quote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef nikky het volgende:
In the heat of the moment zeg maar..
Ik denk niet dat men bij een aanslag op personen aan jou gaat vragen wat voor godsdienst je aanhangt. Men zal eerder kijken naar hoe je er uit ziet.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef dVTB het volgende:
Mijn verontrusting en woede begint zo onderhand plaats te maken voor een soort trots. Trots dat ik geen enkele geloofsovertuiging of extremistisch gedachtengoed aanhang. Hoe veel kerken, scholen of moskeeën er ook in de hens mogen gaan, mij hoeven ze er in elk geval niet voor aan te kijken. - Klinkt egoïstisch? Inderdaad. In een individualistische samenleving als de onze is het toch alleen ikke, ikke, ikke, dus waarom zou ik dan nog sociaal zijn en me druk maken over anderen.
Gaat hopeloos uit de hand lopen, dit gedonder... - Succes allemaal.
Kan het nu even wat serieuzer?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry..heat..
Topic openen en (foto's erin)?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, toch maar weer de fotocamera opladen, je weet immers maar nooit wat je tegenkomt. Naar welk adres moet ik mailen als ik een primeur zou hebben?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:57 schreef shmoopy het volgende:
Kan het nu even wat serieuzer?
En de groeten aan de fles whisky en Ulx.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit topic blijft gewoon open, hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Iedereen verhuizen:
[Centraal] Kerken & Moskees in de fik.
Hoe wrang en misschien hoe toepasselijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:07 schreef Barcelona het volgende:
[afbeelding]
Vandaag, 66 jaar geleden...
-knip-
De politiek had veel eerder wakker moeten worden.... dan was dit allemaal misschien te voorkomen geweest.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar ik kan het enigsins is dit wel nodig om de poliek wakker te schudden
idd. hebben we nou in 66 jaar helemaal niets geleerdquote:Op woensdag 10 november 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
Hoe wrang en misschien hoe toepasselijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |