Nee, dat ligt momenteel nogal gevoeligquote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
Zullen we niet gaan crossposten mensen..
ik moest stiekum lachen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, dat ligt momenteel nogal gevoelig
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wel opvallend dat het in van dit soort plaatsen is. ik weet niet zoveel van de lokale situatie, maar je zou dit soort dingen sneller in de grote stad verwachten. Toch? Of juist niet omdat men elkaar toch beter kent/ accepteerd?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:25 schreef Conflict het volgende:
Ik ga een brandbrief schrijven aan de iman van de Helmondse moskee! Ik begin meteen, dan gooi ik 'm vannacht nog in de bus
de Kolenkit in Amsterdam vraagt er natuurlijk met zo'n naam ook om.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef Re het volgende:
zolang ze maar van de westertoren afblijven
En de Erasmusbrugquote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef Re het volgende:
zolang ze maar van de westertoren afblijven
Oh, ik woon juist wel in een beetje rustige oudere wijk, veel allochtonen die ik tegenkom zijn geen moslim. Maar van degene die ik wel ontmoet heb ik nog niets opgevangen, dat is natuurlijk ook een stuk moeilijker in een kleine omgeveing en op een universiteit misschien nog erger, maar toch. Ik put hoop uit het feit dat iedereen nog normaal lijkt te doen hier. Of is dat juist een ignorance die je gaat opbreken?...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.
Dat ding is spuuglelijk, van mij mogen ze.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
de Kolenkit in Amsterdam vraagt er natuurlijk met zo'n naam ook om.
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.
Nog maffer is dat ik als ik langs een andere moskee fiets om naar m'n werk te komen, er opeens sprake is van oogcontact tussen mij en sommige van de mannen die er net uitkomen of binnengaan.
Geen onverschilligheid of desinteresse meer, maar een soort van blik dat je elkaar gezien hebt, hebt zien staan, en zonder enige negativiteit.
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, ik woon juist wel in een beetje rustige oudere wijk, veel allochtonen die ik tegenkom zijn geen moslim. Maar van degene die ik wel ontmoet heb ik nog niets opgevangen, dat is natuurlijk ook een stuk moeilijker in een kleine omgeveing en op een universiteit misschien nog erger, maar toch. Ik put hoop uit het feit dat iedereen nog normaal lijkt te doen hier. Of is dat juist een ignorance die je gaat opbreken?...
Ja, maar hoe reguleer je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!
V.
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.
en de domquote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En de Erasmusbrug![]()
Plan!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!
V.
Is dat zo erg danquote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en de dom![]()
ik ook, maar de ongerustheid komt vast als er in je eigen buurt was mis gaat, toch? (Menselijke reactie trouwens, en ik zal zonder meer toegeven dat dit bij mij het geval is.) De islamitische school in Eindhoven is vlakbij, maar was toch totaal niet aangrijpend voor mij. We hebben hier vlakbij wat Turkse zaakjes zitten (cafeetje, resto ect.. ) als daarmee iets fout gaat, dan ga ik maar een tijdje op vakantie of zo... dat ga ik dus niet afwachtenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.
De dommen gaan het eerst.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar hoe reguleer je dat?
benieuwd ja, luguber maar waar.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.
Extremisten vallen ook normale mensen aan, die vervolgens zelf extremist worden, oftewel, het zal dan nooit stoppen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Vaak maken ze ook eerst een zooi intellectuelen af ..quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
De dommen gaan het eerst.
Natuurwet.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |