niet overdrijvenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:41 schreef zakjapannertje het volgende:
het begint net Irak te lijken hier
waar?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
En ook nog 2 kerken in Rotterdam waar geprobeerd is brand te stichten![]()
er is anders geen duidelijkheid over. die mensen in boxmeer zijn ook lui niet eens ff foto's posten!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Vertel jij mij ff waarom ik dit topic zomaar zou aanmaken? Er is wel degelijk brand in die kerk...
vologens mij was dat gisterennacht al.. (lang geleden inmiddels in de huidige omstandigheden)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
waar?
het wordt elke dag wat minder dusquote:[b
Oh, ik schrok al..quote:Op woensdag 10 november 2004 00:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vologens mij was dat gisterennacht al.. (lang geleden inmiddels in de huidige omstandigheden)
gelukkig kon anders niet slapenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Oke ik weet iets meer. We hebben in ieder geval niet te maken met een hele grote brand. De brand is al geblust, hoor ik net via via. Het rookt nog wel steeds...das ook niet gek natuurlijk
In de Pauluskerk aan de Kardinaal Tooropstraat in Boxmeer heeft dinsdagavond brand gewoed. Dat heeft de politie bevestigd. De brand is inmiddels geblust. Over de oorzaak, schade en omvang van de brand is nog niets bekend.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Oke ik weet iets meer. We hebben in ieder geval niet te maken met een hele grote brand. De brand is al geblust, hoor ik net via via. Het rookt nog wel steeds...das ook niet gek natuurlijk
Een mislukte grap kan iedereen een keer gebeuren. Maar om hem dan meteen in twee forums te posten....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Brabrand.
De bronnen van het extremisme aanpakken en de huidige extremisten oppakken. De niet extremisten moet je juist naar onze samenleving toe proberen te trekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef ThE_ED het volgende:
Wat moet je nu doen? Stil zijn en er voor zorgen dat alles straks met een sisser afloopt? Of moet je je juist hard uitspreken? Met eventueel het risicio dat je mensen verder polariseert.
Nee, da's de wekker van de buurman.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:52 schreef D-Licious het volgende:
Hoorde ik nu de brandweer voorbij komen?
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2004 00:52 schreef Knoekie het volgende:
Waarom bericht wijzigen?
Ik bedoelde mooi in de trant van dat de brand over was.
kan gebeurenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef nikky het volgende:
[..]
SorryIn the heat of the moment zeg maar..
Ik dacht even dat je wat anders bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |