Waarom zwak? Iemand die alles achterlaat om opnieuw te beginnen zwak?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef ASroma het volgende:
doei! en blijf weg, zwakke mensen kunnen we hier niet gebruiken!
![]()
Dan zal je zien dat dat over het algemeen behoorlijk positief is ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef CANARIS het volgende:
Opleidingsniveau in Nederland?
Ga maar kijken wat de Pisa Studie over het Nederlandse onderwijs weet te vertellen
Dan emigreer ik toch echt als types als Wilders aan de macht komen, vermoed sterk dat ik dan zelfs asiel kan aanvragen als politiek vluchteling.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef dVTB het volgende:
Uiteindelijk staat of valt alles met het vermogen van de Nederlandse regering om de veiligheid van de eigen inwoners te garanderen en ervoor te zorgen. Ze hebben daar maximaal twee jaar de tijd voor. Lukt het ze onvoldoende, dan zal Nederland bij de verkiezingen van 2007 (of eerder...) een politieke aardverschuiving meemaken en zal extreem rechts gedachtengoed ("eigen volk eerst", etc) fors aan terrein winnen.
Inderdaad, het is nu erg hip om negatief te doen over allerlei Nederlandse diensten en faciliteiten, zorg, onderwijs enz. Maar vergeleken bij veel andere landen is het peil vrij hoog.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan zal je zien dat dat over het algemeen behoorlijk positief is ...
de gezondheidszorg in nederlands is 60% van de kosten in duitsland per patient, de gemiddelde verblijfsduur in een ziekenhuis is 3/4 van die in nederland...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nu erg hip om negatief te doen over allerlei Nederlandse diensten en faciliteiten, zorg, onderwijs enz. Maar vergeleken bij veel andere landen is het peil vrij hoog.
Als de sneeuw weggedooid is, kom ik weer terugquote:Op woensdag 10 november 2004 12:23 schreef schatje het volgende:
Vraagje aan de mensen die het van plan zijn, wat als er slechte tijden uitbreken in het land waar je je wilt vestigen?? Keer je dan weer met hangende pootjes terug naar Nederland??
Geluukig maarquote:Op woensdag 10 november 2004 12:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als de sneeuw weggedooid is, kom ik weer terug
Wat zijn slechte tijden?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:23 schreef schatje het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om Nederland te verlaten. Ik blijf hier, in goede tijden en in slechte tijden. Ik vind het eerlijk gezegd ook best wel zwak.
Vraagje aan de mensen die het van plan zijn, wat als er slechte tijden uitbreken in het land waar je je wilt vestigen?? Keer je dan weer met hangende pootjes terug naar Nederland??
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:23 schreef schatje het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om Nederland te verlaten. Ik blijf hier, in goede tijden en in slechte tijden. Ik vind het eerlijk gezegd ook best wel zwak.
verradendat hun zo lief is? neen, aangezien ze hun land helemaal niet voor lief nemen. Is het verplicht om je land trouw te blijven? nee! wordt het als verraden gezien? nee.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:25 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mensen die het land uitwillen zeggen over het algemeen dat ze 'het oude Nederland' niet meer terug kennen in de huidige samenleving. Maar verraden ze dan eigenlijk niet het land dat hun zo lief is?
roepen dat je weggaat omdat het hier zo slecht is, is één.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:23 schreef schatje het volgende:
Gewoon een plekje zoeken met veel Nederlanders (bijv de spaansekust). Dan hoef je je niet aan te passen maar kun je lekker Nederlander blijven in den vreemde. Joepiequote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef RM-rf het volgende:
een Emigrant moet enorm veel wennen, aan andere gebruiken, een andere taal, andere wetten en normen: je hebt eigenlijk vrijwel altijd een zekere achterstandssituatie en je zult moeten werken om die te overwinnen, je plek te vinden in een andere cultuur (en nee, dat lukt niet door complete assimilatie daarin, simpelweg omdat je ook nooit 'volledig' zal en kunt worden opgenomen)
vertel!!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef Mumin-troll het volgende:
Ik woon in Zweden:) al bijna 8 jaar met heel veel plezier.
Als ik het ooit met een bitch eens was, dan was het wel met jou!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Rebelbitch het volgende:
ach, overal heb je wel problemen of dingen die ook weer slechter of rotter zijn dan hier, dus wat dat betreft zou ik nooit emigreren. En bovendien laat ik me niet wegjagen door een stelletje van die engnekken die denken dat ze hier ff de boel letterlijk kunnen gaan terroriseren.
Enneh, samen staan we sterk, toch?! Kom op he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |