En geen moslims die de boel lopen op te naaien. Ideaal dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Australië is een paradijsje. Ben er al een paar maanden geweest.. Alles is er relatief betaalbaar, criminaliteitsniveau behoort tot 1 van de laagsten van de wereld. De mensen zijn er echt nog vriendelijk en relaxed, het weer is er prachtig en de omgeving fantastisch.
http://www.fbi.gov/ucr/ci(...)atecrime12.html#t234quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:07 schreef aa_koch het volgende:
Als er daadwerkelijk excessen als die door jou beschreven plaatshebben in Amerika, dan zouden wij daar zeker over gehoord hebben.
Maar ik zeg ook helemaal niet dat ik abortus helemaal super te gek vind! Ik vind alleen wel dat het niet (weer) in de illegaliteit moet belanden in Amerika en als Bush zo doorgaat met z'n bijbel-klasje zijn we straks terug bij af en worden abortussen door slagers uitgevoerd met alle gevolgen van dienquote:Ik beweer niet dat het prettig is voor een vrouw om een abortus te laten plegen, evenals dat het als excuus zal worden gebruikt om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Maar je kunt je toch wel voorstellen dat sommigen het niet zullen laten om een abortus te laten plegen enkel en alleen omdat ze 'nog geen zin hebben' om een kind op te voeden? Daar had je mijns inziens dan over moeten nadenken voordat je 'aan de slag' ging met je vriendje... nogmaals: verantwoordelijkheidsgevoel!
Neuh...quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
En geen moslims die de boel lopen op te naaien. Ideaal dus.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20413quote:In Australië is grote opschudding ontstaan over een grote groepsverkrachting door 14 jongeren die twee jaar geleden in de buurt van Sydney speelde. Tijdens de rechtszaak tegen de 14 verdachten, kinderen van Libanese immigranten, kwamen nu details in de openbaarheid die onder de Australiërs enorme beroering veroorzaakten.
Tijdens het proces werd namelijk duidelijk dat de jongeren hun daden pleegden uit racistische motieven. Ze hadden het alleen op blanke Australische meisjes gemunt, waarvoor ze ook denigrerende scheldwoorden hadden. Zeker 11 meisjes waren er het slachtoffer van, sommigen werden zes uur vastgehouden.
De ouders van de jongeren weigeren te geloven dat hun kinderen groepsverkrachters zijn en gaan ervan uit dat de Australische meisjes seks hebben uitgelokt. De grootmoeftie (islamitisch geestelijk rechtsgeleerde) van Australie is nu persoonlijk bij de ouders langsgegaan om hen op hun verantwoordelijkheden bij de opvoeding te wijzen.
Ik zou er als Amerikaan niet trots op zijn, en zou graag willen zien dat een naar eigen zeggen rechtschapen iemand als George W. Bush zulke misdaden in het openbaar veroordeelt (je mag toch aannemen dat de woorden van een president die elke gelegenheid aangrijpt om zijn geloof te verkondigen, zwaarder wegen dan die van de lokale police chief die zulke gebeurtenissen in een persconferentie tussen neus en lippen door veroordeelt). Jij sprak echter over het ombrengen van mensen uit louter religieuze overwegingen, door 'Christenfundementalisten', en of daar sprake van is kun je uit deze cijfers natuurlijk niet opmaken. Er zijn tienduizenden zo niet honderdduizenden mensen in de VS die een enorme afkeer hebben van homo's, maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat achter elke moord op een homosexueel persoon een aanhanger van het Christelijk geloof schuilgaat die tot zijn daad gekomen is omdat in de bijbel staat dat homosexualiteit 'fout' is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef jellyrose het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/ucr/ci(...)atecrime12.html#t234
Check de link. En dat zijn alleen maar de cijfers zoals bekend bij de FBI. Zelfs in een overwegend democratische staat als Washington (waar mijn schoonouders wonen) is er laatst nog een jongen doodgeknald om de simpele reden dat hij homosexueel was. Voor heel veel moorden wordt trouwens geen motivatie gegeven, maar aangenomen wordt dat tegenwoordig bij minstens de helft van alle moorden en mishandeling het om een zgn hate crime gaat (ofwel religie/ras/sexuele orientatie/etc). Ik vind het behoorlijk schrikbarend.
[..]
Maar ik zeg ook helemaal niet dat ik abortus helemaal super te gek vind! Ik vind alleen wel dat het niet (weer) in de illegaliteit moet belanden in Amerika en als Bush zo doorgaat met z'n bijbel-klasje zijn we straks terug bij af en worden abortussen door slagers uitgevoerd met alle gevolgen van dien![]()
more later.. ben blij dat er iemand is (ook al verschillen we van mening) die er tenminste over nadenkt![]()
even off topic... Ierland lonkt met 12% belasting... ideetje voor de zaak?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef REEV-LAN het volgende:
Ik heb met mijn vriendin ook al afgesproken (een jaar geleden) dat ik absoluut geen zin meer heb in dit land. Gewoon de weinige voordelen en de vele nadelen. Ik heb een eigen zaak en als je ziet wat ik ook aan belasting moet betalen dat is niet meer normaal.
En dan de tolerantie wat nog veel erger is. Alles mocht altijd in nederland maar je kan het ook overdrijven.
Dat die man theo heeft neergeschoten en gestoken dat is heel erg. Maar de zwakke reactie van de regering is misschien nog wel erger.
dit begrijp ik dan geheel nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. In het buitenland hebben ze ook internet en ik kan nog altijd mijn rechtse stem in het buitenland uitbrengen en dat zal ik ook zeker doen mocht ik in het buitenland verblijven.
bij mij gaat de vlag ook uit... wat ik kom je zelfsquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:25 schreef Meki het volgende:
[..]
ga je niet huilen![]()
Dat doe ik ook niet. Met een Nederlands paspoort kan ik me namelijk in de gehele EU vestigen zolang ik maar een baan heb!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef Gellius het volgende:
Cherrymoontraxx is er gewoon zo eentje die wel wil emigreren maar zijn nationaliteit niet wil opgeven. Da's heel respectabel hoor.
Ga je dan ook je studie nog even terug betalen aso?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:10 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
En geen moslims die de boel lopen op te naaien. Ideaal dus.
Als ik weg ga, is zeker dat mijn bestemming. Als hoogopgeleide, jonge, blanke Europeaan heb je die puntjes zo binnen.
dat komt omdat jij in verhouding tot de us meer dan 150 miljoen moslims, met dito expansie rate (5-6-7 kinderen per gezin) moet hebben om hetzelfde mee te maken, dus maak je geen illusies. die moslims denken nu al dat ze hier gewonnen hebben. dit wordt hun land en hier worden ze groot. met alle gevolgen vandien omdat de nederlander dit niet pikt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:59 schreef maartena het volgende:
Tja.... ik woon nu een goede twee en een half jaar in de Verenigde Staten en ik kan je vertellen dat er met dit land ook genoeg mis is. Maar wat me het meest stoort aan Nederlanders is hun mentaliteit, en dat verander je niet 1-2-3.
Op dit moment is het politieke klimaat in Nederland niet echt geweldig, maar de mentaliteit die steeds grotere groepen hebben jegens mensen van buitenlandse afkomst of andere religie baart me echt zorgen.
Als de mentaliteit op Fok!Forum gelijk staat aan de mentaliteit van de gemiddelde Nederlander, dan hoef ik voorlopig nog niet terug.
Ik heb in deeltijd gestudeerd. Helemaal zelf betaald dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:05 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ga je dan ook je studie nog even terug betalen aso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |