Ach natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef Youssef het volgende:
Dat brand wel lekker, die houten banken. Daar kan ik best begrip voor opbrengen.
Begrip?? lekker persoontje ben jij. Ik gun het niemand.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef Youssef het volgende:
Dat brand wel lekker, die houten banken. Daar kan ik best begrip voor opbrengen.
Ik vond hem wel grappig hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef Youssef het volgende:
en ja natuurlijk zijn het moslims ... hoop dat ik dit verder niet hoef te onderbouwen ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:
vooral zo door gaan tering moslims ... ze kunnen nu echt gaan uitkijken
Nee, dat lijkt mij niet, waakt immers voor Den Eeuwige Moslim.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:20 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
en ja natuurlijk zijn het moslims ... hoop dat ik dit verder niet hoef te onderbouwen ?
opsouten manquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:
vooral zo door gaan tering moslims ... ze kunnen nu echt gaan uitkijken
het zijn gewoon stiekum nederlanders, die willen dat de moslims de schuld krijgenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:20 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
en ja natuurlijk zijn het moslims ... hoop dat ik dit verder niet hoef te onderbouwen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |