abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 15:27:11 #1
15711 The_Avenger
The Last With Pagan Blood!
pi_1619194
WRAAK! schreeuwt Bush, maar wat als er Amerikanen achter de aanslag zitten? Bij de aanslag van Timothy McVeigh waren ze er ook van overtuigd dat het Osamah Bin Laden of een van zijn vriedjes was.. En er gebeuren wel meer rare dingen in dat land. Een stel pubers die zomaar een stel machinegeweren in hun bezit kregen en er bijna een hele school mee uitroeide bijvoorbeeld.
Ik vraag me af, als het al Afghanen waren, of ze zich niet af hebben gevraagd wat voor concequenties het kan hebben om een militair enorm krachtig land op zo'n wijze aan te vallen. Ik had het als leider van 1 of andere organisatie wel uit mijn hoofd gelaten, als Amerika aan valt vallen er wel meer als 10.000 doden.
  Redactie Frontpage woensdag 12 september 2001 @ 15:28:37 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1619222
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:27 schreef The_Avenger het volgende:
Ik had het als leider van 1 of andere organisatie wel uit mijn hoofd gelaten, als Amerika aan valt vallen er wel meer als 10.000 doden.
Daarom ben jij ook geen leider van een of andere organisatie.
  woensdag 12 september 2001 @ 15:30:05 #3
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_1619253
Dat is niet eens zo'n gek idee......

Er zijn zat 9extreem) rechtse en linkse amerikaanse organisaties die tegen de US GOV zijn. Soms kan een eenling al flink wat, denk eens aan de UNA bomber....

Da makt mijne zeik nie lauw!
  woensdag 12 september 2001 @ 15:30:18 #4
15711 The_Avenger
pi_1619256
nee dat moest er nog eens bij komen
  woensdag 12 september 2001 @ 15:54:56 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1619603
Als het Amerikanen waren zullen die ook zwaar gestraft worden, ner zo hard als elke andere groepering
pi_1619659
Zou best kunnen, ik denk alleen niet dat er Amerikanen bereid zijn om zelfmoord te plegen op deze schaal. Misschien wel mensen van een of ander sekte, maar figuren als McVeigh (Oklahoma) durven (denk ik) geen zelfmoordaanslag te plegen. Dat doen ze voornamelijk in Arabische e.d. kringen!
  donderdag 13 september 2001 @ 01:16:52 #7
15711 The_Avenger
pi_1624644
waarom is deze aanslag nog niet stoer opge-eist door meneer geitenhoeder vraag ik mij af dan
pi_1624699
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:59 schreef calvobbes het volgende:
Zou best kunnen, ik denk alleen niet dat er Amerikanen bereid zijn om zelfmoord te plegen op deze schaal. Misschien wel mensen van een of ander sekte, maar figuren als McVeigh (Oklahoma) durven (denk ik) geen zelfmoordaanslag te plegen. Dat doen ze voornamelijk in Arabische e.d. kringen!
Toen McVeigh z'n wagentje had geparkeerd duurde het voor hem te lang voordat alles de lucht in werd geblazen. Hij wou teruggaan om handmatig de boel te laten knallen met zichzelf erbij, maar op dat moment kwam net de harde knal. Hij wou dus dat alles de lucht inging, desnoods met zich zelf erbij.

Ik denk dus dat z'n vriendjes wel in staat zijn voor zelfmoord op die schaal...

pi_1624713
Als het Amerikanen waren zullen wij, geziene de harde woorden van de Amerikaanse top die in andere richtingen gesproken zijn, dat nooit te weten komen.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 01:43:40 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1624719
quote:
Op donderdag 13 september 2001 01:33 schreef RAiDEN het volgende:

[..]

Ik denk dus dat z'n vriendjes wel in staat zijn voor zelfmoord op die schaal...

Dat denk ik ook

Verder denk ik ook dat de VS ertoe in staat is om het volk te laten geloven dat het een aantal arabieren waren ..

pi_1624736
Secte, ja dat kan ook. Zoals die uit Wacco: David Koresh en de Davidians...
pi_1624762
De band the Coup heeft 2 weken geleden hun 4e cd uitgebracht met deze cover: http://www.girlieaction.com/coup/coup-cover-300.jpg

(volgens retecool was deze foto in juni al op de server gezet)

Bizar toch?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 03:11:58 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1624821

bovenstaande link deed het niet meer nml, maar vraag me af of dit de juiste cover is

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-09-2001 03:26]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1624857
copy/paste:

Nieuwe cd van Dream Theater kwam gister uit: Scenes from New York... en de cover van de cd.... bevat een brandende appel met daarin o.a afbeelding van wtc

donderdag 13 september 2001 @ 03:57:52 #15
15510 CuMsHoT
..Done in 60 seconds....
pi_1624861
quote:
Op donderdag 13 september 2001 03:50 schreef RAiDEN het volgende:
copy/paste:

Nieuwe cd van Dream Theater kwam gister uit: Scenes from New York... en de cover van de cd.... bevat een brandende appel met daarin o.a afbeelding van wtc

[afbeelding]

hmm..beetje ver gezocht..ik zie ook het vrijheids beeld in het vuur boven de appel en die staat toch nog overeind. het is puur symbolisch bedoeld.
I was preaching the truth, i went down to the cadillac agency and one hour later i drove out a new cadillac hallelujah say praise the lord, bless god, i'm gonna drive that cadillac down here and get it dusty and dirty for god, hallelujah! thank you jesus!
pi_1625452
Goed dat ik mijn temp files nog niet weggegooid had.

het gaat dus om deze:

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-09-2001 13:54]

pi_1625462
Sorry voor het verkloten van de layout, maar ik heb het maar even snel gedaan, is er een modje die het even aan kan passen?
pi_1625505
quote:
Op donderdag 13 september 2001 01:16 schreef The_Avenger het volgende:
waarom is deze aanslag nog niet stoer opge-eist door meneer geitenhoeder vraag ik mij af dan
Om de hele simpele reden dat hij er dan van verzekerd is dat hij over 1 uurtje dood is. En velen met hem.
pi_1625551
Volgens mij gaat 'De Coup' heel goed, of heel slecht verkopen... Ik vraag het me af.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1625592
Maar ben ik nou de enige die de foto angstig accuraat vind?
pi_1625605
Het zijn geen amerikanen geweest. Waarom? Zal ik ff uitleggen...

Amerikanen zijn patriotten. Ze kunnen het wellicht niet eens zijn met hun regering en er zijn zeker extremistische groeperigen die moordaanslagen durven plegen, zoals die Timothy McVijg.

Amerikanen zullen echter nooit de symboln van de macht van de VS aanvallen. Er zal geen enkele amerikaan zijn, die het in zijn hoofd haalt, extremistisch of niet, om het vrijheidsbeeld, het pentagon, empire state building, twin towers of iets dergelijks aan te vallen/vernietigen. Een vliegtuigje opblazen, ala, maar geen symbolen van de VS.

Afgezien daarvan, geen enkele amerikaan, extremistisch of niet, heeft baat bij deze aanslag. Indien ze het economisch slecht vinden gaan en een statement willen maken, dan worden ze er hier niet echt beter van.

Nee, het zijn mensen van buitenaf geweest. En dat betekent dus dat in het ergste geval enkele landen in puin gaan liggen en in het gunstigste geval Saddam en Bin Laden naar het stenen tijdperk worden geblazen...

When that small wonder looks into your eyes, it's all worth it...
pi_1625628
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:34 schreef HartSlag het volgende:

[..]

Om de hele simpele reden dat hij er dan van verzekerd is dat hij over 1 uurtje dood is. En velen met hem.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Was gisteren een docu op een zender waarin werd aangegeven dat de usa niet zo heel erg goed is in omleggen van terroristen.. Osama is al een keer eerder aangevallen... Niet gelukt, Noriega is geprobeerd om te leggen.. Niet gelukt. Zo hadden ze nog een paar voorbeelden...

Dus zo zeker zou ik daar niet van zijn

pi_1627828
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Was gisteren een docu op een zender waarin werd aangegeven dat de usa niet zo heel erg goed is in omleggen van terroristen.. Osama is al een keer eerder aangevallen... Niet gelukt, Noriega is geprobeerd om te leggen.. Niet gelukt. Zo hadden ze nog een paar voorbeelden...

Dus zo zeker zou ik daar niet van zijn

Hm, VS misschien niet, Israel is daar al beter in...en zullen best een handje willen helpen...
  donderdag 13 september 2001 @ 15:54:00 #24
15711 The_Avenger
pi_1627902
Als Israel een aanval doet op de taliban oid denk ik dat meneer hoessein en zijn maten hun kans schoon zien (want israel bombadeerd dan weer een melkfabriek of een kleuterschool volgens hun)om weer een paar raketten die kant uit te schieten.
pi_1628037
quote:
Op donderdag 13 september 2001 15:54 schreef The_Avenger het volgende:
Als Israel een aanval doet op de taliban oid denk ik dat meneer hoessein en zijn maten hun kans schoon zien (want israel bombadeerd dan weer een melkfabriek of een kleuterschool volgens hun)om weer een paar raketten die kant uit te schieten.
Israel zal dat ook niet openlijk doen, maar het de inlichtingendienst op laten knappen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')