aha. oke..quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, @Tommy, ik begreep je verkeerd, het moet van mn vaders werkgever, die heeft bepaald dat alle auto's nu 5 ipv 4 jaar geleased worden. 8jaar geleden (2auto's terug dus), was dat nog 3 jaar
307 SW 2.0 Packquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
aha. oke..
En wat word de volgende?![]()
![]()
Nee dat kan niet 1 2 3quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is veel relaxer![]()
![]()
ik had bij mn ex moeten blijven, dan had ik dat ook kunnen doen, had ik niet eens bpm hoeven te betalen (op Pools kenteken rijden
![]()
)
Maar dan kun je de Mustang toch altijd wel kopen? Er is altijd wel een bedrijf welke zo'n auto hierheen sleept
Ik doelde op na de 307 uiteraardquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
307 SW 2.0 Pack![]()
en daarna koop ik wel een auto voor mezelf
![]()
Boeie, ik zie t wel, als er problemen mee zijn krijgen we iig een mooie leen-auto (een 307 SW Rolland Garros, of en 607 2.2hdi pack)quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik doelde op na de 307 uiteraard
iig veel plezier met die 307, waar ik overigens wel vaak problemen over hoor.. b.v. van Tjabbo
Gewoon nog ff genieten van jequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee dat kan niet 1 2 3
Er is wel een duitser btw die de eerste Mustang al heeft ingevoerd.
Maar ik hoop gewoon dat hij hier komt want ik vind het een mooie auto.
Moet wel zeggen dat de alfa nog steeds veel meer emotie uitstraalt. Maar die mustang is mooie krachtbak.
Ford heeft op de sema iedergeval laten weten dat ze overwegen hem te gaan leveren hier. Meestal duurt het dan nog wel een jaartje, mooie tijd om dan weer eens wat te gaan uitzoeken
Als het aan mij ligt gaat de alfa nooit weg... wel zou ik meer power willen, idd de V6.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon nog ff genieten van jeAlfa
![]()
en tegen die tijd kijken of je eenAlfa
V6
wilt, of die Mustang
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt gaat de alfa nooit weg... wel zou ik meer power willen, idd de V6.
Mustang was meer om te rellen( niemand die hapt
)
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de waardevermindering gaat zijn, klinkt stom maar ik hoop veel. Zodat ik hem gewoon van de zaak kan overkopen.
Ligt er beetje aan of ik volgend jaar een jaar naar canada vertrek. Dan gaat hij maybe weg en als ik terug ben misschien wel de V6.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik hoop t ook voor je, misschien over een paar jaar die V6??
wel een erg fijne reisautoquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik doelde op na de 307 uiteraard
iig veel plezier met die 307, waar ik overigens wel vaak problemen over hoor.. b.v. van Tjabbo
Klopt, als ik t geld had zou ik em wel van je willen overnemen als je naar Canada gaat, je hebt nl een mooie kleuren combiquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan of ik volgend jaar een jaar naar canada vertrek. Dan gaat hij maybe weg en als ik terug ben misschien wel de V6.
Als ik blijf dan ga ik hem niet inruilen op een V6.
Beetje koffiedikkijken is dat altijd he, je kan moeilijk jaren plannen ...
Die vier 'hendels' wen je wel aan, en die cruise control daar moet eerst andere software voor ge-upload worden, dan werkt deze pas goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel een erg fijne reisauto![]()
alleen in godsnaam heeft dat ding 4 hendels......vond dat wel een kut systeem.....
en die ballen cruisecontrol die erop zat![]()
I knowquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, als ik t geld had zou ik em wel van je willen overnemen als je naar Canada gaat, je hebt nl een mooie kleuren combi
Alfa rijden is een virusquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
I knowVind het de mooiste combi ... maargoed dat is persoonlijk natuurlijk.
Krijg nog elke dag leuke reacties, afgelopen weekeind nog met een 147gta 100km lopen spelen
Leuk volk hoor, alfa rijders![]()
dit is inclusief 476 euro kortingquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:46 schreef Steve-O2 het volgende:
2 mile voor een apple wat zijn die krengen toch altijd duur
Precies... alsmaar meer alfa's worden mooierquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa rijden is een virus![]()
maar eentje waarvoor ze mij niet hoeven te behandelen
![]()
op knopje drukken van set en niet dat dat ding erop reageerdquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vier 'hendels' wen je wel aan, en die cruise control daar moet eerst andere software voor ge-upload worden, dan werkt deze pas goed
*nog gezond isquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa rijden is een virus![]()
maar eentje waarvoor ze mij niet hoeven te behandelen
![]()
je sigquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:19 schreef BoJo het volgende:
Hugo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |