Nu wil ik een foto van jou exemplaar zien ook gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:35 schreef Bastard het volgende:
Jaben helemaal emo.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:35 schreef Bastard het volgende:
Jaben helemaal emo.
Geen sms gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nu wil ik een foto van jou exemplaar zien ook gijs
SMSje nog gehad? Ik weet niet zeker of het jou nummer nog is waar ik hem naar stuurde![]()
PROESTquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen sms gehad![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen sms gehad![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef O-Ren het volgende:
sorry schatje ze mocht hem nog niet verkopen![]()
Halo 2![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Als je mijn nummer nog hebt... stuur mij dan eens iets... heb ik meteen je goeie nummer weer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef O-Ren het volgende:
sorry schatje ze mocht hem nog niet verkopen![]()
Halo 2![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef Chocobo het volgende:
Afleiding![]()
![]()
Baard maar hij blijft leuk
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef Chocobo het volgende:
Afleiding![]()
![]()
Baard maar hij blijft leuk
[afbeelding]
Ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Als je mijn nummer nog hebt... stuur mij dan eens iets... heb ik meteen je goeie nummer weer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Oh toch wel
Vanavond he schatje![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Oh toch wel
Vanavond he schatje![]()
Die neger en ik zijn vanavond al aan het knallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Oh toch wel
Vanavond he schatje![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:45 schreef O-Ren het volgende:
Zusje belt net......krijgen net een fax van het hoofdbureau dat ze hem nog niet mochten verkopen![]()
Jammer ik heb hem al!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:48 schreef Chocobo het volgende:Zoooooo heersend dit
![]()
![]()
Gewoon humor !
Neger / Big B,... veel plezier![]()
hè lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:48 schreef silver-surfer het volgende:.............. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het zo jammer voor jullie... echt... durf niet eens te starten...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:48 schreef Chocobo het volgende:Zoooooo heersend dit
![]()
![]()
Gewoon humor !
Neger / Big B,... veel plezier![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef mr_Brown het volgende:
die was ook op de achtergrond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog klagen ook KUTHOER dat je er bent Ze neemt fucking Halo voor je mee en jij zeikt over je stinkwasquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef mr_Brown het volgende:
die was ook op de achtergrond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig........ nog zeiken ook!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb vergadering vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nog klagen ook KUTHOER dat je er bent Ze neemt fucking Halo voor je mee en jij zeikt over je stinkwas
Wil jij hem anders hebben ik kom hem zo brengen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nog klagen ook KUTHOER dat je er bent Ze neemt fucking Halo voor je mee en jij zeikt over je stinkwas
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wil jij hem anders hebben ik kom hem zo brengen hoor![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wil jij hem anders hebben ik kom hem zo brengen hoor![]()
wel haloquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
geen halo
Die dikke heeft hier zoveel last dat Brown hem al heeft !quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
wel halo![]()
er zit niks anders op denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Ga je de komende dagen weer meeluisteren Ren ?![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die dikke heeft hier zoveel last dat Brown hem al heeft !![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
er zit niks anders op denk ik![]()
en dan hoor ik jou natuurlijk
Zo'n last dat die bolle neger hem al heeftquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
wel halo![]()
Nee,.... hoezeer het mij ook pijn doet, gun ik die bolle deze last ! Ik hoop dat hij de last met last draagt !quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geef hem maar een kusje![]()
ik ga dat denk ook net als jou doen.... dat zij op de koptelefoon kan meeluisteren.... dan hoort zij jullie misschien beterquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Ga je de komende dagen weer meeluisteren Ren ?![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... hoezeer het mij ook pijn doet, gun ik die bolle deze last ! Ik hoop dat hij de last met last draagt !![]()
morgen avonddienstquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo'n last dat die bolle neger hem al heeft
Hahahahahahaha .......quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geef hem maar een kusje![]()
Ja dat is echt geweldig. Ik gebruik mijn headset en ik geeft San een koptelefoon. Geluid van Live gooi ik dan zowel over de headset als over de tv speakers waar de koptelefoon in zitquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga dat denk ook net als jou doen.... dat zij op de koptelefoon kan meeluisteren.... dan hoort zij jullie misschien beterBij RS3 hoorde je de stemmen niet zo goed
sooooo truequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahaha .......
Het blijft een wedstrijd... de 1 moet altijd beter zijn dan de andere... met karten... met een spel... met alles... en ik verlies altijd
![]()
Hoeveel staat het ondertussen ? 12 - 4 voor Brownquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahaha .......
Het blijft een wedstrijd... de 1 moet altijd beter zijn dan de andere... met karten... met een spel... met alles... en ik heb vandaag verloren
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat is echt geweldig. Ik gebruik mijn headset en ik geeft San een koptelefoon. Geluid van Live gooi ik dan zowel over de headset als over de tv speakers waar de koptelefoon in zit
Hahahahaha lul....... ik wist dat dit weer zou komen..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sooooo true![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoeveel staat het ondertussen ? 12 - 4 voor Brown
Dijenkletserquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoeveel staat het ondertussen ? 12 - 4 voor Brown
Trilt zekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dijenkletser
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das beter ja..... anders verstaat zij julliejou niet zo goed
as donderdag vriend![]()
![]()
Nog eenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trilt zekerpuddingbeen van me
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nog een
Tering hoer
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trilt zekerpuddingbeen van me
Was hier ook wel aan het gniffelenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
nog 2 dagen gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:
Ben zzzzoooooo jaloers
Val dood manquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog 2 dagen gijsen dan gaat de hel en de lol losbreken
![]()
eerst vanavond gamenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Val dood man
Zoo hardquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eerst vanavond gamen![]()
quote:Marokkaans consulaat besmeurd met uitwerpselen
Uitgegeven: 9 november 2004 14:58
ROTTERDAM - Bij het Marokkaans consulaat aan de Calandstraat in Rotterdam is in de nacht van maandag op dinsdag een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.
Een woordvoerder van de politie meldde dat de zak dwars door een ruit is geworpen. De politie verrichtte geen aanhoudingen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoo hard![]()
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
In heel Delft wordt geen Halo 2 verkochtHeb hem maar gereserveerd, ze bellen me asap
Dat kan morgen zijn, maar ook donderdag pas.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:57 schreef Bastard het volgende:
Naaaaktt...
dat ik m heb dan hequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ja??
* magneet joined ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahahahaJoin the club Gijs... Surfer en ik zijn ook fucked !
Het is dat Rens een foto heeft gepost netquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
dat ik m heb dan he
ongeloofelijk
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Bastard het volgende:
Verdomme... gewoon in mijn handen...
*stil*
Ik zou eerder met die vrouw spelen dan met zo spelquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Oh toch wel
Vanavond he schatje![]()
Moet je wel het juiste speelgoed hebben Gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zou eerder met die vrouw spelen dan met zo spel
neequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb...heb je hem al aangezet?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:10 schreef Bastard het volgende:
nee
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere...die video review op IGNNu heb ik pas echt last!
oei, altijd vervelend....quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
Volgens mij is een oude klasgenoot van me dit weekend op de motor verongelukt
Terecht,... voor zo'n spel moet je de tijd nemenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee
Extreem hequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere...die video review op IGNNu heb ik pas echt last!
als tie donderdag binnenkomt ga ik hem van 1300 tot heel laat spelenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht,... voor zo'n spel moet je de tijd nemenRustig starten..... alles lezen en veel tijd achter elkaar besteden.
Die neger heeft nu 2 dagen extra om alle campplekjes te vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef Bastard het volgende:
Heb heel heel even MP gedaan... werd paar keer mol geschoten, ik wist niet wie de vijand was... en maar rennen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dingen gedaan in de SP..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik kots op jequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja daar ben ik niet vies van
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Donderdag dan Gijs.. donderdagquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:09 schreef -Struikrover- het volgende:
NNnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
die Brown .....
en B.
*zucht*
Gunt het jullie wel hoor, maar mezelf ook![]()
Trouwens dit topic ff doorgelezen. Brown vs Surfer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
Eerst concentreren op de SP, maar ik wil zeker tussendoor even MP gamen met de Gijsjes.
Heerlijk enthousiast stukje Gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:39 schreef Bastard het volgende:
[XBOX] HALO 2: Deel 7: U mag nu sterven van geluk.
Zou je niet eens wachten tot je huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:03 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga Hem erin stoppen![]()
Ik snap er geen hol van maar het zal wel cool zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef Chocobo het volgende:
Jezus wat een interaktieHeb net via de bungie site mijn bungie.net status straks voor Xbox live aangezet. Kan je zien dat je .net user bent. Clan linking kan aan onze Gijsjes group zeg maar. We kunnen daar diverse clans aan vast zetten die we zelf aangemaakt hebben binnen het spel
Nee.. ben alleen dood gegaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef Chocobo het volgende:
Jezus wat een interaktieHeb net via de bungie site mijn bungie.net status straks voor Xbox live aangezet. Kan je zien dat je .net user bent. Clan linking kan aan onze Gijsjes group zeg maar. We kunnen daar diverse clans aan vast zetten die we zelf aangemaakt hebben binnen het spel
Probeerde wat stats te vinden van Big B maar die zijn er nog niet
Kan je dat ook op Bungie zien ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zie trouwens onder mijn stats site.. dat ding wat ik op mijn arm heb gezet!!!
Gewoon linksbovin mijn tekentje
Voor de nieuwsgierige.. ik heb een ACE op een witte achtergrond staan... leek me wel toepasselijk met mn nick
En 2 weken vrijquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil ook Halo 2 en een O-Ren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Slapen maar dan
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Brown speelt Halo 2quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit gaat me echt opbreken over een aantal weken
Ow, bedanktquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown speelt Halo 2
Gezellig
HUILIEquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit gaat me echt opbreken over een aantal weken
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef O-Ren het volgende:
Brown speelt Halo 2
Gezellig
En meteen 2 kerken in de fik. Maar daar wordt niet zoveel aandacht aan besteed. Maar goed, blanke extremisten zijn immers veel enger.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:20 schreef Bastard het volgende:
Weer een basisschool in de fik
Stop maar met klagen islammietjes.. ga maar naar huis
Enkele extremisten.. daar hoeven we niet de hele moslim bevolking voor aan te kijken.. Tenslotte hadden ze gistere een protestactie en daarbij waren wel 70 participanten op getrommeld.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[update] Explosie bij woninginval Den Haag
Gelukkig zijn het maar enkele individuen.
ik metquote:Op woensdag 10 november 2004 06:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoertjes, hele dag cursus zonder internet
Halo 2quote:Op woensdag 10 november 2004 09:22 schreef Bastard het volgende:
Niet?
Nootjeequote:Op woensdag 10 november 2004 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben vanacht een paar keer wakker geworden, en eerste waar ik aan dacht was HALO2quote:Op woensdag 10 november 2004 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Halo 2![]()
Ben je gek geworden van het spel gijs???
Goeiemorgen allemaal
Ja erg he.. hahahahaha .... ik stond vanmorgen in de file en ik dacht aan de master chiefquote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben vanacht een paar keer wakker geworden, en eerste waar ik aan dacht was HALO2
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef kepler het volgende:
khad gedroomd over de master-chief
en het bleek een vrouw te zijn![]()
Hij is cooler.. meteen al..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja erg he.. hahahahaha .... ik stond vanmorgen in de file en ik dacht aan de master chief
Die zou daar gewoon overheen vliegen!!![]()
Jawel.. kut filesquote:Op woensdag 10 november 2004 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
Guntquote:Op woensdag 10 november 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
07.15 weg gegaan vanmorgen.... 09.50 op het werk![]()
Jij morgenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,........ je geniet van Halo 2Ik gun het je !
Hahahahaha schuldig ook..quote:Op woensdag 10 november 2004 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is cooler.. meteen al..Die filmpjes tussen door
Gijs .. gun het je zo om dit spel mee te gaan maken!
Voelde me gisteren even heel schuldig dat ik m al had
Gijs... ik HAAT ze... *zucht*quote:
Je hebt HALO 1 toch ook gespeeld?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha schuldig ook..... even maar... en terecht... ik ben echt blij voor je dat je hem al speelt..
Maar idd... ik kan eeeeeecht niet wachten totdat ik hem in mijn handen hem in mijn Xbox lade stop..
Dus de singleplayer is om te gillen gijs? ...
Hoe is het op live... verschrikkelijk zeker..... werd je geslacht
nee, ik werd wakkerquote:Op woensdag 10 november 2004 10:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je haar gedaan is mijn vraag?
Jaaaaa Halo 1 heb ik uitgespeeld... geweldig spel... dit moet idd veeel beter zijn...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt HALO 1 toch ook gespeeld?
DIt is wel ff een level hoger inderdaad, qua filmpjes.. maar meteen gillen met de dingen die nieuw zijn. Wat ie doet.. hoe het geluid is, dat schieten met 2 wapens.. boner time!!
Online ben ik heel kort geweest, ik joinde een room.. en werd meteen mol geschoten. Bleek dat ik op spawn point bleef staan en dat er iemand met zon vliegtuig net langs vloog en me er van langs gaf. Was 16 man in die kamer.. en ik kan zeggen dat het hel was!! Maar geen lag.
Dus vanavond maak ik een room aan, en dan ga ik gewoon eerst es zelf rondlopen.. kijken wat er te doen is, hoe het loopt. Anders ben ik steeds mol geschoten en de weg kwijt
Ja,.. dat logo neemt die over in de bungie statsquote:Op woensdag 10 november 2004 11:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa Halo 1 heb ik uitgespeeld... geweldig spel... dit moet idd veeel beter zijn...
Dat filmpje op IGN is om te gillen...
Ik kan echt niet wachten....
Volgens mij is Live zoooooo goed... veegt de vloer aan met RS3.. makkelijk!!!
Geen Lag ook
Heb je al een logo op je arm staan?
IK KAN NIET WACHTEN!!!
Morgen
Ik heb een schoppen ACE op mijn armquote:Op woensdag 10 november 2004 11:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa Halo 1 heb ik uitgespeeld... geweldig spel... dit moet idd veeel beter zijn...
Dat filmpje op IGN is om te gillen...
Ik kan echt niet wachten....
Volgens mij is Live zoooooo goed... veegt de vloer aan met RS3.. makkelijk!!!
Geen Lag ook
Heb je al een logo op je arm staan?
IK KAN NIET WACHTEN!!!
Morgen
Ik zag hem net staan op bungie.netquote:Op woensdag 10 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een schoppen ACE op mijn arm
NIET NORMAAL HOOR........ die site is geniaal...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. dat logo neemt die over in de bungie stats![]()
Kun jij hem ook zien dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zag hem net staan op bungie.net
Gijs... die site gaat echt NERGENS over.,.....![]()
Oh..quote:Op woensdag 10 november 2004 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, ik werd wakker
Ja gijs... ik kan al je stats zien met je gametag en logoquote:Op woensdag 10 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun jij hem ook zien dan?![]()
Ik poep van grote hoogtes op PC en Playstation die zichzelf online noemenquote:Op woensdag 10 november 2004 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... ik kan al je stats zien met je gametag en logo
.... die site...
Welke andere console'squote:Op woensdag 10 november 2004 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik poep van grote hoogtes op PC en Playstation die zichzelf online noemenNiks is zo goed als XboxLive. Cube hoef ik niet eens te noemen hier want die beschouwd online gamen als niet interessant
![]()
Soos ook al gewoonquote:Op woensdag 10 november 2004 12:44 schreef Bastard het volgende:
Zeus heeft hem ook al he
Brownquote:Op woensdag 10 november 2004 13:37 schreef mr_Brown het volgende:
HALO2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teeeeering wat een spel......
![]()
![]()
vanmorgen weer effies gegamed en tering..... die graphics, dat geluid, die introdie filmpjes tussendoor
ALLES ben nog niet eens live gegaan heb alleen nog maar SP gespeeld kolere.... wat lekker zeg
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….Kutklus op het werk afgerond!Wat er nu nog moet gebeuren en de eventuele fall-back van dit nutteloze gebeuren heb ik van grote hoogte op die kontkruipende collega gedumpt!!!!
Is Halo 2 er al?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BrownDie ....... een .... singeplayer game speelt
![]()
Mijn God wat fantastisch.... dat ik deze dag nog mag meemaken. Ga je nu Halo 1 ook nog spelen die je al maaaaanden thuis hebt liggen
:')
Hij gamed.....quote:Op woensdag 10 november 2004 13:37 schreef mr_Brown het volgende:
HALO2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teeeeering wat een spel......
![]()
![]()
vanmorgen weer effies gegamed en tering..... die graphics, dat geluid, die introdie filmpjes tussendoor
ALLES ben nog niet eens live gegaan heb alleen nog maar SP gespeeld kolere.... wat lekker zeg
![]()
Oh ja... serieus?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]die heb ik uitgespeeld henk
![]()
Respect hoor,.... hoe staat het met Splinter Cellquote:Op woensdag 10 november 2004 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]die heb ik uitgespeeld henk
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij gamed........... HALO ook nog..
Ben je aan het genieten jij gore stink mazzelaar
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect hoor,.... hoe staat het met Splinter Cell?
Heel vies!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:07 schreef Magneet het volgende:
BURP!!
Wel?? ... Net op tv werd het nog ontkend..quote:Op woensdag 10 november 2004 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
Tanks in Den Haag
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
Tanks in Den Haag
ik geloof het ook niet zoquote:Op woensdag 10 november 2004 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wel?? ... Net op tv werd het nog ontkend..
Tanks...
Deze actie werd mede mogelijk gemaakt door "Taliban, the freshmaker"quote:Op woensdag 10 november 2004 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat je wat lekker is. Een kritisch memo over de gang van zaken in deze toko schrijven en je in de verzendlijsten vergissen waardoor deze richting een groep managers is gegaan.
Jerry Maquirequote:Op woensdag 10 november 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat je wat lekker is. Een kritisch memo over de gang van zaken in deze toko schrijven en je in de verzendlijsten vergissen waardoor deze richting een groep managers is gegaan.
WHOEHAHAHHA.. Strakke actie Gijs!!quote:Op woensdag 10 november 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Titel klopt als een busquote:Op woensdag 10 november 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Whehehe, Noot is meteen weg met een titel als dit
hadden die terroristen dan niet in Adam kunnen gaan zitten. Zijn we ook gelijk daar vanafquote:Op woensdag 10 november 2004 14:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet zomaar lijkt me wel cool.....
Den Haag is toch een kutstadgewoon alles platschieten, kunnen ze er net als Rotterdam een mooie stad van maken
Noot heeft het druk met alles behalve FOK! op dit moment.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Whehehe, Noot is meteen weg met een titel als dit
welke snelheidquote:Op woensdag 10 november 2004 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Die snelheid van dit forum ook....
Ja... en ik ben Sinterklaasquote:Op woensdag 10 november 2004 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noot heeft het druk met alles behalve FOK! op dit moment.
dat verhuizen van de server heeft ook echt geholpenquote:Op woensdag 10 november 2004 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Die snelheid van dit forum ook....
*Verlanglijstje geeft*quote:Op woensdag 10 november 2004 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... en ik ben Sinterklaas
Haiquote:Op woensdag 10 november 2004 17:22 schreef Chocobo het volgende:
*Verlanglijstje geeft*
Geen idee,.... ik woon daar niet Gijsquote:Op woensdag 10 november 2004 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HaiHoe is het in Falluja Den Haag?
![]()
Heb je Halo 2 al?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,.... ik woon daar niet Gijs
En weer thuisquote:Op woensdag 10 november 2004 06:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoertjes, hele dag cursus zonder internet
quote:Status 29/07/2004 Halo 2 Verzonden
Die is vandaag verstuurd. Morgenavond de hele avond singleplayer doen. Van het weekend eens online kijkenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Halo 2 al?![]()
Ik ben zwarte pietquote:Op woensdag 10 november 2004 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... en ik ben Sinterklaas
Je bent wel een allochtoon.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben zwarte piet
29/07quote:Op woensdag 10 november 2004 18:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En weer thuis
[..]
Neroquote:Arrestatie na relletjes Den Haag
DEN HAAG - De politie heeft minstens een arrestatie verricht bij de relletjes woensdag rond de Antheunisstraat. Een woordvoerder heeft dat gezegd.
Het zou gaan om iemand met het uiterlijk van een skinhead. Rond kwart voor vijf leek de rust weergekeerd.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Besteldatum
He kom toch online johhhh,quote:Op woensdag 10 november 2004 18:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is vandaag verstuurd. Morgenavond de hele avond singleplayer doen. Van het weekend eens online kijken
Ikke ga m`n gamehoek lekker installeren, stoel voor de tv, gordijnen dicht, surround op volume, enz...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
He kom toch online johhhh,
morgenavond kunnen we wel ff kijken wat ie online doetquote:Op woensdag 10 november 2004 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
He kom toch online johhhh,
Even samen hand in hand zo'n level verkennen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef mr_Brown het volgende:
morgenavond kunnen we wel ff kijken wat ie online doet![]()
Sta er heerlijk gezegd niet eens meer van te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Quinny het volgende:
Haalllllooo
Jeetje wat zijn jullie cooltjes omtrend het gebeuren in den haag.
Quinnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Quinny het volgende:
Haalllllooo
Wat dacht je van vanacht?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
morgenavond kunnen we wel ff kijken wat ie online doet![]()
zeg ikquote:Op woensdag 10 november 2004 18:57 schreef Quinny het volgende:
Maarja Halo is ook veeeeeel belangrijker
Heerlijk ookquote:Op woensdag 10 november 2004 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sta er heerlijk gezegd niet eens meer van te kijken.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dacht je van vanacht?
Waar het hart van vol is als ik op een post van jou reply.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef Quinny het volgende:
Heerlijk ook
whahahahahhahahahaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heerlijk ook
bloed??quote:Op woensdag 10 november 2004 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is als ik op een post van jou reply.![]()
![]()
![]()
Tis me ook wel een vertoning voor 2 kut marokkanen zeg.. hele land de ME op de stoep!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Quinny het volgende:
Haalllllooo
Gister ook weer, "massaal" protest van Marokannen in Amsterdam. Er zaten godverdomme 60 van die marocs op een fiets! Als je ruzie in de kroeg krijgt heb je de dag erna het dubbele aantal voor de deur staan!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:03 schreef Bastard het volgende:
Tis me ook wel een vertoning voor 2 kut marokkanen zeg.. hele land de ME op de stoep!
Ze moesten naar mijn idee de russische methode gebruiken.. aangezien ze schuldig zijn en niet naar buiten komen, naar binnen vallen en dood schieten. Klaar.. scheelt je bakken met geld, wat denk je dat het geintje van vandaag kost? En wat de maatschappij nog moet gaan betalen voor deze 2 debielen? Denk aan gevangenis, eten, kleding etc. ..
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zeg ik
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister ook weer, "massaal" protest van Marokannen in Amsterdam. Er zaten godverdomme 60 van die marocs op een fiets! Als je ruzie in de kroeg krijgt heb je de dag erna het dubbele aantal voor de deur staan!
Ik was volgens mij gewoon naar mijn werk gegaanquote:Op woensdag 10 november 2004 19:08 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
![]()
Is me ook wel eens gebeurt! Zat ik om 2 uur 's nachts te ontbijten.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat grappigs vertellen.
Het valt me trouwens mee dat Sjo het nog gepost heeft
Vannacht om 0:30u ging Daan huilen. Dus ik schrok wakker en kijk op de wekker zie ik met mijn slaapdronken hoofd 6:30u staan. Dus ik shiiiitttt ik ben te laat voor mijn werk. Ik snel Daan uit bed. Sjo wakker gemaakt dat Daan naast hem ligt. Ga als een speer douchen en aankleden. Hoor ik Sjo opeens vragen aan mij wat ik toch allemaal aan het doen ben. Dus ik. Ja zegt hij het is pas 0:35 uur. En ik hem maar niet geloven. Totdat ik mijn horloge erbij pakte
![]()
Dus de hele familie was wakker vannacht. Gelukkig hebben we nog wel een paar uur kunnen slapen daarna.
Douchen en aankleden... gewoon helemaal wakker... en klaar om te gaanquote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vannacht om 0:30u ging Daan huilen. Dus ik schrok wakker en kijk op de wekker zie ik met mijn slaapdronken hoofd 6:30u staan. Dus ik shiiiitttt ik ben te laat voor mijn werk. Ik snel Daan uit bed. Sjo wakker gemaakt dat Daan naast hem ligt. Ga als een speer douchen en aankleden. Hoor ik Sjo opeens vragen aan mij wat ik toch allemaal aan het doen ben. Dus ik. Ja zegt hij het is pas 0:35 uur. En ik hem maar niet geloven. Totdat ik mijn horloge erbij pakte
![]()
Dus de hele familie was wakker vannacht. Gelukkig hebben we nog wel een paar uur kunnen slapen daarna.
Nachtsexquote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Gijs..quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister ook weer, "massaal" protest van Marokannen in Amsterdam. Er zaten godverdomme 60 van die marocs op een fiets! Als je ruzie in de kroeg krijgt heb je de dag erna het dubbele aantal voor de deur staan!
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:26 schreef Bastard het volgende:
Gijs..
Dat is bijna een letterlijke quote van mij van gisteren hier..
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:40 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
http://www.goog.dk/flash/abc.php
Ik vond het al niet kloppen. Ik ben vaak mol s' ochtends maar nu kon ik er NIET uitkomen. Daan was wat huilerig wat die s' ochtends nooit isquote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]WHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie me SJO zijn hoofd al helemaal voor me![]()
WTF ben je aan het doen??
![]()
![]()
![]()
hahahahhahaha zooooo droogquote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het al niet kloppen. Ik ben vaak mol s' ochtends maar nu kon ik er NIET uitkomen. Daan was wat huilerig wat die s' ochtends nooit isIk wist niet wat me overkwam. San douchen en aankleden. Tis dat ik op de klok keek anders was ze mooi naar de tramhalte gelopen
Was zoooo mol !
Chocoboquote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Bastard het volgende:
Eerst zoek ik op chocobo.. zie ik 4 soorten al
En toen dacht ik oh nee... odin natuurlijk.. maar toch, 4 chocobo's ook op live.. droog!
http://bungie.net/Stats/PlayerFinder.aspx
Maar zeus gaat al lekker zag ikquote:Op woensdag 10 november 2004 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Chocobo
Morgen open ik hem spel met trillende handen Gijs. Geniet je van de game ?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar zeus gaat al lekker zag ik
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef O-Ren het volgende:
hallo Halo schatjes
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ze had het ook tegen mij en Bastard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |