Hoeveel kerken en moslimgebouwen zijn er in Nederland?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef ondeugend het volgende:
En zo zal het nog wel even doorgaan ben ik bang
Ik woon van zowel Uden als Boxmeer zo'n 15km.... Zou er opzich zo heen kunnen rijden, maarja dan kan ik jullie niet op de hoogte houden. En ik ga zo pitten denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef nikky het volgende:
Woond iemand in boxmeer?
Of kent iemand daar iemand in boxmeer met een inet verbinding?
Bel um zijn nest uit
zondagsschool?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.
Weet trouwens niet of het wellicht verstandiger is om ze ziek te melden.
Ja....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Wat ik al eerder vreesde dit is pas het begin.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef nikky het volgende:
Woond
Ik hoop eigenlijk nog steeds stiekem dat dit het einde is, maar dat is maar een vage droom.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Wat ik al eerder vreesde dit is pas het begin.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Knoekie het volgende:
Nou wanneer beginnen ze nou in Rotterdam zit hier al klaar met sleutels en digitale cammera
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Tasma het volgende:
hmm, mijn andere broer komt net terug van het werken in de EMI (fabriek)
er werken daar veel islamitische mensen, en er gaan nu dreigementen uit als
"branden wij hun school af, MET kinderen!"
erg frustrerend allemaal.
Helemaal mee eens maar ik kan het enigsins is dit wel nodig om de poliek wakker te schuddenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef Tasma het volgende:
ik insunueer nu NIETS met mijn vorige post, maar vindt -iedereen- die een dergelijk iets doet idioot en slecht nederlander of moslim.
ff niet zo politiek correct nu, daar zit niemand op te wachten, durf eens voor je mening uit te komen man.,,quote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef Tasma het volgende:
ik insunueer nu NIETS met mijn vorige post, maar vindt -iedereen- die een dergelijk iets doet idioot en slecht nederlander of moslim.
Heb je behoefte aan gezelschap?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef nozem het volgende:
Actie-reactie. Terug naar de pre-historie die lui.
Op woensdag?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zondagsschool?
Ik zal binnenkort mijn ondertitel weer eens veranderen. Dan snap je me welquote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
ahum? ik kan niet duidelijker voor mijn mening uit komen!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
ff niet zo politiek correct nu, daar zit niemand op te wachten, durf eens voor je mening uit te komen man.,,
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Die in mijn straat is al in de fik gezet...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Woont met een d typen heeft weinig met dyslexie te makenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort mijn ondertitel weer eens veranderen. Dan snap je me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |