As da zo is, mag zon moodereetor dizze topic wa doarhen skoppm as hij willnquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dit heurt in ONZ miejonkie.
Humm in dien profiel steit Grunn as woonploats.. Ik woon in Roon das vlak bie Assen nogquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:29 schreef Jaytonized het volgende:
Jay woont nog wel in Drente, agin studeer in Grunning.
Ik hoevm niet zo voak meer naar school henneg, dus ik bin voak tuus bie ons mamquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef funnyfox het volgende:
Catch en Jay jullie woont elk neit meer in Drente ben je nait bang 't drents te verleren ?
Ik doa met oe met wat get der afquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef tuut84 het volgende:
ik kuier liever twents
Daar twijfel ik wel eens aan, als ik zie wat men er zoal van maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:26 schreef _The_General_ het volgende:
De voertaal op dit forum is Nederlands,
Letterlijk vertaald: Je kunt nergens(1) geen(2) drents praten niet(3)quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef Catch22- het volgende:
Je kunn nergens geen drents proaten nie
Ken oe die jungs van Doeks?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef tuut84 het volgende:
ik kuier liever twents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |