Grasveld bij Beverwijk ?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.
Intellectuelen worden dan ook overschat. Zijn meestal ook best dom.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vaak maken ze ook eerst een zooi intellectuelen af ..
laat ze lekker onder de rivieren blijvenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Grasveld bij Beverwijk ?
Ja je denkt toch; zal dit ooit de geschiednis ingaan als het begin van.. of blijkt het niets voor te stellen. ( Dat laatste hopen we dan maar...)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
benieuwd ja, luguber maar waar.
Op de pief paf pof, zeker.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
Er zitten ook gezelligerds onder de extremisten hoor.
Kan je goed een pilsje mee drinken. Afrekenen doen ze later.
Weilandje, Heras hekwerken bellen...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar hoe reguleer je dat?
Ik ben alleen bang dat het te klein is.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Grasveld bij Beverwijk ?
Precies, laat ze lekker in hun eigen reservaat blijven.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef Re het volgende:
laat ze lekker onder de rivieren blijven
ik hoop met je, maar vrees ook met je.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja je denkt toch; zal dit ooit de geschiednis ingaan als het begin van.. of blijkt het niets voor te stellen. ( Dat laatste hopen we dan maar...)
precies, maar ook niet in mijn straat dan, da's een enclavequote:Op woensdag 10 november 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, laat ze lekker in hun eigen reservaat blijven.
Waar tegen?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef ThE_ED het volgende:
Wordt het dan toch tijd voor een gezamenlijke demonstratie?
Maar ja, waarvoor dan? ..
Ik kom dagelijks langs een moskee; mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee
brabanders zijn wel erg raar.. woon hier nu al 20 jaar en ben NOG niet ingeburgerd en wordt als westerling niet geaccepteerquote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar tegen?
Brabanders!
Ik zeg niks meerquote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
En ook nog 2 kerken in Rotterdam waar geprobeerd is brand te stichten![]()
Er zijn een aantal mensen flink aan het doordraaien![]()
Nee vals Alarm. Bleek een Belg te zijn die een LOI school in brand wilde steken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
IS ER NU BRAND IN DIE KERK of is dit topic nutteloos
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs een moskee; mag ik je nu aanraken?
niet meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
Vertel jij mij ff waarom ik dit topic zomaar zou aanmaken? Er is wel degelijk brand in die kerk...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |