Ik had het ook niet voor het kiezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee een limbo![]()
amateurquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik had het ook niet voor het kiezen.
heb je ook zo'n overstaanbaar dialect?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik had het ook niet voor het kiezen.
Het lijkt erg op duits jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je ook zo'n overstaanbaar dialect?![]()
riep je mij?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je ook zo'n overstaanbaar dialect?![]()
Ga m,n mail lezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik verveel me.
Mn ex, uit Rotterdam zei dat mijn accent nog wel meevielquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het lijkt erg op duits ja.
Zolang je niet fries gaat praten, maar gewoon nederlands met een fries accent kan ik je wel volgen. Sommige friesse dingen kan ik wel verstaan, maar dan moet ik wel weten waarover het gaatquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
riep je mij?
* ook_gek heeft geen accentquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mn ex, uit Rotterdam zei dat mijn accent nog wel meeviel
Opel kapot?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:18 schreef Fugie het volgende:
kga maar weer richting huis, met de trein
ik heb totaal geen accent, praat gewoon abnquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Fugie heeft geen accent![]()
Nee, jij niet neequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* BazzoS heeft geen accent![]()
Jij kunt helemaal niet praten zonder je bek te vernielen jijquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Tjabbo heeft geen accent![]()
Mét een accent kun je ook abn praten, je uitspraak is alleen iets andersquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb totaal geen accent, praat gewoon abn![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Waarom wachten mensen in de film altijd heel lang voordat ze een drankje kunnen bestellen, en gaan zo als ze besteld hebben altijd meteen weg, zonder drankje![]()
als je zo praat als je typt zal niemand je ooit begrijpenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
oke oke ik heb een accent ja. Maar als ik netjes en correct praat dan hoor je dat niet meer.
Sterker nog dan klink ik bekat zegt men![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je zo praat als je typt zal niemand je ooit begrijpen
Ik voorzie weinig problemen met het verstaan van jouquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:37 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb gewoon een accent. klaar.
en niet zo'n beetje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |