Ja die zit daar nog gewoon met een klein kind en wordt ook niet geevacueerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerucht ging dat dat MUUS wasDie zit daar namelijk vast in haar huis!
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:26 schreef Againzender het volgende:
Gerucht ging dat dat MUUS wasDie zit daar namelijk vast in haar huis!
Waar zouden ze heen moeten dan. Zo'n beetje de hele Nederlandse ME en BBE loopt daar rondquote:Op woensdag 10 november 2004 14:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
En straks vallen ze dat huis binnen en zijn die gasten al 30 jaar weg....
Nope werd net tegengesproken door de overheid enzo volgens RTL5quote:Op woensdag 10 november 2004 14:30 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nu tanks op weg naar die plek?
Daarom juist.......quote:Op woensdag 10 november 2004 14:31 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Waar zouden ze heen moeten dan. Zo'n beetje de hele Nederlandse ME en BBE loopt daar rond
O.a. Jong Feyenoord vs. RKC en Rangers vs. Celtic.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gevoetbald vanavond ?
Bayern - Stuttgart op de ZDF.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Ah ok bedanktquote:Op woensdag 10 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vannacht wilde de politie wat verdachten van terrorisme uit een woning in Den Haag halen, bij het binnengaan ging er een boobytrap af en ontplofte er een granaat, daarna is de heleboel omsingeld, de bewoners geevacueerd. Daarna zijn er bergen ME en extra politie en militairen heen gehaald. Geruchten gaan zelfs dat er tanks en helikopters onder weg zouden zijn. Waarschijnlijk zijn er explosieven in het pand.
Tis nu wachten op een inval.
Je zou aan de politiemacht zeggen, dat FC Den Haag thuis speelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n nette beschaafde jongen bent, en nu dit.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
Zo zo![]()
![]()
Heb ik me even lekker gemasturbeerd op Georgina de Geile
Wat brandt er nu weer?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:07 schreef pascalheister het volgende:
middag
de branden in Nederland vliegen uit de grond zeg![]()
Ik brand wel van verlangen, maar dat telt zeker niet ??quote:Op woensdag 10 november 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
Wat brandt er nu weer?
inmiddels staan er pantservoertuigen, die lijken op tanks.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope werd net tegengesproken door de overheid enzo volgens RTL5
heb het over die branden die geweest zijn, aangezien ik deze week in de ochtend niet kan postenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat brandt er nu weer?
2 minuten, what the hell?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:28 schreef Againzender het volgende:
Goeiedag! Hectiek troef vandaag!
[..]
Genoeg om in twee minuten een topic te vullen zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |