november 2004 22:41 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
ik weet het.. slecht.. slecht.. slecht.. maar waar ligt dat eigenlijk?![]()
zelf kom ik uit de buurt van het noordik, uit de grensweg![]()
whahaha en terecht Vriezenveen Metropoolquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef 9christensen het volgende:
godsamme mut ik ok nog naar vjenne nieuwe ov ophalen
Tot nu toe ben je nog in de minderheid tuutquote:Op maandag 15 november 2004 22:48 schreef tuut84 het volgende:
goeindag geeste meld zich weer
nee, the more higher society...quote:Op maandag 15 november 2004 13:54 schreef cygnusx het volgende:
[..]
stoer, dicht bij t zwembad de kolk?
Het woonwagenkamp?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:37 schreef Breemz het volgende:
[..]
nee, the more higher society...![]()
![]()
wrong againquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Het woonwagenkamp?![]()
vergeet De Krim nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:21 schreef cygnusx het volgende:
omg stormloop.. voor deeltje 2 maak ik wel ff een plaatsmeld scriptje..
muhahah meneer woont naast de cafetaria joehoequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:35 schreef Breemz het volgende:
[..]
wrong againmaar we hebben wel een klein woonwagenkampje hier in wierden (4 wagens ofzo) maar ook daaar niet.. even higher
![]()
haha dat heb ik vroeger ook nog gedaan.. moest ik eind vd dag de hele zaal doorlopen om overal ballen vandaan te hale die uit de ballenbak waren gegooid.. *jeej*quote:Op maandag 15 november 2004 19:31 schreef petre86 het volgende:
[..]ja, nou goed?
neej echt, je kent ze wel, kinderspeelparadijzen, daar dus
Volgens NOVA (afgelopen vrijdag) ligt dat in de Achterhoek hoor...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef Bleekwater het volgende:
* dVTB komt ook uit overijssel. Deventer om precies te zijn
och toe even.. als je nog niet eens weet waar mijn huis woont.. better be silent then...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:01 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
muhahah meneer woont naast de cafetaria joehoe![]()
higher society:P pff droom maar lekker verder![]()
.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef 9christensen het volgende:
godsamme mut ik ok nog naar vjenne nieuwe ov ophalen
haha.. of ie miene. kan nog tot de kerst dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
.
gvd ik ok. nem ie den van mie efkes met
"jongens en meisjes, het is tijd voor het grote ballenspel!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:05 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
haha dat heb ik vroeger ook nog gedaan.. moest ik eind vd dag de hele zaal doorlopen om overal ballen vandaan te hale die uit de ballenbak waren gegooid.. *jeej*![]()
Jongs haalt nou maar gewoon op een vrijdag middag op goa daarna naar het wapen bijkomenquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha.. of ie miene. kan nog tot de kerst dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |