quote:Daarom ben jij ook geen leider van een of andere organisatie.
Op woensdag 12 september 2001 15:27 schreef The_Avenger het volgende:
Ik had het als leider van 1 of andere organisatie wel uit mijn hoofd gelaten, als Amerika aan valt vallen er wel meer als 10.000 doden.
Er zijn zat 9extreem) rechtse en linkse amerikaanse organisaties die tegen de US GOV zijn. Soms kan een eenling al flink wat, denk eens aan de UNA bomber....
quote:Toen McVeigh z'n wagentje had geparkeerd duurde het voor hem te lang voordat alles de lucht in werd geblazen. Hij wou teruggaan om handmatig de boel te laten knallen met zichzelf erbij, maar op dat moment kwam net de harde knal. Hij wou dus dat alles de lucht inging, desnoods met zich zelf erbij.
Op woensdag 12 september 2001 15:59 schreef calvobbes het volgende:
Zou best kunnen, ik denk alleen niet dat er Amerikanen bereid zijn om zelfmoord te plegen op deze schaal. Misschien wel mensen van een of ander sekte, maar figuren als McVeigh (Oklahoma) durven (denk ik) geen zelfmoordaanslag te plegen. Dat doen ze voornamelijk in Arabische e.d. kringen!
Ik denk dus dat z'n vriendjes wel in staat zijn voor zelfmoord op die schaal...
quote:Dat denk ik ook
Op donderdag 13 september 2001 01:33 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Ik denk dus dat z'n vriendjes wel in staat zijn voor zelfmoord op die schaal...
Verder denk ik ook dat de VS ertoe in staat is om het volk te laten geloven dat het een aantal arabieren waren ..
(volgens retecool was deze foto in juni al op de server gezet)
Bizar toch?
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-09-2001 03:26]
Nieuwe cd van Dream Theater kwam gister uit: Scenes from New York... en de cover van de cd.... bevat een brandende appel met daarin o.a afbeelding van wtc
quote:hmm..beetje ver gezocht..ik zie ook het vrijheids beeld in het vuur boven de appel en die staat toch nog overeind. het is puur symbolisch bedoeld.
Op donderdag 13 september 2001 03:50 schreef RAiDEN het volgende:
copy/paste:Nieuwe cd van Dream Theater kwam gister uit: Scenes from New York... en de cover van de cd.... bevat een brandende appel met daarin o.a afbeelding van wtc
het gaat dus om deze:
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-09-2001 13:54]
quote:Om de hele simpele reden dat hij er dan van verzekerd is dat hij over 1 uurtje dood is. En velen met hem.
Op donderdag 13 september 2001 01:16 schreef The_Avenger het volgende:
waarom is deze aanslag nog niet stoer opge-eist door meneer geitenhoeder vraag ik mij af dan
Amerikanen zijn patriotten. Ze kunnen het wellicht niet eens zijn met hun regering en er zijn zeker extremistische groeperigen die moordaanslagen durven plegen, zoals die Timothy McVijg.
Amerikanen zullen echter nooit de symboln van de macht van de VS aanvallen. Er zal geen enkele amerikaan zijn, die het in zijn hoofd haalt, extremistisch of niet, om het vrijheidsbeeld, het pentagon, empire state building, twin towers of iets dergelijks aan te vallen/vernietigen. Een vliegtuigje opblazen, ala, maar geen symbolen van de VS.
Afgezien daarvan, geen enkele amerikaan, extremistisch of niet, heeft baat bij deze aanslag. Indien ze het economisch slecht vinden gaan en een statement willen maken, dan worden ze er hier niet echt beter van.
Nee, het zijn mensen van buitenaf geweest. En dat betekent dus dat in het ergste geval enkele landen in puin gaan liggen en in het gunstigste geval Saddam en Bin Laden naar het stenen tijdperk worden geblazen...
quote:Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Was gisteren een docu op een zender waarin werd aangegeven dat de usa niet zo heel erg goed is in omleggen van terroristen.. Osama is al een keer eerder aangevallen... Niet gelukt, Noriega is geprobeerd om te leggen.. Niet gelukt. Zo hadden ze nog een paar voorbeelden...
Op donderdag 13 september 2001 10:34 schreef HartSlag het volgende:[..]
Om de hele simpele reden dat hij er dan van verzekerd is dat hij over 1 uurtje dood is. En velen met hem.
Dus zo zeker zou ik daar niet van zijn
quote:Hm, VS misschien niet, Israel is daar al beter in...en zullen best een handje willen helpen...
Op donderdag 13 september 2001 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Was gisteren een docu op een zender waarin werd aangegeven dat de usa niet zo heel erg goed is in omleggen van terroristen.. Osama is al een keer eerder aangevallen... Niet gelukt, Noriega is geprobeerd om te leggen.. Niet gelukt. Zo hadden ze nog een paar voorbeelden...
Dus zo zeker zou ik daar niet van zijn
quote:Israel zal dat ook niet openlijk doen, maar het de inlichtingendienst op laten knappen...
Op donderdag 13 september 2001 15:54 schreef The_Avenger het volgende:
Als Israel een aanval doet op de taliban oid denk ik dat meneer hoessein en zijn maten hun kans schoon zien (want israel bombadeerd dan weer een melkfabriek of een kleuterschool volgens hun)om weer een paar raketten die kant uit te schieten.
Het zijn alleen maar Arabieren die opgepakt zijn.
Ben je zelf Arabier, Arabier?
-Budget cuts? Is that what this is all about?
-Operation Honeymoon. Fuck me, youre running a fund raising!
-A fund raising?
-1993, the WTC bombing, remember?
During the trail one of the terorists claims the CIA had
advanced knowledge. The diplomat who got the terrorists visa was CIA. Its not unthinkable they pave the way for the bombing purily to justify a budget increase.
-Youre telling me to fake some terrorist thing just to get some money out of congres?
-well, unfortunally I have no idea how to fake killing 4000 people. So we just have to do it for real.
Oh, they blame it on the moslims,naturally,and then I get my funding.
Het is een film maar toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |