abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23195767
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Jaytonized het volgende:

[..]

Australië is een paradijsje. Ben er al een paar maanden geweest.. Alles is er relatief betaalbaar, criminaliteitsniveau behoort tot 1 van de laagsten van de wereld. De mensen zijn er echt nog vriendelijk en relaxed, het weer is er prachtig en de omgeving fantastisch.
En geen moslims die de boel lopen op te naaien. Ideaal dus.

Als ik weg ga, is zeker dat mijn bestemming. Als hoogopgeleide, jonge, blanke Europeaan heb je die puntjes zo binnen.
pi_23196524
Lijkt je dat wel veilig, met 's Werelds grootste moslimstaat zo vlak boven je?
  dinsdag 9 november 2004 @ 17:52:23 #153
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_23196652
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:07 schreef aa_koch het volgende:
Als er daadwerkelijk excessen als die door jou beschreven plaatshebben in Amerika, dan zouden wij daar zeker over gehoord hebben.
http://www.fbi.gov/ucr/ci(...)atecrime12.html#t234
Check de link. En dat zijn alleen maar de cijfers zoals bekend bij de FBI. Zelfs in een overwegend democratische staat als Washington (waar mijn schoonouders wonen) is er laatst nog een jongen doodgeknald om de simpele reden dat hij homosexueel was. Voor heel veel moorden wordt trouwens geen motivatie gegeven, maar aangenomen wordt dat tegenwoordig bij minstens de helft van alle moorden en mishandeling het om een zgn hate crime gaat (ofwel religie/ras/sexuele orientatie/etc). Ik vind het behoorlijk schrikbarend.
quote:
Ik beweer niet dat het prettig is voor een vrouw om een abortus te laten plegen, evenals dat het als excuus zal worden gebruikt om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Maar je kunt je toch wel voorstellen dat sommigen het niet zullen laten om een abortus te laten plegen enkel en alleen omdat ze 'nog geen zin hebben' om een kind op te voeden? Daar had je mijns inziens dan over moeten nadenken voordat je 'aan de slag' ging met je vriendje... nogmaals: verantwoordelijkheidsgevoel!
Maar ik zeg ook helemaal niet dat ik abortus helemaal super te gek vind! Ik vind alleen wel dat het niet (weer) in de illegaliteit moet belanden in Amerika en als Bush zo doorgaat met z'n bijbel-klasje zijn we straks terug bij af en worden abortussen door slagers uitgevoerd met alle gevolgen van dien

more later.. ben blij dat er iemand is (ook al verschillen we van mening) die er tenminste over nadenkt
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_23196743
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef ScotchPad het volgende:

[..]

Neuh...
quote:
In Australië is grote opschudding ontstaan over een grote groepsverkrachting door 14 jongeren die twee jaar geleden in de buurt van Sydney speelde. Tijdens de rechtszaak tegen de 14 verdachten, kinderen van Libanese immigranten, kwamen nu details in de openbaarheid die onder de Australiërs enorme beroering veroorzaakten.

Tijdens het proces werd namelijk duidelijk dat de jongeren hun daden pleegden uit racistische motieven. Ze hadden het alleen op blanke Australische meisjes gemunt, waarvoor ze ook denigrerende scheldwoorden hadden. Zeker 11 meisjes waren er het slachtoffer van, sommigen werden zes uur vastgehouden.

De ouders van de jongeren weigeren te geloven dat hun kinderen groepsverkrachters zijn en gaan ervan uit dat de Australische meisjes seks hebben uitgelokt. De grootmoeftie (islamitisch geestelijk rechtsgeleerde) van Australie is nu persoonlijk bij de ouders langsgegaan om hen op hun verantwoordelijkheden bij de opvoeding te wijzen.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20413

Islamitische bendes die uitzijn op de verkrachting van blanken...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 november 2004 @ 18:36:17 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23197644
Als ik ooit weg zou gaan, wat ik nog niet van plan ben - want nog geen vaste baan die op opleiding aansluit - dan ga ik 100% zeker te weten naar... *tromgeroffel* ZWEDEN!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_23198341
Ik woon nu een jaar in Mexico en toch kom ik terug omdat ik Nederland mis.
Waarom vraag ik mezelf, ik verdien hier meer geld, er is altijd zon, het is altijd vakantie, het land is mooier etc.
Maar nu weet ik het.... Ik voel me gewoon THUIS in Nederland, hoe kut het daar ook is. Ik mis de geur van het land, de geluiden van de vogels, ik mis het tegen de wind in fietsen, ik mis de vele verplichtingen die ik haat, ik mis een normale internet verbinding , m'n vrienden en familie etc.

Raarrrrrr maar waar.
pi_23198816
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef jellyrose het volgende:

[..]

http://www.fbi.gov/ucr/ci(...)atecrime12.html#t234
Check de link. En dat zijn alleen maar de cijfers zoals bekend bij de FBI. Zelfs in een overwegend democratische staat als Washington (waar mijn schoonouders wonen) is er laatst nog een jongen doodgeknald om de simpele reden dat hij homosexueel was. Voor heel veel moorden wordt trouwens geen motivatie gegeven, maar aangenomen wordt dat tegenwoordig bij minstens de helft van alle moorden en mishandeling het om een zgn hate crime gaat (ofwel religie/ras/sexuele orientatie/etc). Ik vind het behoorlijk schrikbarend.
[..]

Maar ik zeg ook helemaal niet dat ik abortus helemaal super te gek vind! Ik vind alleen wel dat het niet (weer) in de illegaliteit moet belanden in Amerika en als Bush zo doorgaat met z'n bijbel-klasje zijn we straks terug bij af en worden abortussen door slagers uitgevoerd met alle gevolgen van dien

more later.. ben blij dat er iemand is (ook al verschillen we van mening) die er tenminste over nadenkt
Ik zou er als Amerikaan niet trots op zijn, en zou graag willen zien dat een naar eigen zeggen rechtschapen iemand als George W. Bush zulke misdaden in het openbaar veroordeelt (je mag toch aannemen dat de woorden van een president die elke gelegenheid aangrijpt om zijn geloof te verkondigen, zwaarder wegen dan die van de lokale police chief die zulke gebeurtenissen in een persconferentie tussen neus en lippen door veroordeelt). Jij sprak echter over het ombrengen van mensen uit louter religieuze overwegingen, door 'Christenfundementalisten', en of daar sprake van is kun je uit deze cijfers natuurlijk niet opmaken. Er zijn tienduizenden zo niet honderdduizenden mensen in de VS die een enorme afkeer hebben van homo's, maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat achter elke moord op een homosexueel persoon een aanhanger van het Christelijk geloof schuilgaat die tot zijn daad gekomen is omdat in de bijbel staat dat homosexualiteit 'fout' is.

Voor wat betreft abortus... weet je, als mensen intelligenter (misschien niet het juiste woord) zouden zijn, niet altijd voor de makkelijke oplossing zouden kiezen, zou ik er waarschijnlijk geen problemen mee hebben om abortus onder alle omstandigheden te legaliseren (het is uiteindelijk het lichaam van een ander, en wie wenst iemand een leven toe in de wetenschap dat het niet gewenst is?). Ik begrijp ook wel dat het niet voor iedereen mogelijk is om een kind op te voeden, en dat het soms nu eenmaal gebeurt dat iemand ongewenst zwanger raakt. Maar ik vrees dat maar weinig mensen die vrijheid aankunnen zonder er 'misbruik' van te maken, het als "emergency exit" zien, en dat moet voorkomen worden.

En hoe je het ook wendt of keert, het is nu eenmaal zo dat het merendeel van de bevolking in de Verenigde Staten godvrezend is (of doet alsof wanneer ze er de show mee kunnen maken...), en als er dan zoiets bestaat als een gebod dat het doden van onschuldig leven veroordeelt, dan kun je discussieren tot je een ons weegt...

[ Bericht 0% gewijzigd door aa_koch op 09-11-2004 19:55:55 ]
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_23198841
Ik ken een familie die na 2 jaar Zwitserland al weer terug was gekomen
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:29:19 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23199000
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef REEV-LAN het volgende:
Ik heb met mijn vriendin ook al afgesproken (een jaar geleden) dat ik absoluut geen zin meer heb in dit land. Gewoon de weinige voordelen en de vele nadelen. Ik heb een eigen zaak en als je ziet wat ik ook aan belasting moet betalen dat is niet meer normaal.
En dan de tolerantie wat nog veel erger is. Alles mocht altijd in nederland maar je kan het ook overdrijven.

Dat die man theo heeft neergeschoten en gestoken dat is heel erg. Maar de zwakke reactie van de regering is misschien nog wel erger.
even off topic... Ierland lonkt met 12% belasting... ideetje voor de zaak?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23199112
Wat is er nu precies zwak aan de reactie van de regering dan?
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:43:20 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23199389
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wees maar niet bang. In het buitenland hebben ze ook internet en ik kan nog altijd mijn rechtse stem in het buitenland uitbrengen en dat zal ik ook zeker doen mocht ik in het buitenland verblijven.
dit begrijp ik dan geheel niet
pi_23199484
Cherrymoontraxx is er gewoon zo eentje die wel wil emigreren maar zijn nationaliteit niet wil opgeven. Da's heel respectabel hoor.
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:49:29 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23199562
Ik ga trouwens wel volgend jaar een jaartje Amerika proberen, en als het bevalt dan blijf ik wel maar da's puur uit economisch kapitalisme natuurlijk
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:52:29 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23199637
ik heb nog een bedrijfje in de us. al vanaf mijn 15e. dus iedereen die graag wil dat dat een multinational wordt en geen moslim is mag mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:53:23 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23199661
homohuwelijk is alleen gedaan om de christenen mee te krijgen.
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:58:58 #166
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23199817
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:25 schreef Meki het volgende:

[..]

ga je niet huilen
bij mij gaat de vlag ook uit... wat ik kom je zelfs op schiphol.

wanneer vertrek je ?

ontopic: heb een tijdje in het buitenland gewoond vanwege werk. woon nu weer een aantal jaar in NL maar overweeg al sinds ik terug ben om me permanent in het buitenland te vestigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Freeflyer op 09-11-2004 20:16:13 ]
Neerkomen wel!
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:59:44 #167
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23199837
Tja.... ik woon nu een goede twee en een half jaar in de Verenigde Staten en ik kan je vertellen dat er met dit land ook genoeg mis is. Maar wat me het meest stoort aan Nederlanders is hun mentaliteit, en dat verander je niet 1-2-3.

Op dit moment is het politieke klimaat in Nederland niet echt geweldig, maar de mentaliteit die steeds grotere groepen hebben jegens mensen van buitenlandse afkomst of andere religie baart me echt zorgen.

Als de mentaliteit op Fok!Forum gelijk staat aan de mentaliteit van de gemiddelde Nederlander, dan hoef ik voorlopig nog niet terug.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:01:32 #168
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23199883
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef Gellius het volgende:
Cherrymoontraxx is er gewoon zo eentje die wel wil emigreren maar zijn nationaliteit niet wil opgeven. Da's heel respectabel hoor.
Dat doe ik ook niet. Met een Nederlands paspoort kan ik me namelijk in de gehele EU vestigen zolang ik maar een baan heb! En dat is een hele goede reden om het Nederlands paspoort aan te houden als ik volgend jaar het Amerikaanse aanvraag!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_23199994
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef ScotchPad het volgende:

[..]

Als ik weg ga, is zeker dat mijn bestemming. Als hoogopgeleide, jonge, blanke Europeaan heb je die puntjes zo binnen.
Ga je dan ook je studie nog even terug betalen aso?
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:05:48 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23200001
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:59 schreef maartena het volgende:
Tja.... ik woon nu een goede twee en een half jaar in de Verenigde Staten en ik kan je vertellen dat er met dit land ook genoeg mis is. Maar wat me het meest stoort aan Nederlanders is hun mentaliteit, en dat verander je niet 1-2-3.

Op dit moment is het politieke klimaat in Nederland niet echt geweldig, maar de mentaliteit die steeds grotere groepen hebben jegens mensen van buitenlandse afkomst of andere religie baart me echt zorgen.

Als de mentaliteit op Fok!Forum gelijk staat aan de mentaliteit van de gemiddelde Nederlander, dan hoef ik voorlopig nog niet terug.
dat komt omdat jij in verhouding tot de us meer dan 150 miljoen moslims, met dito expansie rate (5-6-7 kinderen per gezin) moet hebben om hetzelfde mee te maken, dus maak je geen illusies. die moslims denken nu al dat ze hier gewonnen hebben. dit wordt hun land en hier worden ze groot. met alle gevolgen vandien omdat de nederlander dit niet pikt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 22:42:14 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23204914
Mijn twee paranimfen bij mijn promotie woonden/wonen ook in het buitenland. Een van de twee is teruggekomen uit Londen na een aantal jaar voor het onderwijs van z'n zoon, en de ander denkt ook wegens het betere onderwijs in NL (beter dan in Zwitserland - zoals met name zijn Zwitserse vrouw die ook in NL gewoond heeft vind). Zover ik het PISA onderzoek komt het NLs onderwijs daar ook behoorlijk goed uit. M'n schoonzusje woont nu ook alweer zo'n 8 jaar in LA maar die komt wellicht ook weer terug.

Zelf zou ik misschien ooit naar het buitenland willen gaan. Zou een Engelstalig land moeten zijn denk ik aangezien dat de enige andere taal die ik voldoende zou beheersen. Niet de USA, heb daar ook al gewerkt - met succes - maar heb me er nooit echt thuis gevoeld (over het algemeen). West Canada (regio Vancouver is -op de regen na- bijvoorbeeld heel mooi en Vancouver is als stad ook OK). Australie/NwZeeland zou misschien kunnen, maar dan zou ik meer over die landen willen weten. Als ik zou emigreren zou ik het vervelend vinden dat ik niet bij het ouder worden van mijn ouders en de ouders van mijn vrouw zou kunnen zijn en ze niet zou kunnen helpen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:06:30 #172
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_23205847
Ik vertrek uit Nederland als het aantal aanstellers zo gestadig blijft aandikken als de afgelopen week het geval is geweest....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:19:04 #173
97934 ASroma
Flamboyant
pi_23206329
doei! en blijf weg, zwakke mensen kunnen we hier niet gebruiken!
pi_23211720
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:05 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ga je dan ook je studie nog even terug betalen aso?
Ik heb in deeltijd gestudeerd. Helemaal zelf betaald dus.

Ik ben geen staatsruifvreter.
pi_23212389
MIsschien ga ik nog wel eens terug naar Friesland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')