Dat is niet miepen, dat is je voorkeur tonen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:36 schreef Thermo het volgende:
Best sneu, het zijn slowchat topics, er wordt er 1 geopend klaar.
Heel de stomme titel maakt geen flikker uit want er wordt alleen maar in gebaggerd.
Ga je miepen of pk ondergeschikt is aan typenummer, komop.
Okay niet 'moet'quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:43 schreef Thermo het volgende:
MOET worden besloten/behandeld???
SLOWCHAT? <<<< hoe duidelijk kan het zijn.
Het is een forum met een topic waar je je onzin in kwijt kan, de rest van het forum kan je genoeg behulpzaam zijn toch, sinds wanneer moeten alle slowchat topics volgens een bepaalde besluitvorming gaan?
We zijn geen ambtenaren ofzo.
ja dat werkt het bestequote:Op dinsdag 9 november 2004 21:50 schreef Tjabbo het volgende:
moet het allemaal onder de mantel van bagger de doofpot in gestop worden?
Ja eigenlijk heb je wel gelijk ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat werkt het beste
Die hoe zit dat met topics kregen wel veel aandacht, en zijn af en toe nog erg handig zeker als mensen de FAQ eerst zouden lezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het hoeft om mij niet te veranderen, maar er wordt vaak en door meerdere users geroepen dat de kW/PK nummers ondergeschikt zijn aan typenummers. Nu wil ik dat aangeven, en eventueel als regel toevoegen en komt er dit commentaar.
PTA is goed zoals het is, daar hoor je me niet over.
Daarnaast heb ik veel energie gestoken in de hoe zit dat met topics, maar daar wilde ook geen hond aan meewerken, een enkeling daargelaten dus zo druk maak ik me niet.
ik heb geen mail op m,n hotmail adres hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef Ballebek het volgende:
Mark: Check mail voor FTP gegevens
Staat erop nl
NIEMAND doet dat ooit. Echt bijna niemand leest datquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[ zeker als mensen de FAQ eerst zouden lezen)
Naaperquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef BoJo het volgende:
M'n eigen mail is beter![]()
toen ik hem gepost had zag ik pas jouw edit, toevallig dezelfde smiley ook nogquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Naaper
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
nou jongesn, schiet eens even op deze SC vol te plempen, ik wil nog even in de volgeden posten voor ik naar huis ga.. is mn varzameling weer wat completer
-1quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb toch geen PTA notes.. ik heb wel wat krediet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |