Hou je camera maar alvast in de aanslag, want er zijn vast wel genoeg idioten te vinden die hun kans nu schoon zien.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee
Dan heb jij gewonnenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik woon er 250 meter van af..
edit: laat maar, dadelijk heb ik ook geen kerk en school meer in de buurt staanquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee :')
In Helmond wonen helemaal geen idiotenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je camera maar alvast in de aanslag, want er zijn vast wel genoeg idioten te vinden die hun kans nu schoon zien.
Jij kunt een mooie coverfoto maken voor de Telegraaf.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan heb jij gewonnen
Ik zou zeggen: Open er een topic over!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Woont met een d typen heeft weinig met dyslexie te maken :')
In Rotterdam kunnen ze nog wel even.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Kastaartnova het volgende:
[..]
Die in mijn straat is al in de fik gezet...
Ik ontken overigens alles...
Ah, alweer Brabant.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:21 schreef Conflict het volgende:
In Helmond wonen helemaal geen idioten
Gepost in het andere topic:quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
jaaaaa massahisterie!!!
quote:hmm, mijn andere broer komt net terug van het werken in de EMI (fabriek)
er werken daar veel islamitische mensen, en er gaan nu dreigementen uit als
"branden wij hun school af, MET kinderen!"
in een dorp is het rustiger. Ik reed zonet nog in Eindhoven rond bijvoorbeeld. (Nee, niet op weg van de moskee naar huis in welke vorm dan ook.)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wel opvallend dat het in van dit soort plaatsen is. ik weet niet zoveel van de lokale situatie, maar je zou dit soort dingen sneller in de grote stad verwachten. Toch? Of juist niet omdat men elkaar toch beter kent/ accepteerd?
en hellmondunited danquote:Op woensdag 10 november 2004 00:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
In Helmond wonen helemaal geen idioten
dat was inderdaad een oplossing geweest voor de problemenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef nozem het volgende:
Die Theo toch, was ie maar gewoon thuisgebleven..
Ik ook zo ongeveer.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik woon er 250 meter van af..
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Knoekie het volgende:
Nou wanneer beginnen ze nou in Rotterdam zit hier al klaar met sleutels en digitale cammera
Sorry voor mijn sarcasme. Ik word er gewoon heel erg moe van en dan krijg ik last van een inktzwart gevoel voor humor.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
dat was inderdaad een oplossing geweest voor de problemen![]()
Inderdaad, ik hoop maar dat de grote groepen dit als afschuwlijke incidenten zien en dat de kleine groepen die hiervoor verantwoordelijk zijn gepakt worden. Dat we maar snel een echt dialoog en een beleid mogen hebben.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin me helemaal gek te laten maken, tot nu toe gaat het om doelwitten op tijdstippen waarbij geen mensen in gevaar komen, en heb ik alleen nog maar prettige en normale ervaringen gehad met moslims de afgelopen week.
Daar hou ik me dan nog maar aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |