Fuuuuuuuuuuuuuck, kut granaat , granaat !!!! Booooooooeeeeeeeemmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik gooi een sticky grenate op je voor je het door hebt... BYE BYE!
RATATATTATATATAquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahahahahaha
De MasterChief owned mario's italian ass!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahahahahaha
De MasterChief owned mario's italian ass!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:31 schreef Quinny het volgende:
Hallo
Of we vliegen daar,.......... ik moet opzeker de lucht in om iedereen te beschieten van boven. Of ik neem met Big B een jeep met gun en rij iedereen plat GTA stylequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Over 2 dagen lopen we hier rond
[afbeelding]
Kuikenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:31 schreef Quinny het volgende:
Hallo
Pikquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
Wat kan je toch een lol hebben met een wasmand.....
[afbeelding]
Lekker eten en gelijk Robbie kijken.
[afbeelding]
Wat is Robbie cool he
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of we vliegen daar,.......... ik moet opzeker de lucht in om iedereen te beschieten van boven. Of ik neem met Big B een jeep met gun en rij iedereen plat GTA style
Nootquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht onwetenden
Gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot
Schatje!! Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht onwetenden
Beetje gekalmeerd na je douche gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht onwetenden
die laatste foto is coolquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is Robbie cool he
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:
Gijs je Nintendo liefde siert jequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Ik moet soms ff afreageren na weer een aantal "Mario is dood" posts hoor
Nee sorry gaat net deze vrijdag niet lukkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Schatje!! Hoe gaat het?![]()
Hoorde dat je vrijdag geen vrij kon krijgen![]()
Wat een schatjequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is Robbie cool he
[afbeelding]
Gijs.. we vallen om met die jeepquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of we vliegen daar,.......... ik moet opzeker de lucht in om iedereen te beschieten van boven. Of ik neem met Big B een jeep met gun en rij iedereen plat GTA style
Ik reed laatst weer door de tunnel in die bocht bij Den Haag C.S. en ik moest direct aan onze 2 wheeler denken........quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. we vallen om met die jeep
onwijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Druk?
Die gaan we vaker terugzienquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
*Saved*![]()
Mario Party is geniaal en ook was Mario Sunshine echt niet zo slecht als iedereen denkt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je Nintendo liefde siert jeechter bedoel ik het puur als positieve feedback.... Geef toe,... Mario is niet wat het was. Paper Mario 2 wordt tot nu toe het beste Mario spel voor Cube genoemd en die lijkt mij ook het coolst
Ja, helemaal mee eens, een echte Mario titel is niet geweest, hij is een beetje een hoer geworden maar vergeet zijn echte werkquote:Stel je eens voor een Mario adventure ala ConkerMet Dino's, bossen, bergen en Bowser kastelen,.... allemaal met de power van Cube... dat zou zoooo cool zijn. Gelukkig doen ze het met de nieuwe Zelda wel
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
onwijs![]()
![]()
Nee?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Beetje gekalmeerd na je douche gijs
Jammerquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee sorry gaat net deze vrijdag niet lukken![]()
sorry
![]()
Wat een heerlijke situatie en hype schetsingquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
ZIe het al helemaal voor met. Zit je op zo`n vliegtuigje
Komt er zo`n rocket achter je reet aanDan maar kamikaze
En dan vol op een groepje van de tegenstanders vliegen
WHEHEHEHEHEHEquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
onwijs![]()
![]()
tussendoor kan toch welquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
right
Jawel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee?
Mooi!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vertelde een paar dagen geleden dat verhaal nog tegen Tam.. wist ze nog nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik reed laatst weer door de tunnel in die bocht bij Den Haag C.S. en ik moest direct aan onze 2 wheeler denken........![]()
![]()
Ik ook.. maak mezelf helemaal gek.. vanmorgen begon ik met praten, ging meteen over haloquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een heerlijke situatie en hype schetsingIk trek het wachten nu niet meer !
Ik gildequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vertelde een paar dagen geleden dat verhaal nog tegen Tam.. wist ze nog niet
Die Mitsubischi ging mooi op 2 wielen!![]()
quote:Halo 2 - Xbox Live Statistics
(last 24 hrs)
Unique Players: 53381
Matches Logged: 60010
Players Online: 26339
En daar komt dan heel europa nog bijquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Meer dan 26000 man online in 24 uur
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Net de complete videoreview gezien.... kippenvel van 1 cm op mijn armen en rug. Contender for game of the year,........... enz enz... graphics subliem, beste spel en xboxlive spel op Xbox, zonder twijfelquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik belde net DIXONS ,.. ze hebben m binnen.. willen hem ECHT NIET eerder dan 11 november verkopen .. GODVERDOMME!! [afbeelding]
Maar heeft Master Chief een waterspuit op zijn rug? NEE DUS!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Net de complete videoreview gezien.... kippenvel van 1 cm op mijn armen en rug. Contender for game of the year,........... enz enz... graphics subliem, beste spel en xboxlive spel op Xbox, zonder twijfel![]()
en zo gingen ze maar door. Singeplayer was geniaal,...verhaal is vreselijk goed. Prijzen voor de cutscenes en voice-acting... en zo kan ik wel doorgaan.... Live integratie is ongekend,... nog nooit zoiets gezien enz enz
Lokaties waren zwaaaar afwisselend en prachtig,..... geen backtracking,...... ze luisteren naar Master Chief fans
Halo,........ ik wil je....
Ze wilden stoppen met praten omdat ze wilden gamen![]()
Godver,................ Godver,............![]()
Gijs.. een vrouw op mijn werk vroeg aan mij of ik hem al had.. want haar zoontje gaat hem vanmiddag halen bij de dixons in Nieuw vennepquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs het is gewoon lachwekkend om Halo te vergelijken met Mario.... je heerstquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar heeft Master Chief een waterspuit op zijn rug? NEE DUS!
Mario
[/sarcasm]
M$ heeft het eeecht strak in de hand... iedereen luistert ook naar ze... anders slepen ze iedereen voor de rechter volgens mij...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. een vrouw op mijn werk vroeg aan mij of ik hem al had.. want haar zoontje gaat hem vanmiddag halen bij de dixons in Nieuw vennep
Zelf gebeld met dixons oa in Alphen.. die heeft m ook.. maar mag hem nog niet verkopen... ook niet aan een vaste klant.
STROOOOOOOOOLLLLLLLLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Dixons in Nieuw-Vennep deed vorige week ook al erg moeilijk met GTA:SA, dus ik denk niet dat ze Halo vandaag al gaan verkopen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:18 schreef Bastard het volgende:
Gijs.. een vrouw op mijn werk vroeg aan mij of ik hem al had.. want haar zoontje gaat hem vanmiddag halen bij de dixons in Nieuw vennep
HEE, dan geloof je m niet, en loop je wellicht een kans mis..quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dixons in Nieuw-Vennep deed vorige week ook al erg moeilijk met GTA:SA, dus ik denk niet dat ze Halo vandaag al gaan verkopen.
Ik ga vanavond die review bekijken!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijs het is gewoon lachwekkend om Halo te vergelijken met Mario.... je heerst![]()
Review bevat totaaaal geen spoilers en ik raad hem iedereen aan. Dit wordt bedoeld met gamen
Suuuuuuuuuuuuuuurferquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
STROOOOOOOOOLLLLLLLLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Binnenkort gaan we weer lekker lang schieten
Ik loop straks wel even langs, ik moet toch nog wat te eten halen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:22 schreef Bastard het volgende:
HEE, dan geloof je m niet, en loop je wellicht een kans mis..
Nee ik zweer het je... review is spoiler loosquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die review bekijken!Als jij zegt dat er geen spoilers inzitten vertrouw ik daarop.
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Suuuuuuuuuuuuuuurfer
Deze week nog even zo’n cross cable halen!!!
reageer anders op je web msnquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net de complete videoreview gezien.... kippenvel van 1 cm op mijn armen en rug. Contender for game of the year,........... enz enz... graphics subliem, beste spel en xboxlive spel op Xbox, zonder twijfel![]()
en zo gingen ze maar door. Singeplayer was geniaal,...verhaal is vreselijk goed. Prijzen voor de cutscenes en voice-acting... en zo kan ik wel doorgaan.... Live integratie is ongekend,... nog nooit zoiets gezien enz enz
Lokaties waren zwaaaar afwisselend en prachtig,..... geen backtracking,...... ze luisteren naar Master Chief fans
Halo,........ ik wil je....
Ze wilden stoppen met praten omdat ze wilden gamen![]()
Godver,................ Godver,............![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:31 schreef O-Ren het volgende:
Brown.....ik zal kijken bij Fem of die hem al heeft![]()
Ik ga mijn best voor je doen oke![]()
Even de bruid alvast kussenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:31 schreef O-Ren het volgende:
Wat voor kabel heb ik ook alweer nodig bij mijn XBox?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:26 schreef silver-surfer het volgende:.. gijs... halen hoor.. ik MOET met je gamen!!
Dezequote:Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor kabel heb ik ook alweer nodig bij mijn XBox?
als hij naar een router/hub gaat en niet eerst naar een pc een normale dus NIET gekruist, gaat hij naar een pc dan wel gekruistquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor kabel heb ik ook alweer nodig bij mijn XBox?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
hij is een beetje een hoer geworden maar vergeet zijn echte werkBowser in zijn kont neuken en Peach redden.
Kabel komt uit een Router/Draadloze modem. Hij gaat dus niet eerst naar een PC.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:52 schreef Magneet het volgende:
als hij naar een router/hub gaat en niet eerst naar een pc een normale dus NIET gekruist, gaat hij naar een pc dan wel gekruist
Waar krijg je zoiets? Dixons? Ow wacht, in Nieuw-Vennep hebben we ook een computerzaak.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Gewone kabel dus, heb ik ook
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Gewone kabel dus, heb ik ook
Hoe kan ik hem nou sturen via web msn eiquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
reageer anders op je web msn
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:02 schreef twi het volgende:
Intertoys hier krijgt 2 LE's binnen vandaag als het goed is. Raad eens wie 1 van de gelukkigen is
de link ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe kan ik hem nou sturen via web msn ei
Is waarschijnlijk een IGN Insider link, gij gekopieerde versie van Band of Brothers kijkende hoer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
de link ?
Kun je echt een eigen logo ontwerpen dan? Ik dacht dat je uit een aantal logo`s kon kiezen die in het spel zittenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb ook zoooo'n zin in de Singleplayer![]()
Maar ook zin om aan een logo te werken
![]()
Keuzes !
Wat wordt het logo van de Gijsjes-clan nu? Een ridderkruis? Een butt-plug? Het hoofd van een maroc op een spies?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Heb ook zoooo'n zin in de Singleplayer![]()
Maar ook zin om aan een logo te werken
![]()
Keuzes !
Krijg je dat weer ....quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een IGN Insider link, gij gekopieerde versie van Band of Brothers kijkende hoer.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die video review .......![]()
![]()
![]()
![]()
Niet normaal... gegilt om de graphics.... gegilt om de multiplayer....
Hoe die gasten van IGN het ook zeggen... Nominee for game of the year... if not THE game of the year
Bungie........ HALO..... I'm not worthy
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:31 schreef O-Ren het volgende:
Kan wel... maar je kunt hem niet openen... het is een IGN insider link..quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]stuur gerust die link ofzo
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan wel... maar je kunt hem niet openen... het is een IGN insider link..![]()
Pardonquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een IGN Insider link, gij gekopieerde versie van Band of Brothers kijkende hoer.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Data? ............ ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
gemeente gebeld.... data gereserveerd voor volgend jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
gemeente gebeld.... data gereserveerd voor volgend jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt het logo van de Gijsjes-clan nu? Een ridderkruis? Een butt-plug? Het hoofd van een maroc op een spies?
Gijs, teveel details. Als je die kleiner maakt ziet het uit als het icon van Magneet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt het logo van de Gijsjes-clan nu? Een ridderkruis? Een butt-plug? Het hoofd van een maroc op een spies?
Moet jij niet naar de SC van PTA?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef D-Devil het volgende:
halloooooooooooo
nadineeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef D-Devil het volgende:
halloooooooooooo
Dinequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef D-Devil het volgende:
halloooooooooooo
ik weet ook niet waarom ie niet meer hier komt, misschien vind ie jullie wel te aardig voor mijquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de SC van PTA?
Geen idee, maar 1 van ons moet een clan gaan oprichten via de opties in het spel..... dit moeten we even afspreken voordat we allemaal een clan aanmaken waar we allemaal lid van wordenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Word die bungie clan niet automatisch overgezet danquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee, maar 1 van ons moet een clan gaan oprichten via de opties in het spel..... dit moeten we even afspreken voordat we allemaal een clan aanmaken waar we allemaal lid van worden![]()
Ik las het.... heb Dimplus gemailedquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus last van, sommige mensen hebben hem al. Zal je zien dat wij weer tot donderdag of vrijdag kunnen wachten.![]()
Ja dat weet ik dus niet.... je kan clans linken op de bungie.net site maar dat werkt niet of ik weet niet hoe.... volgens mij moet je er 1 aanmaken via XboxLivequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word die bungie clan niet automatisch overgezet dan
dit vind ik ook wel coolquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee, maar 1 van ons moet een clan gaan oprichten via de opties in het spel..... dit moeten we even afspreken voordat we allemaal een clan aanmaken waar we allemaal lid van worden![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Chocobo het volgende:
Mail naar Dimplus:
Aangezien ik heers verwacht ik dat jullie
hem netjes op tijd sturen.
Kom je naar mij. Volgens mij kun je met z`n tweeen online op 1 Xboxquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef Nadientje het volgende:
ik kan ook gewoon niet x box live gebruiken
SVENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN kom teruggggggggggggggggggg
Je kan maar in 1 clan tegelijk zitten,.. anders eerst uitschrijven,.. dan pas nieuwe clan joinen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.... je kan clans linken op de bungie.net site maar dat werkt niet of ik weet niet hoe.... volgens mij moet je er 1 aanmaken via XboxLive![]()
mag ik dan blijven slapenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je naar mij. Volgens mij kun je met z`n tweeen online op 1 Xbox
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef Nadientje het volgende:
ik kan ook gewoon niet x box live gebruiken
SVENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN kom teruggggggggggggggggggg
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef -Struikrover- het volgende:
GCshop gaat voor het zekere, die versturen pas op woensdag. Status is nog steeds ; Betaald, in behandeling
Ben nu al nerveus over hoe dat allemaal moetquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan maar in 1 clan tegelijk zitten,.. anders eerst uitschrijven,.. dan pas nieuwe clan joinen.
Maar ja schijnt ook zo te werken met RBSix BA geen idee..
He wat een last.
Okquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik mis jekom op msn
Haal een Xbox !quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik maak dat logo wel, is me werk
Hai iedereen
haai kerquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hai iedereen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal een Xbox !
Hai Nadinequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
haai ker![]()
Naast mijquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
mag ik dan blijven slapen![]()
echtquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hai Nadine![]()
Brown en Rens gaan trouwen he! Wist je dat al?![]()
Die donkerequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
echt??????????????????????????????????????????????????????????????
hoe wat wanneer??? en wie deed het huwelijksaanzoek![]()
hallo???quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hai iedereen
Ik hoorde het gister pas, maar hij heeft van het weekend Rens gevraagdquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
echt??????????????????????????????????????????????????????????????
hoe wat wanneer??? en wie deed het huwelijksaanzoek![]()
Kon je in je mail even niet zeggen dat je verloofd wasquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hallo???
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Naast mij
hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?????????????????????quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kon je in je mail even niet zeggen dat je verloofd was
Hallo
Precies,....... Struikrover moet weten dat wij al jaren wachten op een plekjequote:
idd Get in Line bitchquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,....... Struikrover moet weten dat wij al jaren wachten op een plekje![]()
dank je wel schatquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
wat cool van brown en rens gefeliciteerd allebeiecht super...
jullie zijn een prachtig stel
op zo'n momenten is het leven toch mooi![]()
...........en besef ik dat ik ook wil trouwen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:18 schreef -Struikrover- het volgende:Mijn relatie met Nadine gaat veeeeeeeel dieper
dan die van jullie
bel toch gewoon of ze hem al hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een last. Ik weet al dat ik straks langs de FRS, Intertoys en Dixons ga lopen en teleurgesteld zal worden. Maar toch doen.![]()
Ik kom er toch langs om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:23 schreef Nadientje het volgende:
bel toch gewoon of ze hem al hebben
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:18 schreef -Struikrover- het volgende:Mijn relatie met Nadine gaat veeeeeeeel dieper
dan die van jullie
je wordt gewoon uitgelachen waar je bijstaat manquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
Dat is hij toch gewend.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:29 schreef mr_Brown het volgende:
je wordt gewoon uitgelachen waar je bijstaat man
![]()
WHAHAHAHAHHAHAAquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is hij toch gewend.
Zal ik je nog wat leukers vertellen? Zijn XBox heeft kuren en stottert tijdens het gamen.
Nee, na de intro.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:33 schreef mr_Brown het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAA![]()
![]()
zooooooooo gunt..... ik hoop dat ie een blue screen krijgt tijdens het gamen van Halo :') zodra hij de disc erin stopt
*Nadine knuffeld*quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:34 schreef Nadientje het volgende:
zeg ene beetje lief doen.. er is al genoeg ellende in deze wereld
wereldverbeteraar
en rookquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, na de intro.
Als hij vol verwachting naar het zwarte scherm van zijn TV kijkt. Zich eerst afvragend waarom het laden zo lang duurt om zich vervolgens te realiseren, terwijl hij de controler steeds steviger vast knijpt en een traan zich reeds in een ooghoek vormt, dat zijn XBox de geest heeft gegeven.
*zou gunnen*
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Nadine knuffeld*![]()
Met een -d ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Nadine knuffeld*![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, na de intro.
Als hij vol verwachting naar het zwarte scherm van zijn TV kijkt. Zich eerst afvragend waarom het laden zo lang duurt om zich vervolgens te realiseren, terwijl hij de controler steeds steviger vast knijpt en een traan zich reeds in een ooghoek vormt, dat zijn XBox de geest heeft gegeven.
*zou gunnen*
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en rookik hoop ook dat er rook uit zijn console komt
![]()
dat hij starend naar zijn TV een geur van smeltend plastic opmerkt en speurend naar de bron bemerkt hij angstvallig en huilend dat het uit zijn Xbox komt![]()
Dat dommequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Met een -d ook![]()
Smeltend zilverkleurig plastic druipt uit de DVD drive. Naast een XBox die mol is ook een gesmolten Halo 2 DVD.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
dat hij starend naar zijn TV een geur van smeltend plastic opmerkt en speurend naar de bron bemerkt hij angstvallig en huilend dat het uit zijn Xbox komt![]()
WHOEHAHAHAHAHA,.... ook een gesmolten Halo 2 dvdquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smeltend zilverkleurig plastic druipt uit de DVD drive. Naast een XBox die mol is ook een gesmolten Halo 2 DVD.![]()
En zijn bier is op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:52 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA,.... ook een gesmolten Halo 2 dvd![]()
Dimplusquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
Antwoord dimplus
Goedemiddag,
Ik weet dat de meeste winkels het spel al in de winkels hebben liggen maar dat ze het pas 11 november mogen verkopen.
--> dat is niet waar, niemand heeft hem liggen, Microsoft brengt het op 11 november pas rond met koeriers
Die onwetendheid![]()
Is het nu zo dat jullie het spel ook pas 11 november versturen of zorgen jullie ervoor dat de games 10 november al de deur uitgaan zodat de post klanten hem ook op 11 november kunnen gamen ?
--> dat wel, voor postorder klanten is er een regeling getroffen, die aantallen komen speciaal eerder
Heerlijk![]()
En zijn Xboxlive pakket stopt ermee terwijl er een leveringsprobleem tot Q2 2005 isquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En zijn bier is op.![]()
Zijn vrouw is pissed en geeft hem een maand pikstraf!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En zijn bier is op.![]()
Donderdag is het dus zeker Gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dimplus
Donderdag gamen we Halo 2 gijsjes...
Die LE gewoon lekker in de bus![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, na de intro.
*zou gunnen*
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en rookik hoop ook dat er rook uit zijn console komt
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smeltend zilverkleurig plastic druipt uit de DVD drive. Naast een XBox die mol is ook een gesmolten Halo 2 DVD.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En zijn bier is op.![]()
Heb ik niet eensquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En zijn Xboxlive pakket stopt ermee terwijl er een leveringsprobleem tot Q2 2005 is![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ik niet eens
Cookiesquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:16 schreef D-Devil het volgende:
huhd-devil pfffffff LOL kan ik onder zijn account posten
![]()
Nope, gewoon een jaarabbo wat automatisch verlengd word elk jaar via de creditcardquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]Je hebt geen Xboxlive pakket !
Neeeee .... hoe kan dat nou weer........ altijd van die mensen die je het totaal niet gunt..quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Bastard het volgende:
KankerTwi heeft m al..
He wat een last.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Bastard het volgende:
KankerTwi heeft m al..
He wat een last.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, gewoon een jaarabbo wat automatisch verlengd word elk jaar via de creditcard
Wat loop jij nu te huilen ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
kan je nu wel of niet gewoon verlengen met een starterskit ( met behoud van stats, tag e.d. dan )quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Rare jongen ben je af en toequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat loop jij nu te huilen ?
Kut... kan ik niet bekijken hierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rare jongen ben je af en toe
Heb serieus geen idee waar die jongen het over heeft nu. Heb nog nooit een live starterskit gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rare jongen ben je af en toe
Gijs... Dan heb je toch Xbox live...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb serieus geen idee waar die jongen het over heeft nu. Heb nog nooit een live starterskit gehad.
Heb via een spel 2 maanden gratis gehad en daarna verlengd voor een jaar. Headset heb ik via RS3
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Mooi dan krijg ik nog 2 dagen aandachtquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Nu heb ik echt last.... volgens mij staat Big B ook te koken, en Surfer flipte ook al naast me... die last... nog 2 dagen wachten voor ons !
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... Dan heb je toch Xbox live...
Maar goed... je had beter een Xbox live pakket kunnen kopen... is een stuk goedkoper..
Ik heb wel live. Maar niet zo`n pakket wat Sjo bedoeltquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En zijn Xboxlive pakket stopt ermee terwijl er een leveringsprobleem tot Q2 2005 is![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mooi dan krijg ik nog 2 dagen aandacht
gezellig ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja,.... vanavond gezellig
"Troy kijken"quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja,.... vanavond gezellig
Heeft Kep z`n review exemplaar al ?.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, dat was een hel dat collegeNu nog anderhalf uur
![]()
Gelukkig bestaat er nog meer dan Hallo 2quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
gezellig ook![]()
, die jongen zit doorgedraaid op de bank naar de reviews te turen
![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
"Troy kijken"
B is heeft opzeker zijn vrouw er op uit gestuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Nu heb ik echt last.... volgens mij staat Big B ook te koken, en Surfer flipte ook al naast me... die last... nog 2 dagen wachten voor ons !
Ja,... Halo 2quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog meer dan Hallo 2
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
"Troy kijken"
Hallo 2 ook WHOEHAHAHAHAHAHAAHquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog meer dan Hallo 2
Ook best.. stink spelquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... Halo 2
wrm hij doet het toch nog steeds?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Hier,... ik help je even Struisbox
http://zattevrienden.realroot.be/zzz/tyra01.jpg
neequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
Tis Tyra Banks ook maar. Topmodel nummer 1 van de wereldquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Wat een lelijke vrouw
Tis puur de vervelingquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:34 schreef Quinny het volgende:
Af en toe Gaaast vraag ik me serieus af hoeveel tekorten jij krijgt thuis.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:34 schreef Quinny het volgende:
Af en toe Gaaast vraag ik me serieus af hoeveel tekorten jij krijgt thuis.
Gadverquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze dan ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GATVERDAMME!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze dan ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis Tyra Banks ook maar. Topmodel nummer 1 van de wereld
wat een respectquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Antwoord DimplusIk mailde ze dat ze Halo 2 al WEL verkopen
ik hoorde het net, heb Microsoft gebeld over hun "dat kan niet " verhaal en ze kropen onder grond... poging tot..
morgen wordt alles hier binnen verwacht en ook verstuurd, eerder kan het niet geregeld worden zegt men
DIMENSION PLUS
Henk
Twi heeft `m net bij de Intertoys in Katwijk gekochtquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zusje van Rens mag hem nog niet verkopen![]()
![]()
as donderdag pas![]()
![]()
![]()
![]()
en zij werkt ook bij de Intertoys....
hè wat een last
Terecht... ik zou het echt niet trekken als jij hem eerder dan ik zou hebben..quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zusje van Rens mag hem nog niet verkopen![]()
![]()
as donderdag pas![]()
![]()
![]()
![]()
en zij werkt ook bij de Intertoys....
hè wat een last
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Twi heeft `m net bij de Intertoys in Katwijk gekocht
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:36 schreef SilverGun het volgende:
Ik heb 'm!
De Intertoys in Assen heeft 'm in de schappen liggen. Had de Limited Edition daar niet besteld, maar heb even gevraagd of ze nog niet-gereserveerde exemplaren hadden en er was nog één![]()
Heerlijk zware verpakking, met een Covenant-themed handleiding. De uitleg over de wapens en de voertuigen is dus vanuit het oogpunt van de Covenant. Het gaat LAAT worden vannacht![]()
*ZUCHT*quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Quote uit het Xbox topic![]()
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Quote uit het Xbox topic![]()
[..]
Een zak kipkluifjes graagquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef Quinny het volgende:
Ik ga zo naar Leids moet ik nog kijken voor iemand?
Jaaaaaaaaaaa,... als ze hem hebben direct kopen... check Dixons, Bart Smit, Intertoys etc etc.... Zilveren Limited Edtion Halo 2 gamequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef Quinny het volgende:
Ik ga zo naar Leids moet ik nog kijken voor iemand?
Je maakt geen kans.... trust me...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Intertoys
![]()
*zusje van Rens gaat bellen*
Wil je die echt hebben, want ik haal het zo voor je hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een zak kipkluifjes graag
Nee anders komt die weer langs vanavond en drinkt die mijn bier weer opquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wil je die echt hebben, want ik haal het zo voor je hoor
Dat is al op en ik ga niet halenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee anders komt die weer langs vanavond en drinkt die mijn bier weer op
Graag!!! Als je wiltquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wil je die echt hebben, want ik haal het zo voor je hoor
Top... bedankt voor de uitnodiging.. ik kom graag een biertje bij je doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn heldinquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is al op en ik ga niet halen
Komt ze direct aan met Haloquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Graag!!! Als je wilt
En als ze Halo hebben wil je die dan ook voor mij meenemen![]()
![]()
heb je cola??quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt ze direct aan met Halo
Zo van ; eej hij was nog in de aanbieding ook![]()
Neger me maar hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat zou echt een stunt zijn
Eehhhhhhh... je hebt een punt... Het gaat idd om Halo 2..quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Komt ze direct aan met Halo
Zo van ; eej hij was nog in de aanbieding ook![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
Klote............ B heeft em ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
serieus.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Idee voor Clan naam
Easy Company
[afbeelding]
Die moet morgen gewoon werken nogquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
Klote............ B heeft em ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja boeien,.... die gaat de hele nacht door.... Strol is ook verdacht stil... die is hem ook opzekers aan het halenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die moet morgen gewoon werken nog
Doen danquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.....
voor het eerst vind ik dit een goeie post van jou![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja boeien,.... die gaat de hele nacht door.... Strol is ook verdacht stil... die is hem ook opzekers aan het halen
Hou opquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
ik trek het niet meerdie spanning
?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen dat verhaaltje van `m al gezien o het Bungie forum?
quote:B.
Een opsomming wat de gemiddelde gamer nodig heeft om HALO2 ongestoord te kunnen spelen.
*Genoeg drank. (Alcohol geniet bij mij voorkeur)
*Genoeg sigaretten. Doe geen shag, dat scheelt tijd met draaien.. en alle tijd moet in het spel.
*Genoeg wiet. Natuurlijk raak je al spaced genoeg van het gamen, maar ff chillend genieten van de kleuren, en extra concentratie is niet weg!
*Genoeg eten. Denk aan diepvriespizza bv, in de oven geen omkijken naar, en gewoon op tafel, af en toe een slish. Ik denk dat dat beste 3 dagen kan achterelkaar, daarna afwisselen met ander snel voedsel.
*Zorg dat de loop naar het toilet vrij is, geen zin om deuren te openen, kost teveel tijd. En tijd moet in het spel.
*Slapen kan altijd nog, in slaap vallen gaat niet lukken, probeer een persoonlijk record te zetten. Denk er aan, tijd moet in het spel!
*Telefoon uit!! Ik kan dat niet genoeg benadrukken, er is niets ergelijker dan je moeder aan de lijn te krijgen tijdens het gamen. Ouwehoeren te lang.. en tijd..
*Geef geld aan je vrouw.. zorg dat ze weg is, met geld kan ze dingetjes gaan kopen, stappen, met de trein weg.. en dat is de bedoeling ook van ze, niet thuis zijn!
* Doe de gordijnen dicht, mensen die aankomen zien je dan niet zitten, en zo is het net alsof niemand thuis is.
* Deurbel slopen, kan misschien ook wel een goed idee zijn, geen zin in collecte's. Stel je voor dat de hartstichting aan de deur staat, en jij doet open met bloeddoorlopen ogen, en een wit gezicht. Niet slim!
* Deodorant! Met een bus deo in de buurt, blijf je voor een paar dagen wel fris. Douchen is geen optie, kost kostbare tijd!
Zo zie je, bereid je voor!!
WHAHAHAHAHAHAHAHA briljant verhaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs....quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:19 schreef Chocobo het volgende:Weet het allemaal niet meer !
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |