abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 12:05:07 #1
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
  woensdag 12 september 2001 @ 12:07:42 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1617577
En ze gaan de UN staff evacueren uit Afghanistan! 80 man!

hmmzzzz zou er wat op handen zijn

pi_1617582
Als hij het daadwerkelijk gedaan heeft is dat een hele slimme zet van de Taliban, zo blijven ze hopelijk buiten schot (letterlijk).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1617589
"I support the attacks because they constitute a reaction of the oppressed people against the atrocities of the cruel"

Osama bin Laden

Hijzelf ontkent betrokkenheid maar is er wel fan van zogezegd.

Eerst maar eens zien of hij echt uitgeleverd wordt

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1617645
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:05 schreef Jeromar het volgende:
http://newssearch.bbc.co.uk/default.stm
Zoiets verwachte ik al
  woensdag 12 september 2001 @ 12:14:46 #6
3542 Gia
User under construction
pi_1617647
Ik betwijfel of het uitleveren van Bin Laden enig nut heeft.
Ze kunnen hem wel executeren, maar zijn enge ideeen niet.
Er staat echt wel weer een nieuwe leider op, die het stokje van Bin Laden overneemt.
  Moderator woensdag 12 september 2001 @ 12:15:51 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1617657
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:14 schreef Gia het volgende:
Er staat echt wel weer een nieuwe leider op, die het stokje van Bin Laden overneemt.
Waarschijnlijk wel. Maar 1 enge man minder in vrijheid is nooit slecht, lijkt me zo...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1617662
Alsof amerika dat volk onderdrukt/doodmaakt!
pi_1617663
quote:
Dat is denk ik helaas wel waar, zo is het ook met Saddam, als hij dood gaat komt er wel weet een andere enge creep die net als hij denkt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1617666
quote:
Lijkt me ook een illusie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 12 september 2001 @ 12:20:33 #11
3767 Herald
Come get some
pi_1617695
Naast enge ideeën heeft Bin Laden ook erg veel geld. Dus als ze een financier kunnen uitschakelen is dat toch mooi meegenomen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 12 september 2001 @ 12:20:34 #12
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1617696
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als hij dood gaat komt er wel weer een andere enge creep die net als hij denkt.

Die zal dan wel 3 keer op ze kop krabben voordat ie weer zo iets doet, denk je niet?
pi_1617699
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Die zal dan wel 3 keer op ze kop krabben voordat ie weer zo iets doet, denk je niet?

Ik denk het niet dit soort terrorisme is niet uit te bannen door het fanatieke erin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1617701
quote:
Zoveel als Bin Laden zijn er niet. Hoeveel fanatici die tot dergelijke akties in staat zijn, zijn tevens miljardair???

Door zijn geld is hij in staat om mensen zonder perspectief te hersenspoelen, te trainen en hun familie (financieel) te ondersteunen zodra ze 'martelaar' geworden zijn.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_1617709
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee hoor, die zal zich misschien juist gesterkt voelen door het feit dat 'zijn grote voorbeeld' is gesneuveld voor 'de goede zaak'. En het wellicht proberen te overtreffen.
pi_1617715
Ik hoop idd dat hij uitgeleverd word!

Welliswaar kun je de ideen van zo'n gek niet uitbannen, hij wordt tenslotte een martelaar, maar een heel belangrijke geldkraan kan men wel op deze manier afsluiten en dus toch een gevoelige klap uitdelen aan de terroristen!
Laten we hopen dat het waar is!

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 12 september 2001 @ 12:26:34 #17
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_1617735
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:21 schreef tiki het volgende:

[..]

Zoveel als Bin Laden zijn er niet. Hoeveel fanatici die tot dergelijke akties in staat zijn, zijn tevens miljardair???

Door zijn geld is hij in staat om mensen zonder perspectief te hersenspoelen, te trainen en hun familie (financieel) te ondersteunen zodra ze 'martelaar' geworden zijn.

Ik weet niet of dat geld noodzakelijk belangrijk is. Je kan met relatief weinig mensen en middelen ook behoorlijke klappen uitdelen.

Het klotige is dat er altijd wel een paar idioten rondlopen die zo charismatisch zijn dat velen hem/haar blindelings zullen volgen.

"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_1617746
Usama Bin Laden heeft vooral veel poen. Dat maakt hem zo gevaarlijk. Hij heeft een goede organisatie, veel geld, veel aanhangers.

Gevaarlijke combi.

woensdag 12 september 2001 @ 12:30:40 #19
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1617756
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:20 schreef Herald het volgende:
Naast enge ideeën heeft Bin Laden ook erg veel geld. Dus als ze een financier kunnen uitschakelen is dat toch mooi meegenomen.
ja, en dan staat in z'n testament dat al z'n kapitaal ten goede komt aan z'n extreem fanatieke volgelingen...
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  woensdag 12 september 2001 @ 12:33:51 #20
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1617773
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee hoor, die zal zich misschien juist gesterkt voelen door het feit dat 'zijn grote voorbeeld' is gesneuveld voor 'de goede zaak'. En het wellicht proberen te overtreffen.

Precies... die gasten zijn allemaal zo ver gehersenspoeld dat ze moeiteloos hun 'hand in het vuur steken' 'for the sake of the greater cause': bevrijding van de grip van het grote toonbeeld van kapitalisme en westerse vrijheid: de VS...
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  woensdag 12 september 2001 @ 12:34:47 #21
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1617779
precies...

Hij heeft zijn geld voor het heilige doel wel veilig gesteld, duh!

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1617813
Die Bin Laden is het probleem nog niet eens, maar hij heeft tientallen, zo niet honderden volgelingen die zijn 'idealen' willen uitdragen. Ook al leeft daar nog maar 1tje van, die kan al gevaarlijk genoeg zijn...
For great justice!
pi_1617822
Die Taliban-types zullen wel moeten als ze nog iets heel willen zien van hun land. Niemand durft iets te maken te hebben met dit soort terroristische groepen want dat staat gelijk aan zelfmoord plegen.
This is this. This ain't something else, this is this!
  woensdag 12 september 2001 @ 12:43:46 #24
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1617845
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:41 schreef Mza het volgende:
Die Taliban-types zullen wel moeten als ze nog iets heel willen zien van hun land. Niemand durft iets te maken te hebben met dit soort terroristische groepen want dat staat gelijk aan zelfmoord plegen.
??? Deze twee zinnen spreken elkaar een beetje tegen, verklaar u nader...
pi_1617867
er staat niks op die link van jou.
er wordt niet gesproken over uitleveren, alleen maar dat hij schuld ontkent
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')