Da's toch jammer, want van mij zijn er in één week twee fietsen gestolen daar. Ben gelukkig net verhuisd.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef nexcro het volgende:
Hmm anti-terreureenheid van het korps mariniers. Dat zal de BBE wel wezen. Die komen ook niet voor een gestolen fiets.
nee dat zal toch niet? hoe kan dat nou? we hebben toch immers nooit last gehad van terreur? dus deze keer ook niet!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al bekend of het om terroristische redenen gaat ? Of is het gewoon iets in de kleine criminaliteit ?
Ah okee. :')quote:Op woensdag 10 november 2004 07:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, zijn volgens mij de auto's die er al geparkeerd stonden. Die mogen wel weg, hebben ze zelfs liever. Het mysterie van de verschijnende auto's was daarmee opgelost.
Ja, en een vriend van me woont op de Kalverstraat,quote:Op woensdag 10 november 2004 07:59 schreef Reddiablo het volgende:
fijn - een vriendin van mij woont in de Capadosestraat
Whehehehehequote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Youssef het volgende:
Pratende goudvis gevonden in de woning
Ik denk eerlijk gezegd dat het hier om vrienden of bekenden van Mohammed B. gaat. Of de AIVD is dusdanig geschrokken van de moord op wijlen Theo van G. dat ze nergens meer voor terugdeinzen en alles keihard aanpakkenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef RATMEN het volgende:
Mensen uit de ontruimende huizen worden opgevangen op de Haagse Hogeschool. Daar werk ik en een collega van me is vannochtend om 05:00 uit haar bed gebeld om de opvang hier te regelen. Ik zal zo eens op de 5de etage gaan staan, kijk ik zo uit over het laakkwartier ...
Laten we het hopenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
dat ze nergens meer voor terugdeinzen en alles keihard aanpakken
Wisten we al om 8.01quote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef milagro het volgende:
er is 1 iemand gearresteerd of tenminste meegenomen in een politiebusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |