Ach er zijn er zat die zonder paspoort nederland in komen, dus er uitzetten mag dan ook geen probleem meer zijn. Enkeltje onnestemd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zonder paspoort kom je niet verder dan schiphol.
punt dat ik probeerde te maken is dat bij jou soort mensen, noem ze maar even "weglopers" voor het gemak, wel een stok achter de deur moet houden. Want als ze aankomen in de bananenrepubliek en al drie keer overvallen zijn voordat ze bij de bagageband zijn dan willen ze natuurlijk weer terug... en dat moet voorkomen worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zonder paspoort kom je niet verder dan schiphol.
Dat zou waarschijnlijk ook mijn keuze worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar ik kan niet ontkennen dat ik graag op Aruba zou willen wonenl.
Ik weet het wel zeker. Ik heb er al een adresje waar ik zo een paar maanden kan wonenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk ook mijn keuze worden.
Das dan denk ik een grote geruststelling voor jou! ik bezit geen Lonsdale truien!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Rot eens op met je geklaag over moslimradicalen. Natuurlijk zijn die eng, maar ik vind boertjes in Lonsdale truien uit Hierden ook eng. Dit is géén moslim topic
Niet?! vraag je dan eens af waarom er ineens een supergrote toename is van nederlanders die hun eigen lang willen verlaten/ontvluchten. Ik denk dat je je mening dan moet herzien!quote:Rot eens op met je geklaag over moslimradicalen. Natuurlijk zijn die eng...
Dit is géén moslim topic
Lees mijn post even goed. Het heeft eigenlijk weinig te maken met de hedendaagse spanningen. Dus loop niet zo dom te blaten met je weglopers. Ik denk dat de meeste boertjes hier iets teveel overtuigd zijn van hoe goed Nederland wel niet is. Als je nooit verder bent geweest dan Amsterdam kun je trouwens ook moeilijk oordelen over de bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:44 schreef manny het volgende:
[..]
punt dat ik probeerde te maken is dat bij jou soort mensen, noem ze maar even "weglopers" voor het gemak, wel een stok achter de deur moet houden. Want als ze aankomen in de bananenrepubliek en al drie keer overvallen zijn voordat ze bij de bagageband zijn dan willen ze natuurlijk weer terug... en dat moet voorkomen worden.
Ja ik ook. Schoonfamilie daar. Best handig.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:46 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik heb er al een adresje waar ik zo een paar maanden kan wonen![]()
Ja, zoiets zou een nederlander nooit doen inderdaad. Dat is voor behouden aan moslims als Volkert van der Gquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:39 schreef Red-Ace het volgende:
[..]
Dat is dus het grote verschil tussen nederlanders en sommige moslims/radicalen. Wij praten/zeuren/zeiken or whatever maar als je je ontevredenheid uit d.m.v. aanslagen te plegen op onschuldige burgers dan maak je al genoeg indruk en heb je daar idd geen forum meer voor nodig!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:51 schreef CANARIS het volgende:
De belangrijkste is wel dat je in het Buitenalnd kan ontdekken hoe samenlevingen WEL kunnnen functioneren.
Heb je post nogmaals gelezen. Blijf bij mijn standpunt. Veel plezier in het buitenlandquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lees mijn post even goed. Het heeft eigenlijk weinig te maken met de hedendaagse spanningen. Dus loop niet zo dom te blaten met je weglopers. Ik denk dat de meeste boertjes hier iets teveel overtuigd zijn van hoe goed Nederland wel niet is. Als je nooit verder bent geweest dan Amsterdam kun je trouwens ook moeilijk oordelen over de bananenrepubliek.
Whahaha, ik wist dat dit zou gaan komen en ik kan hier niets anders op zeggen dat je gelijk hebt! ook deze sukkel heeft zich schuldig gemaakt aan een dergelijk misdrijf. Gelukkig komt de lijer nooit meer op vrije voeten in nederland!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou een nederlander nooit doen inderdaad. Dat is voor behouden aan moslims als Volkert van der G
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:50 schreef aa_koch het volgende:
De reden dat ik graag zou willen vertrekken is dat de heren politici 'ons land' door de jaren heen hebben verkwanseld.
betoog...
(Waar gaan we dan naartoe, zul je zeggen? Tja... Amerika staat bovenaan de lijst
Ik ken het, al vind ik je conclusie wel wat overdreven... Ik ken geen enkele expat (dus niet alleen Nederlanders) die Singapore willen verlaten. Zoveel Nederlanders ken ik niet, maar die willen dus ook echt niet terug. En begrijpelijk, als je 's avonds met elkaar na een BBQ in oktober, een biertje zit te drinken, samen met wat Engelsen, Singaporezen en Japanners.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:51 schreef CANARIS het volgende:
Als geemigreerd Nederlander ( als je dat tenministe over Oostenrijk kan zeggen ) heb ik het volgende fenomeen vastgesteld
Praat met verschillende ExPats uit verschillende landen en je krijgt een onthutsend beeld van Nederland
Ik ken namenlijk gene nekele Nederlandse Expat , die er over denkt terug naar Nederland te gaan.
In Tegendeel , onder ex-Nederlanders is het gevloek op het oude land onthutsend groot.
In Tegenstelling tot bijv de Britten die altijd weer terug gaan en nooit echt wortel slaan in een ander land. Duitsers en Fransen zijn ook meestal tamenlijk mild over hun oude land.
Nederlanders , waar ik ook toe behoor , kijken meestal in afgrijzen terug.
............en daar zijn een boel redenen voor.
De belangrijkste is wel dat je in het Buitenalnd kan ontdekken hoe samenlevingen WEL kunnnen functioneren.
Kun je mij dan uitleggen hoe het kan dat Nederland één van de meest welvarende landen van Europa ( laat staan van de wereld ) is, dat we relatief zeer lage crinimaliteitscijfers hebben, een gemiddeld hoog opleidingsniveau.... etc ONDANKS dat we met 16 miljoen op een te klein stukkie grond wonenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:54 schreef CANARIS het volgende:
Monique , als jij het gevoel hebt dat de Nederlandse samenleving functioneerd heb je de laatste 35 jaar waarschijnlijk in een hutje op de Hoge Heijde gewoont
Alsof de Hoge Heijde niet deel uitmaakt van de Nederlandse samenleving. Maar goed, ik vind dat de samenleving behoorlijk functioneert, ja, hoewel er uiteraard wat rotte, flink rotte fenomenen tussen zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:54 schreef CANARIS het volgende:
Monique , als jij het gevoel hebt dat de Nederlandse samenleving functioneerd heb je de laatste 35 jaar waarschijnlijk in een hutje op de Hoge Heijde gewoont
anders kan ik dat niet verklaren.
Nee, dat verkopen ze hier gewoon, naast de speculaasjes, bitterballen en frikadellen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:57 schreef CANARIS het volgende:
Britten die niet terug willen naar GB?
Whoow. Maar hun Marmite en Thee laten we elke maand invliegen , oder?
Geen enkel land is zonder problemen, maar om het kort samen te vatten: daadkracht en verantwoordelijkheidsgevoel zijn daar in ieder geval geen vreemde woorden... en zij die over de scheef gaan, worden aangepakt. Als dat in Nederland ook zou gebeuren, zou ik er mogelijk heel anders over denken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:55 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |