Regelmatig, als ik met brechtje zit te msn-sexxen komt die moeder er nog weleens tussen door.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie ook die ervaring weleens gehad?
ten eerste kun je geen sex in het echt krijgenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Snakey,
kneus,
ik zat net lekker virtueel te neuken,
ja,
stoor me ff
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ja.
Zit je dan met je piemel in je hand en een msn venstertje geopend terwijl je word aangestaard door de rest van je informaticaklas.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ja.
Zit je dan met je piemel in je hand en een msn venstertje geopend terwijl je word aangestaard door de rest van je informaticaklas.
JaH, je zat met mij bezig gek. Je zei dat je jeuk aan je knie had dus ik dacht dat ik wel effe kon gaan pissen en bier halen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Snakey,
kneus,
ja,
stoor me ff
M'n knie????quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
JaH, je zat met mij bezig gek. Je zei dat je jeuk aan je knie had dus ik dacht dat ik wel effe kon gaan pissen en bier halen.
You wish, wanker!quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:08 schreef gfree het volgende:
[..]
Regelmatig, als ik met brechtje zit te msn-sexxen komt die moeder er nog weleens tussen door.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
Snakey,
kneus,
ja,
stoor me ff
Ik heb een camquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:12 schreef TallMan het volgende:
Damn, mental picture gevormd
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:12 schreef TallMan het volgende:
Damn, mental picture gevormd
Effe omlaag, ga je vanzelf weer omhoog. Vraag maar aan Erodome!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja.
En start nu je cam maar weer op. Ik was bijna op mijn hoogtepunt.
EERST de moeder, dan de dochter,quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:08 schreef gfree het volgende:
[..]
Regelmatig, als ik met brechtje zit te msn-sexxen komt die moeder er nog weleens tussen door.![]()
Ja, jou bagger wil ik wel eens zien, jij geilequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef knowall het volgende:
Bagger.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een cam
Vraag maar aan Dirkh![]()
Give it to mequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef knowall het volgende:
Bagger.
Ow kut.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n knie????
Typo
Moest kut zijn
Waar wacht je op??quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:16 schreef TallMan het volgende:
[..]
I'm willing to live on the edge, link ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |