Hijzelf ontkent betrokkenheid maar is er wel fan van zogezegd.
Eerst maar eens zien of hij echt uitgeleverd wordt
quote:Zoiets verwachte ik al
Op woensdag 12 september 2001 12:05 schreef Jeromar het volgende:
http://newssearch.bbc.co.uk/default.stm
quote:Waarschijnlijk wel. Maar 1 enge man minder in vrijheid is nooit slecht, lijkt me zo...
Op woensdag 12 september 2001 12:14 schreef Gia het volgende:
Er staat echt wel weer een nieuwe leider op, die het stokje van Bin Laden overneemt.
quote:Dat is denk ik helaas wel waar, zo is het ook met Saddam, als hij dood gaat komt er wel weet een andere enge creep die net als hij denkt
Ik betwijfel of het uitleveren van Bin Laden enig nut heeft.
Ze kunnen hem wel executeren, maar zijn enge ideeen niet.
Er staat echt wel weer een nieuwe leider op, die het stokje van Bin Laden overneemt.
quote:Lijkt me ook een illusie.
quote:Die zal dan wel 3 keer op ze kop krabben voordat ie weer zo iets doet, denk je niet?
Op woensdag 12 september 2001 12:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
als hij dood gaat komt er wel weer een andere enge creep die net als hij denkt.
quote:Ik denk het niet dit soort terrorisme is niet uit te bannen door het fanatieke erin
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Armageddon het volgende:[..]
Die zal dan wel 3 keer op ze kop krabben voordat ie weer zo iets doet, denk je niet?
quote:Zoveel als Bin Laden zijn er niet. Hoeveel fanatici die tot dergelijke akties in staat zijn, zijn tevens miljardair???
Ik betwijfel of het uitleveren van Bin Laden enig nut heeft.
Door zijn geld is hij in staat om mensen zonder perspectief te hersenspoelen, te trainen en hun familie (financieel) te ondersteunen zodra ze 'martelaar' geworden zijn.
quote:Nee hoor, die zal zich misschien juist gesterkt voelen door het feit dat 'zijn grote voorbeeld' is gesneuveld voor 'de goede zaak'. En het wellicht proberen te overtreffen.
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Armageddon het volgende:[..]
Die zal dan wel 3 keer op ze kop krabben voordat ie weer zo iets doet, denk je niet?
Welliswaar kun je de ideen van zo'n gek niet uitbannen, hij wordt tenslotte een martelaar, maar een heel belangrijke geldkraan kan men wel op deze manier afsluiten en dus toch een gevoelige klap uitdelen aan de terroristen!
Laten we hopen dat het waar is!
quote:Ik weet niet of dat geld noodzakelijk belangrijk is. Je kan met relatief weinig mensen en middelen ook behoorlijke klappen uitdelen.
Op woensdag 12 september 2001 12:21 schreef tiki het volgende:[..]
Zoveel als Bin Laden zijn er niet. Hoeveel fanatici die tot dergelijke akties in staat zijn, zijn tevens miljardair???
Door zijn geld is hij in staat om mensen zonder perspectief te hersenspoelen, te trainen en hun familie (financieel) te ondersteunen zodra ze 'martelaar' geworden zijn.
Het klotige is dat er altijd wel een paar idioten rondlopen die zo charismatisch zijn dat velen hem/haar blindelings zullen volgen.
Gevaarlijke combi.
quote:ja, en dan staat in z'n testament dat al z'n kapitaal ten goede komt aan z'n extreem fanatieke volgelingen...
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Herald het volgende:
Naast enge ideeën heeft Bin Laden ook erg veel geld. Dus als ze een financier kunnen uitschakelen is dat toch mooi meegenomen.
quote:Precies... die gasten zijn allemaal zo ver gehersenspoeld dat ze moeiteloos hun 'hand in het vuur steken' 'for the sake of the greater cause': bevrijding van de grip van het grote toonbeeld van kapitalisme en westerse vrijheid: de VS...
Op woensdag 12 september 2001 12:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee hoor, die zal zich misschien juist gesterkt voelen door het feit dat 'zijn grote voorbeeld' is gesneuveld voor 'de goede zaak'. En het wellicht proberen te overtreffen.
Hij heeft zijn geld voor het heilige doel wel veilig gesteld, duh!
quote:??? Deze twee zinnen spreken elkaar een beetje tegen, verklaar u nader...
Op woensdag 12 september 2001 12:41 schreef Mza het volgende:
Die Taliban-types zullen wel moeten als ze nog iets heel willen zien van hun land. Niemand durft iets te maken te hebben met dit soort terroristische groepen want dat staat gelijk aan zelfmoord plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |