Amsterdam...quote:Op woensdag 10 november 2004 17:05 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
waar woon je?
Geil is goed geheugen hoor... : http://www.geilusa.com/proddetail.asp?linenumber=55quote:Op woensdag 10 november 2004 17:13 schreef o0pS het volgende:
Ik bied alvast 400,-![]()
Maar uhhh.... Geil geheugen?is dat goed of slecht?
Heb je een foto van de pc en de monitor mischien?
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:05 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
1. Waar woon je? : Amsterdam
2. Is het los te kopen of alleen per set? : Allen als set te koop
3. Waarom doe je het weg? : Heb wat nieuws
4. Tot wanneer is deze 'veiling'? : Het liefst zo kort mogelijk, 3 dagen max...
5. Hoeveel moet die TFT-monitor kosten, en zitten er ook boxjes in? : TFT niet los,alleen evt samen met pc,mits een goed bod
oke, ik zal het thuis even bespreken.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Goed...ik hoor het wel....quote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
oke, ik zal het thuis even bespreken.
Gemaildquote:Op woensdag 10 november 2004 20:09 schreef --HOOLIE-- het volgende:
@ Siegfried : Bod genoteerd ( ik wacht nog ff) , mail is : jbcomp AT jbomputers PUNT nl en geen van die moederborden is het..het is de MSI 865PE Neo2 Platinum http://www.msi.com.tw/pro(...)d_detail.php?UID=556
@ root1980 : TFT is een 17" Benq 747 (had me vergist) in het zwart 16ms response tijd
[afbeelding]
@ Tha_Dijkstra : PC+TFT => ¤750
Wat wil je daarvoor bieden??quote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
- sorry wordt hem niet, wil je de tft echt niet alleen kwijt? -
Sorry, hoogste bod is op dit moment ¤530..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:14 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Eh dude heb je de aankoopbonnen ook nog van deze computer? (vanwege garantie?)
en misschien een foto van de kast zelf, als het er wat leuk uitziet wil ik er wel
de door jou opgegeven vraagprijs voor willen bieden van 500 euro maar dan inclusief
verzekerde verzending of je mag het ook komen brengen (maar ik woon in friesland.)
Ik denk dat de verzending tussen een eurotje of 15/25 komt.
Ik hoor het wel,
Je kan me anders ook toevoegen op msn : Kornelisbij@Hotmail.com
Hoogste bod is 180 pleuries tot nu toe...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:33 schreef root1980 het volgende:
ben benieuwd naar je vraagprijs van je TFT .... ?:)
PC geen intresse voor,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |