Gewoon dezelfde OP die al 7 keer is gebruikt hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef Tain het volgende:
Dat zijn wel vrij grote plaatjes in de op
* medelijden heeft met mensen met een lite verbinding of 56k
ik kom hier ook bijna nooitquote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde OP die al 7 keer is gebruikt hoor
Belde net naar ze.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef gijsje79 het volgende:
TVP.
Nog een dagje, sta morgen om 09.00 uur bij de Gameshop.![]()
Ja denk jij dat ze voor half tien hun voorraad al hebben binnengehad, verwerkt en weer opgestuurd naar jou? Dan moet je je eigen zaak gaan beginnen, want dan heb jij het goed voor elkaar zeg.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:38 schreef Neverstop het volgende:
Potverdikkie, nu staat m'n GCShop status nog steeds op: Betaald; in behandeling.
Zal je zien dat ze niet genoeg voorraad hebben en ik kan wachten tot de volgende levering ofzo, heb 'm de 5e besteld.
Hallo, we hebben het wel hier over HALO 2 eey, dan kunnen ze op zijn minst een 24 uur shift instellen voor de fansquote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ja denk jij dat ze voor half tien hun voorraad al hebben binnengehad, verwerkt en weer opgestuurd naar jou? Dan moet je je eigen zaak gaan beginnen, want dan heb jij het goed voor elkaar zeg.
Kijk vanavond maar naar je status.
Trouwens: de TPG kennende zal je hem eerder vrijdag dan morgen binnenkrijgen.
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, we hebben het wel hier over HALO 2 eey, dan kunnen ze op zijn minst een 24 uur shift instellen voor de fans![]()
Ik ben nu dus enigsinds panisch dat ik weer zo'n mailtje krijg, dus van mij mogen ze zo snel mogelijk die status veranderenquote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u Fable bij ons besteld. Deze is helaas niet meer bij ons op
voorraad en we moeten dus wachten op een nieuwe levering. Normaal gesproken
is dat bij zo'n nieuwe release binnen een dag, maar in dit geval was de game
ook bij de leverancier niet meer op voorraad. Dit komt doordat Microsoft nu
al bezig is met het fabriceren van Halo 2 en Fable een lagere prioriteit
heeft gekregen.
Nu hebben we geen idee wanneer Fable weer binnenkomt. Mocht de bestelling u
te lang duren dan kunt u deze kosteloos annuleren of wijzigen naar een
andere game. We hebben echter ook nog een ander alternatief; als u wilt
kunnen we u een Zweeds exemplaar van Fable opsturen. Deze versie is
uiteraard gewoon in het Engels, alleen de handleiding en het hoesje zijn in
het Zweeds. Graag zou ik van u willen weten waar u voor kiest. Onze excuses
voor het ongemak.
In Master Chief's tenue uiteraardquote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]en desnoods zelf gaan rondbrengen
dit soort dingen komen echt heel weinig voor, alleen voor de rest met halo 2 le dat ze die niet krijgen van MS, maar het gaat volgens mij niet bij gcshop fout maar bij de leverancierquote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Neverstop het volgende:
Uitleg:
De eerste bestelling die ik bij GCShop heb gedaan (normaal haalde ik de games gewoon in de winkel of bol.com) was Fable. Daar heb ik eerst 2 weken op gewacht waarna ze me dit mailtje stuurden:
[..]
Ik ben nu dus enigsinds panisch dat ik weer zo'n mailtje krijg, dus van mij mogen ze zo snel mogelijk die status veranderen.
plaatje invoegen was wel moeilijk hequote:Op woensdag 10 november 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
In Master Chief's tenue uiteraard
Soms zit het mee soms zit het tegenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
plaatje invoegen was wel moeilijk he![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Bastard het volgende:
Ben nog niet zo ver in het spel, express niet, wil levels op me in laten werken
MaarBen ook niet zo ver in het spel, was daar gisteravond in het begin van de avond te onrustig voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En had niet geblowd ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, lees het voorige deel eens terugquote:Op woensdag 10 november 2004 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
is deze niet toevallig vandaag al te koop ergens?
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef Fliepke het volgende:
tvp enzo
mijn laatste bestelling van rollercoaster tycoon 3 werd op 2 november verstuurd en die heb ik nog niet binnenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Dito.. Wsl heb ik um pas zaterdag of heel misschien vrijdag.
Play bezorgt tegenwoordig met een koerier ipv de post. (of het was omdat de laatste twee bestellingen in een doos zaten vanwege het formaat)
PLay is geen touw aan vast te knopen.. maar meerendeel wat ik daar besteld heb kwam pas op Dinsdagquote:Op woensdag 10 november 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Play bezorgt tegenwoordig met een koerier ipv de post. (of het was omdat de laatste twee bestellingen in een doos zaten vanwege het formaat)
Volgens mij bezorgd play gewoon via de post. Als ik een dvd oid bestel dan komt ie meestal tegelijk met de rest vd post. Ze gaan toch geen enveloppen met een koerier rondbrengen, da's veel te duurquote:Op woensdag 10 november 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
waaromquote:Op woensdag 10 november 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus, lees het voorige deel eens terug.
Neeeequote:Op woensdag 10 november 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
PLay is geen touw aan vast te knopen.. maar meerendeel wat ik daar besteld heb kwam pas op Dinsdag
Misschien heeft het te maken met het feit dat ik in Amsterdam woon, maar ik heb alles meestal erg snel.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
PLay is geen touw aan vast te knopen.. maar meerendeel wat ik daar besteld heb kwam pas op Dinsdag
Succesquote:Op woensdag 10 november 2004 12:19 schreef Baris het volgende:
Ik ga vandaag mijn best doen om de LE in mijn bezit te krijgen.
Hij telt die filmpjes in het begin ook als 1 level hequote:Op woensdag 10 november 2004 12:26 schreef Bananenman het volgende:
Level 9 inmiddels. Poeh
Ik heb m gister bij intertoys wegquote:Op woensdag 10 november 2004 12:44 schreef Robhimself het volgende:
Intertoys verkoopt m officieel vanaf vandaag. Kep een LE apart laten leggen
Who wants to touch me?
tutch jij me maar want ik heb m alquote:Op woensdag 10 november 2004 12:44 schreef Robhimself het volgende:
Intertoys verkoopt m officieel vanaf vandaag. Kep een LE apart laten leggen
Who wants to touch me?
Cool ik zal er ook es langsgaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
Bericht terug van Dimension Plus: ik kan het spel vanmiddag ophalen
is hij alleen verkrijgbaar in Groningen of ook in Doetinchem (D.P) ?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool ik zal er ook es langsgaan.
Thanks. Ben jij toevallig van het GLR?. Vandaag is een jongen uit onze klas met een LE naar school gekomen.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Succes![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:11 schreef Baris het volgende:
[..]
Thanks. Ben jij toevallig van het GLR?. Vandaag is een jongen uit onze klas met een LE naar school gekomen.
Bel es zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:09 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
is hij alleen verkrijgbaar in Groningen of ook in Doetinchem (D.P) ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bel es zou ik zeggen.
ik :quote:Goedemiddag, u spreekt met D.P. klopt het dat u enige tijd geleden HALO 2 besteld heeft
verkoper :quote:ja dat klopt
ik :quote:hij ligt klaar om opgehaald te worden
OH MY FREAKING GOD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:kom ik vanmiddag even langs, bedankt
Ik weet niet wat GLR isquote:Op woensdag 10 november 2004 13:11 schreef Baris het volgende:
[..]
Thanks. Ben jij toevallig van het GLR?. Vandaag is een jongen uit onze klas met een LE naar school gekomen.
Ja erg vaagquote:Op woensdag 10 november 2004 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij telt die filmpjes in het begin ook als 1 level he
ik krijg straks 2 LE's thuisquote:Op woensdag 10 november 2004 14:40 schreef Gamedemon het volgende:
Twitje
[afbeelding]
Sorry liefe pkwarts...
Eplaza hoog catharijne verkoopt em volop mensen....
Ja lol, dat kon je in Halo 1 ook alquote:Op woensdag 10 november 2004 15:40 schreef GinaG het volgende:
Vertel eens was dat zwarte knopje (naast dat knopje voor licht) ook in HALO 1 om te wisselen van granaatWist namelijk nooit in HALO 1 hoe dat moest
![]()
Oke, was alleen een vraagje. Je weet maar nooit. En ik wist niet dat je een vrouw was. Mijn excuus.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GLR isIk ben een vrouw van 28
![]()
Juist dat heb ik dus de afgelopen maanden constant gedaanquote:Op woensdag 10 november 2004 15:49 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
[..]
Dat wist ik in het begin ook niet, ik moest altijd mijn plasma grenades weggooien voordat ik fragmentation grenades kon gooien![]()
oh. mijn. godquote:Op woensdag 10 november 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist dat heb ik dus de afgelopen maanden constant gedaanEn maar vloeken dat ik niet kon switchen tussen granaten
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:31 schreef pkwarts het volgende:
GCshop heeft het binnen, en het wordt verstuurd. De status zal echter pas eind vd middag of vanavond aangepast worden, omdat ze dat in 1 keer willen doen (teveel orders om handmatig te doen)
Kom op Baris die gasten bij de Gameshop zouden het echt wel aan je verkopen hoor, ze zullen het waarderen als je afbelt, want dan kunnen ze die LE gewoon aan iemand anders verkopen. Bij de Gameshop zijn ze echt wel zo servicegericht dat ze jou versie voor je zullen ''vasthouden''. Gewoon ff afbellen die gastenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:56 schreef Baris het volgende:
Yesss, ik heb hem. Lang leve de intertoys.
De gameshop in Den Haag kan van mij de tering krijgen. Als ze het spel nog niet willen verkopen, dan hebben ze iig een klant minder. Ik laat mij reservering lekker staan en zet morgen en vandaag mijn mobiel uit. Laat ze lekker de hele dag bellen.
Toen ik dinsdag naar de gameshop ging, zei die ene jongen bij de kassa dat het nog niet binnen was.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom op Baris die gasten bij de Gameshop zouden het echt wel aan je verkopen hoor, ze zullen het waarderen als je afbelt, want dan kunnen ze die LE gewoon aan iemand anders verkopen. Bij de Gameshop zijn ze echt wel zo servicegericht dat ze jou versie voor je zullen ''vasthouden''. Gewoon ff afbellen die gasten
Dat kan hoor! Ik heb gisteren iemand van de FRS de huid volgescholden, omdat een ander filiaal ze wel verkocht. Hij maar zeggen van niet....I'm not a fucking liar.....quote:Op woensdag 10 november 2004 16:28 schreef Baris het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag naar de gameshop ging, zei die ene jongen bij de kassa dat het nog niet binnen was.
Yeah right, en ik ben gek.
Kijk es op de achterkant van dat andere boekjequote:Op woensdag 10 november 2004 16:08 schreef Baris het volgende:
Mensen het is me iets opgevallen aan de handleiding van de LE:
Bij de gedeelte waar je vijanden staan dus blz 4 en 5 staan niet de originele namen van je vijanden, maar staan er rare namen.
Bij bij de grunt staat er:
Unggogy
Heeft iemand anders dat ook, of ben ik de enige?
nee. die zullen er ook niet zijn. TPG doet er altijd wat langer overquote:Op woensdag 10 november 2004 17:28 schreef Cleverkidr het volgende:
Dammit ik ben pissed...
Gister gaf de Free Record Shop aan mij door dat ie verzonden is. Moet ik vanmiddag een eeuwigheid wachten op de TPG, zit ie er niet eens bij.
Ik betaal meer dan een maand van te voren -een hoger bedrag dan de huidige winkelprijs - en andere mensen zitten halo2 nu volop te spelen
Zijn er hier mensen die Halo2 van de FRS wel via de post hebben gekregen vandaag?
Serious.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist dat heb ik dus de afgelopen maanden constant gedaanEn maar vloeken dat ik niet kon switchen tussen granaten
![]()
Heb jij mij ooit als een bedreiging gezien danquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Serious.
Mooi, weer een bedreiging op Live minder.
Ik ken je niet, dus je weet maar nooit. Maar je hebt gelijk, vrouwen zijn geen bedreiging als het gaat om Halo. In het echt wel, dan ben ik bang voor ze.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit als een bedreiging gezien dan
![]()
![]()
![]()
In het echt ben ik heel liefquote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus je weet maar nooit. Maar je hebt gelijk, vrouwen zijn geen bedreiging als het gaat om Halo. In het echt wel, dan ben ik bang voor ze.
*KUCH* ik kan het me bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
In het echt ben ik heel lief![]()
Mag ik je dan virtueel omhelsen?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
In het echt ben ik heel lief![]()
*Geeft Quasar een virtuele knuffelquote:Op woensdag 10 november 2004 18:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mag ik je dan virtueel omhelsen?
Hmm. Je hebt me overtuigd. Wat dat betreft ben ik heel voorzichtig bij meisjes.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Geeft Quasar een virtuele knuffel
Zie je wel dat ik lief ben![]()
MP maar 2 potjes op warezversie...co op tot level 11...net zoceel als jij in je dag voorsprong hebt gedaan...ik ben dus gewoon goedquote:Op woensdag 10 november 2004 18:13 schreef twi het volgende:
Ik ben ook geen bedreiging, ik kan er geen kloot vanJe moet meer naar G Demon en BMH kijken, die kunnen er aardig wat van. Mag ook wel, met zoveel uur de illegale versie gespeeld te hebben in MP
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MP maar 2 potjes op warezversie...co op tot level 11...net zoceel als jij in je dag voorsprong hebt gedaan...ik ben dus gewoon goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik om 10 uur... dan heb ik pauze..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef gijsje79 het volgende:
TVP.
Nog een dagje, sta morgen om 09.00 uur bij de Gameshop.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef Fliepke het volgende:
Zo mensen, ik ga naar de premiere van Halo 2 in Amsterdam.
Lees mn verslag morgen maar.![]()
Hihi *Crystal XBOX en Halo2 LE heeft*quote:Op woensdag 10 november 2004 20:11 schreef Kremers het volgende:
Goddamnit, ik moet me nu wel heel erg inhouden om geen Crystal XBOX met Halo 2 te gaan kopen
Jij was toch die gozer die z'n xbox gespoten had?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:15 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Hihi *Crystal XBOX en Halo2 LE heeft*
Voor de mensen met de LE, ik heb de bonus dvd in een stofhoesje gedaan, past prima in het doosje.
[afbeelding]
Mijn Halo 2 zit gewoon vast in m'n Xbox, dus voor de Bonus dvd is wel plekquote:Op woensdag 10 november 2004 20:15 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Voor de mensen met de LE, ik heb de bonus dvd in een stofhoesje gedaan, past prima in het doosje.
[afbeelding]
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2004 20:23 schreef taart het volgende:
tsjees nu lees ik het nog
slim hoor
Dat is level 3, er zijn in totaal 15 levels.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
maar ben ik ver of niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote mijn bericht en leer
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Zet dat dan ff tussen [spoiler] tags ofzo. En zeg even wanneer je die spoiler wel en niet kan lezen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler*
-
*spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler* *spoiler*
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
@-Mzraki-Probeer het eens op Heroic, of anders LegendarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
Ookquote:Op woensdag 10 november 2004 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die z'n xbox gespoten had?
quote:Microsoft: $100 million in day one Halo 2 sales
Microsoft exec Peter Moore boasts of estimated initial sales of the Xbox shooter, with backup from EB Games' CEO.
Reuters is reporting that at the Harris Nesbitt Playtime 2004 Investor Conference, held today in New York City, Microsoft's corporate vice president of retail sales and marketing Peter Moore told attendees just how much cash he expects the Microsoft-published Halo 2 to generate on its first day at retail.
"I'm calling a $100 million day on Halo today" Moore reportedly said. Backing Moore up on the important day for Microsoft was none other than Microsoft chairman Bill Gates who, at a Microsoft shareholders meeting also held today, said, "In the first 24 hours we'll have an opening that's [more] popular than any motion picture has ever had in history."
According to the Reuters dispatch, Moore elaborated on the figure, stating that he expected $78 million of today's take will have been generated by preorders. Also presenting at the Nesbitt Harris event was EB Games CEO Jeff Griffiths. Griffiths commented on the impact the game was expected to have on his company's bottom line. "We think that this will be the biggest launch in the history of EB, perhaps the biggest launch in the history of video games."
Of course, no exact revenue tally is known yet, but very likely, the day will go on as one of the most profitable for all parties connected with the Xbox title. Of the over 25,000 retail stores that sell video games in the US, it's estimated that there were 7,000 locations that opened at 12:01am Tuesday, specifically to enable gamers to get their hands on Halo 2 early.
Long-term prospects for sales of Halo 2 are mostly rosy. Industry analyst Michael Pachter of Wedbush Morgan Securities told Reuters, "I'd say 60 percent penetration on the console is a good number, so you're looking at 10 million copies worldwide." He estimates half that amount would sell through in the game's first month at retail.
Meest gehypte game ever misschien welquote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Beste launch ever misschien wel,.
Neuh, Fable is wel meer gehypt hoor. En in dit geval was de hype ook wel terecht.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meest gehypte game ever misschien wel
Truequote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, Fable is wel meer gehypt hoor. En in dit geval was de hype ook wel terecht..
Voor een XBOX game, ja.........quote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Beste launch ever misschien wel,.
Zie ook de topictitelquote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
True
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
Had jij de Crystal Halo 2 Pack gehaald dan? Zit daar de LE bij?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:15 schreef Robhimself het volgende:
[..]
[afbeelding]
thanks. Ik heb het nu gezien idd.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk es op de achterkant van dat andere boekje
Crystal had ik alquote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef Eazzz het volgende:
[..]
Had jij de Crystal Halo 2 Pack gehaald dan? Zit daar de LE bij?
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:19 schreef Xante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke duidelijk, morgen dan maar eens kijken of ze ergens het pack hebben en dan zie ik wel welke versie erbij zit (zal wel de gewone zijn)quote:Op woensdag 10 november 2004 21:42 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Crystal had ik alLE heb ik vandaag zonder reservering bij Intertoys gehaald
bij het pack zit idd de gewone versiequote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Eazzz het volgende:
[..]
Oke duidelijk, morgen dan maar eens kijken of ze ergens het pack hebben en dan zie ik wel welke versie erbij zit (zal wel de gewone zijn)
Vaak krijg je nog een eens de doos erbij. Toen ik mijn Xbox kocht, kreeg ik Halo en Midtown Madness 3 in een papieren hoesje. Met boekes enz.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Eazzz het volgende:
[..]
Oke duidelijk, morgen dan maar eens kijken of ze ergens het pack hebben en dan zie ik wel welke versie erbij zit (zal wel de gewone zijn)
Idd echt hatelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef Baris het volgende:
[..]
Vaak krijg je nog een eens de doos erbij. Toen ik mijn Xbox kocht, kreeg ik Halo en Midtown Madness 3 in een papieren hoesje. Met boekes enz.
Ik heb in het verleden die doosjes gewoon gejat.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Idd echt hatelijkmoet nog steeds een keer groene doosjes zien te scoren
Dat gaat tegen mij principes in, ga wel ergens groene hoesjes kopen ofzoquote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden die doosjes gewoon gejat.
Nee, aller tijden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Voor een XBOX game, ja.........
San Andreas heeft wel ietsje meer verkocht, maargoed er zijn ook meer PS2's in omloop danXBOXen
Verkope?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
geen game @ de premiere party..wel een xclusief boek over de Art en totstandkoming van HALO 2. kheb m dubbel
http://www.bungie.net/Stats/quote:Op donderdag 11 november 2004 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Marketing op z'n best" door Microsoft..
Wat een record zeg..
quote:
Halo 2 - Xbox Live Statistics
(last 24 hrs)
Unique Players: 300858
Matches Logged: 690245
Players Online: 52626
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
Hmm, jammer, ach ja, ik maak er zelf wel een hoesje bij...... Ik ga nu maar even naar nedgame om daar het pakket op te halenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef Baris het volgende:
[..]
Vaak krijg je nog een eens de doos erbij. Toen ik mijn Xbox kocht, kreeg ik Halo en Midtown Madness 3 in een papieren hoesje. Met boekes enz.
quote:Op donderdag 11 november 2004 02:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zit mij hier ook dagelijks te verbijten. Ik heb het gewoon te druk met school en krijg het spel (misschien wel goed) pas zaterdag. Bijna had ik nog een Halo 2 vandaag in de winkel erbij gekocht, maar ook financieel zit het me nu even niet mee. Op zulke momenten heb je toch de knuffels van Gina nodig om er emotioneel door heen te komen.
Goedemorgen Rodie83quote:Op donderdag 11 november 2004 09:38 schreef Rodie83 het volgende:
Goedemorgen Gina! *kiss
Boefjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden die doosjes gewoon gejat.
Trouwens welk level ben je nu?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:38 schreef Rodie83 het volgende:
Goedemorgen Gina! *kiss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens welk level ben je nu?
Ik ben bij 9 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plasma swords zijn heel ok![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:53 schreef GinaG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plasma swords zijn heel ok
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:59 schreef twi het volgende:
@Gina, over CortanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:57 schreef Rodie83 het volgende:
[..]Nee ben het spel snel aan het uitspelen voor het verhaal, details komen wel als ik het rusitg op Heroic uit ga spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:59 schreef twi het volgende:
@Gina, over CortanaTwi, wat zijn jouw ervaringen? Check die van mij een paar posts naar boven toe in een vette spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
Ik heb nog niet op live kunnen spelen. Ik hoop vanavond mijn internet weer aangesloten te hebben, en dan kan ik ook weer los. Maar wat je zegt, zelfs in SP is de rocketlauncher nogal krachtig. De gemiddelde ghost ligt doormidden met 1 schotquote:Op donderdag 11 november 2004 10:09 schreef twi het volgende:
Heb 'm gelezen Rodie, en ik kan me eigenlijk wel bij je oordelen aansluiten
Het enige wat ik echt kut vind is de rocketlauncher op Live. Er zijn gasten die de hele tijd met dat ding lopen te pielen, vergalt mijn plezier een beetje, 't is een beetje een overheersend wapen. Nog niet bekeken hoe ik die uit kan zetten eigenlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door GinaG op 11-11-2004 10:26:11 ]
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef GinaG het volgende:
@RodieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een keer in het begin en had er direct spijt vanquote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef twi het volgende:
Ik heb 'm nog niet gebruikte, GinaG
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef twi het volgende:
@RodieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef twi het volgende:
@RodieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
Niet echt mee eens. Ben nog niets tegengekomen dat in de buurt komt bij de prachtige architectuur van Silent Cartographer of de briljant ontworpen kamers van Assault on the Control Room. Maar het spel zal zich vast pas écht openbaren op Legendary. Kan me de mogelijkheden die de beweegbare kratten bieden tijdens een tactisch gevecht met een stel Elites al helemaal indenken.quote:Level design is wel vooruit gegaan!
[EDIT] Ik hoef dus GEEN antwoord op die vragen
[ Bericht 4% gewijzigd door SilverGun op 11-11-2004 10:53:24 ]You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
Hert leveldesign is iig niet meer zo "we ontwerpen 1 kamer en copy pasten die 6 keer". Punt alleen is idd wel dat die ene kamer, ook was ie er 6 keer, het was wel een verdomd goede kamer. Fact is dat Halo 2 gewoon veel meer buitenlocaties kent, en dat heeft ook zo wel zijn stijl. Neuh, wat design betreft voelt de game gelukkig nog wel heel Halo aanquote:Op donderdag 11 november 2004 10:41 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Niet echt mee eens. Ben nog niets tegengekomen dat in de buurt komt bij de prachtige architectuur van Silent Cartographer of de briljant ontworpen kamers van Assault on the Control Room. Maar het spel zal zich vast pas écht openbaren op Legendary. Kan me de mogelijkheden die de beweegbare kratten bieden tijdens een tactisch gevecht met een stel Elites al helemaal indenken.
Ben ook blij dat ik het verhaal nog niet helemaal goed volg. Zo ging dat ook bij Halo 1 waarbij het pas echt duidelijk werd na alle moeilijkheidsniveau's uit te hebben gespeeld. Waarom gaat Master Chief naar een tweede Halo bijvoorbeeld, hoe is men er überhaupt opeens terechtgekomen 'per toeval'?
Hm, ik dacht dat het zinnetje waar je hoogstwaarschijnlijk op doelt wel een enorm obvious gegeven zou zijn, maar wil het best even tussen spoilertags zetten hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef twi het volgende:
Spoilertags zijn wel lief, SilverGun
Jij bent ook wel lief twiquote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef twi het volgende:
Spoilertags zijn wel lief, SilverGun
kijkt naar ondertitelquote:Op donderdag 11 november 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief twi![]()
Dat klopt, maar ik heb die 'herhaling' daarom dus ook nooit als storend ervaren in deel 1. Vooral omdat de combat in elke van die 'zes' kamers zich telkens volslagen anders voltrekt; ten eerste vanwege de verschillende indelingen qua vijanden en ten tweede vanwege de legio aan subtiliteiten in het design van die kamers, waardoor je er op zo ontzettend veel verschillende manieren doorheen kunt ploegen.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hert leveldesign is iig niet meer zo "we ontwerpen 1 kamer en copy pasten die 6 keer". Punt alleen is idd wel dat die ene kamer, ook was ie er 6 keer, het was wel een verdomd goede kamer.
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 10:59 schreef twi het volgende:
Maar ik had 'm 2 dagen terug al
Alleen heb jij die vent achter de kassa er voor moeten pijpenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het was een vrouw en heb haar alleen maar gezoendquote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Alleen heb jij die vent achter de kassa er voor moeten pijpen
Zoenende vrouwen zijn geilquote:Op donderdag 11 november 2004 11:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het was een vrouw en heb haar alleen maar gezoend![]()
je bent gewoon jaloers![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:56 schreef Rodie83 het volgende:
Uhm..Tain...iedereen heeft Halo2 al, zelfs ik. Ik bedoel, jij stinkt, want jij hebt hem (als 1 van de weinigen) nog niet
Zie je nou wel dat je jaloers bentquote:Op donderdag 11 november 2004 11:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Zoenende vrouwen zijn geil
Dan stink jij ook vanaf nuquote:Op donderdag 11 november 2004 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Dat ik dat zoenen gemist heb jaquote:Op donderdag 11 november 2004 11:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je jaloers![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Kwa multiplayer maakt het niet veel uit. Halo 2 is zoo lekker arcady, iedereen kan het spel oppakken en zo een potje meespelen i.t.t. bvb Splinter cell 2.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:12 schreef DinoPK het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat voornamelijk de intertoys ervoor gezorgd heeft dat we niet met zijn allen vandaag onze eerste halo2 ervaring hebben.
Niet om het plezier van de anderen de veroordelen of te berderven, maar dit topic is steeds onleesbaarder aan het worden door de spoilertags en wat ik persoonlijk een beetje jammer vind: We beginnen niet allemaal gelijkwaardig aan de multiplayer (op de downloaders na dan). Dat heeft voornamelijk bij Rainbow Six bij mij tot gevolg gehad dat ik dat spel nooit speelde omdat ik constant afgeslacht werd (en dat was in tegenstelling tot PGR2, niet leuk in RS3). Natuurlijk is de voorsprong dit keer niet groot, dus het zal allemaal wel loslopen.
Spannender voor mij persoonlijk is of ik het op Live moet spelen of voorgoed moet switchen naar Kai (waar de MP beter schijnt te lopen en te functioneren dan op Live, ivm een echte host e.d.)
Dat is waarquote:Op donderdag 11 november 2004 11:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Kwa multiplayer maakt het niet veel uit. Halo 2 is zoo lekker arcady, iedereen kan het spel oppakken en zo een potje meespelen i.t.t. bvb Splinter cell 2.
Ik zeg al vanaf ik het spel heb dat het een goede game is. Now stop whinning en aanschouw mijn halo 2 avatar.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:24 schreef Rodie83 het volgende:
Tsjemig BMH, straks wordt je nog positief over Halo2. Het zou wat zijn
Ach.. ik suck weer in een schietspel en Twi had constant de bal/vlag/kill, what else is newquote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef DinoPK het volgende:
Ach het grote verschil met RS3 (niet BA!) kwam voornamelijk door die irritante Amerikanen die het spel een paar weken eerder hadden (en het zijn al van die vreselijk irritante gamers). Het zal wel loslopen, alleen het opbouwende gevoel naar de release is voor sommigen die wat langer moeten wachten gewoon wat minder 'orgastisch' geworden (voornamelijk door de 'ik heb hem' posts van 80% van de mensen die hem vervroegd hebben bemachtigd )![]()
![]()
dan heb je altijd mij nog. Ik zuig nog meer in schietspellenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach.. ik suck weer in een schietspel en Twi had constant de bal/vlag/kill, what else is new
Vergeet mij nietquote:Op donderdag 11 november 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
dan heb je altijd mij nog. Ik zuig nog meer in schietspellen
Zuig je toch nog watquote:Op donderdag 11 november 2004 11:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vergeet mij niet![]()
Maar dan vraag ik mij af he.. ben ik nou zo dom dat ik dat leuk vind?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
dan heb je altijd mij nog. Ik zuig nog meer in schietspellen
Herkendquote:Op donderdag 11 november 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij af he.. ben ik nou zo dom dat ik dat leuk vind?
JA ! Want ik heb de grootste lol .. en het compenseert als je iemand hebt gekilled .. dan denk je toch ff dat je wel goed bent.
Frustrerend als je word afgemaakt door iemand met dat zwaardquote:Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
HerkendHad gister wel 3 kills
![]()
neuh hoor, kvind het prachtig zelfsquote:Op donderdag 11 november 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij af he.. ben ik nou zo dom dat ik dat leuk vind?
JA ! Want ik heb de grootste lol .. en het compenseert als je iemand hebt gekilled.. dan denk je toch ff dat je wel goed bent.
Ik snap geen ene flikker van dat praat gedoe op LIVEquote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Bastard het volgende:
Kheb ook wel een minpuntje op LIVE,.. die stemmen. Je kan mensen soms slecht verstaan, dat is omdat ze wat verder weg lopen. Dus je moet steeds op dat witte knopje drukken als je je angst hoorbaar wil maken.
quote:'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Zoiezo alle geluid via je headset laten lopen, anders hoor jee alles door elkaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik snap geen ene flikker van dat praat gedoe op LIVE![]()
proximity talk heet het geloof ikquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik snap geen ene flikker van dat praat gedoe op LIVE![]()
ik weet niet meer waar ik em gehoord heb, maar hij blijft super grappigquote:Op donderdag 11 november 2004 11:41 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als ik dat witte knopje ingedrukt heb, blijft Team Talk nou aanstaan of niet, of moet ik elke keer op dat knopje drukkenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoiezo alle geluid via je headset laten lopen, anders hoor jee alles door elkaar.
En als je wat wil zeggen tegen iemand, en je weet niet of hij je kan horen maar zit wel in je team. Druk dan de witte knop in en spreek. Hij/zij hoort je, maakt niet uit waar hij is.
Nee, die gaat daarna weer uit.. ik hou het knopje ingedrukt zolang ik praat zeg maar.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik dat witte knopje ingedrukt heb, blijft Team Talk nou aanstaan of niet, of moet ik elke keer op dat knopje drukken![]()
Had ik je nou gisteravond ook een invite gestuurdquote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik dat witte knopje ingedrukt heb, blijft Team Talk nou aanstaan of niet, of moet ik elke keer op dat knopje drukken![]()
Wat dacht je van, je afvragen wat je uberhaupt gedood heeftquote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Frustrerend als je word afgemaakt door iemand met dat zwaard
Ja.. na een paar minuten in de lobby komen en denken "What went wrong?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat dacht je van, je afvragen wat je uberhaupt gedood heeft![]()
Ja met crystalquote:Op donderdag 11 november 2004 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga een HALO2 pack kopen vandaag..
En dan verkoop ik die bestelde HALO2 wel..
Die HALO 2 pack is met een crystal toch?.
Kool, ga ik zo even naar de Dixons.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja met crystalook de HALO 2 pack gaat kopen
![]()
..spinchat wellicht?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik weet niet meer waar ik em gehoord heb, maar hij blijft super grappig
Nee cc nummer is puur alleen voor registratiequote:Op donderdag 11 november 2004 12:44 schreef Tranqualizer het volgende:
heb halo 2 gekocht met zo'n 3 maanden abbo, maar nu wordt er net voor credit card gegevens iets gezegd over betaling maar ik hoef toch niet te betalen voor die 3 maanden ofwel? ik d8 dat ik er al voor betaald had
Je eerste drie maandfen zijn gratis, maar voor sommige content moet je betalen. daarbij word je abbo na drie maanden automatisch voortgezet en moet je dus wel betalen. Dus let er op, tijdig opzeggen mocht je dat willenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:44 schreef Tranqualizer het volgende:
heb halo 2 gekocht met zo'n 3 maanden abbo, maar nu wordt er net voor credit card gegevens iets gezegd over betaling maar ik hoef toch niet te betalen voor die 3 maanden ofwel? ik d8 dat ik er al voor betaald had
Ja, ik krijg steeds een soort van witte confettie die in rechte lijnen over m'n beeld loopt.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:42 schreef twi het volgende:
Hoe dat zo eigenlijk? Is je oude Xbox gammel ofzo?
Ik gok meer dat het aan je scartkabel ligt dan aan je xboxquote:Op donderdag 11 november 2004 12:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik krijg steeds een soort van witte confettie die in rechte lijnen over m'n beeld loopt.
Dacht eerst dat het aan m'n TV lag, maar ik heb nu een nieuwe TV en het is nog steeds zo (erger zelfs, tis een breedbeeld. )
Heb het bij alles, films en games. Vooral als er lichte kleuren in beeld zijn. Vooral tijdens FIFA is het heel ernstig als je in de zon loopt.
Soort witte stipjes die in horizontale en verticale lijnen aan en uit gaan. Weird.
En ik kan zuslief helemaal uitzinnig van vreigde maken met m'n oude XBOX..
Het draadjequote:Op donderdag 11 november 2004 13:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat kan er in godsnaam dan stuk zijn aan een kabel..
Het is trouwens al tijden zo..
Draadbreuk, van binnenin kapot. Al;s het ding veel buigt en dat soort gedoe wil dat wel eens gebeurenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat kan er in godsnaam dan stuk zijn aan een kabel..
Het is trouwens al tijden zo..
Naja, zat er al langer aan te denken hoor. Hij is zo mooiquote:Op donderdag 11 november 2004 13:06 schreef twi het volgende:
Probeer 'm eerst maar eens, voordat je ook maar besluit iets te gaan kopen.
Niet zo vreemd gezien het type spel en zoquote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef HomerJ het volgende:
GTA:SA topic is al veel verder
Maar dan heb je die versie die geschikt is voor de paria's van de samenlevingquote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, zat er al langer aan te denken hoor. Hij is zo mooi.
En dan kan ik ook meteen aan HALO2 beginnen.
Ik koop gewoon die HALO 2 pack ook al werkt mijn xboxje naar behorenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, zat er al langer aan te denken hoor. Hij is zo mooi.
En dan kan ik ook meteen aan HALO2 beginnen.
Echt, serieus.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan heb je die versie die geschikt is voor de paria's van de samenlevingDegene zonder hoesje
Althans, voor zover ik 't heb begrepen zit er daar geen hoesje bij
*HALO 1 voor de xbox zonder hoesje heeftquote:Op donderdag 11 november 2004 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan heb je die versie die geschikt is voor de paria's van de samenlevingDegene zonder hoesje
Althans, voor zover ik 't heb begrepen zit er daar geen hoesje bij
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:13 schreef kartoffelschnitzel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:13 schreef kartoffelschnitzel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!!
Team Skirmish No Games Played !!
Ik was level 5 op team skirmish! Nu is alles eeneens weg
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Het is puur voor de heb twi puur voor de hebquote:Op donderdag 11 november 2004 13:12 schreef twi het volgende:
Tsja, het is maar wat je wiltBij mij staat m'n Xbox ergens waar ik 'm nauwelijks kan zien, dus veel nut heeft zo'n Crystal niet.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:13 schreef kartoffelschnitzel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:17 schreef BMH het volgende:
[..]Statistieken reset?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!!
Team Skirmish No Games Played !!
Ik was level 5 op team skirmish! Nu is alles eeneens weg
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
Het is nu weer goedquote:Op donderdag 11 november 2004 13:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Statistieken reset?
interesse ja, geld.... neequote:Op donderdag 11 november 2004 12:11 schreef twi het volgende:
LE numero 2 is net op de mat geploftIemand interesse?
Van je CCquote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Tranqualizer het volgende:
die expiration date die je moet invullen bij cc gegevens voor xbox live is dat van je xbox live abb of je cc?
Nee ik gamen...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gaat het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |