abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23187385
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:30 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Alsof die efteling attrakties mooi zijn in Nederland... Kom op zeg.
Waarom denk je dat de efteling zo razend populair is? Toch niet om de holle bolle gijsjes
pi_23187387
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef Parasense het volgende:
En nu gaan we alle kerken 24u per dag bewaken!!!
Ja, en alle RK scholen, en alle Synagoges, en alle islamitische slagerijen, en en en en.
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:35:02 #153
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187402
kom nou maar op met die burger oorlog dit geouwehoer schiet ook niet op
raise up !!
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:35:08 #154
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23187403
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef Parasense het volgende:
En nu gaan we alle kerken 24u per dag bewaken!!!
beetje onzin... kerken worden maar 1 keer in de week gebruikt...

ze kunnen beter betaald parkeren rond moskeën invoeren en dan heel streng optreden.. uit melken die zooi
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_23187432
jah het is echt slecht hoe het nu gaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 november 2004 @ 11:37:23 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_23187451
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef The-Chosen1 het volgende:
kom nou maar op met die burger oorlog dit geouwehoer schiet ook niet op
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_23187477
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:11 schreef static het volgende:

[..]

Overdrijven is je bekend?
het is in Ambon ook zo begonnen trouwens. (Okay, niet helemaal, maar toch)...
quote:
On January 19, 1999 there was a seemingly minor conflict between a bus driver and some passengers. That launched an outburst of violence that has not stopped until today. But how could this happen? How did all of Maluku get involved in a local conflict?
iemand werd voor zover ik weet vermoord kort erna. toen brak de pleuris uit met kerken en moskeetje in de fik steken.. brrr..
pi_23187498
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef paultjuhhh het volgende:

[afbeelding]
overgeven aan wie? aan wat?
aan het terrorisme?
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:40:58 #159
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_23187524
Lol, van mij mogen ze...
Ben ik blij dat ik niet in een stad woon
Trieste fguren tegenwoordig

Whats next?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:41:14 #160
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187530
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Cheese het volgende:

[..]

overgeven aan wie? aan wat?
aan het terrorisme?
ik snapte hem ook niet
raise up !!
pi_23187542
Het is geen strijd tussen christenen en islamieten, het gaat hier om autochtonen en islamieten. Het christendom stelt hier toch bijna geen fuck meer voor, laat staan dat er ook maar enige vergelijking te zien is wat betreft uiting van het christendom en uiting van islam
pi_23187591
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:41 schreef Ventje83 het volgende:
Het is geen strijd tussen christenen en islamieten, het gaat hier om autochtonen en islamieten. Het christendom stelt hier toch bijna geen fuck meer voor, laat staan dat er ook maar enige vergelijking te zien is wat betreft uiting van het christendom en uiting van islam
ik denk dat je in deze context inderdaad kan zeggen dat het autochtonen tegen ... zijn, maar de lijn van het verhaal met Ambon (opgekropte frustraties, een moord, brandstichtingen) zijn overeenkomstig met NL (in grote lijnen dan) en wat erna kwam? burgeroorlog. Dat heeft hier minder voedingsbodem omdat we hier vrijwel allemaal een baan hebben (tegenover 20% werkloosheid in Indonesië) en dat de samenstelling van de bevolking minder extreem is (geen 50/50)... zomaar wat notities.
pi_23187653
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik denk dat je in deze context inderdaad kan zeggen dat het autochtonen tegen ... zijn, maar de lijn van het verhaal met Ambon (opgekropte frustraties, een moord, brandstichtingen) zijn overeenkomstig met NL (in grote lijnen dan) en wat erna kwam? burgeroorlog. Dat heeft hier minder voedingsbodem omdat we hier vrijwel allemaal een baan hebben (tegenover 20% werkloosheid in Indonesië) en dat de samenstelling van de bevolking minder extreem is (geen 50/50)... zomaar wat notities.
De enige burgeroolog wordt momenteel denk ik op het internet gecreëerd. Zowel auto- als allochtoon, jong en oud, die ik spreek over de laatste ontwikkelingen zijn helemaal niet zo panisch. Omdat ze gewoon simpelweg geen forums lezen en de onderbuikgevoelens niet kennen.

Ja, daar op het internet..Waarop iedereen een grote bek heeft. Maar in werkelijkheid zie ik echt niet meer dan 200 rechts extremisten werkelijk opstaan voor een burgeroorlog.
pi_23187683
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:47 schreef Youssef het volgende:

[..]

De enige burgeroolog wordt momenteel denk ik op het internet gecreëerd. Zowel auto- als allochtoon, jong en oud, die ik spreek over de laatste ontwikkelingen zijn helemaal niet zo panisch. Omdat ze gewoon simpelweg geen forums lezen en de onderbuikgevoelens niet kennen.

Ja, daar op het internet..Waarop iedereen een grote bek heeft. Maar in werkelijkheid zie ik echt niet meer dan 200 rechts extremisten werkelijk opstaan voor een burgeroorlog.
klopt, de voedingsbodem daarvoor ontbreekt hier gewoon. Dus die laatste stap krijgen we dan ook niet.
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:50:56 #165
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187730
quote:

[..]

idd , op forums als deze werd nog geen 3 uur na de dood van theo al gepraat over een burger oorlog .Beetje overdreven , en ach al komt het ervan het westen wint toch atlijd :p
raise up !!
pi_23187759
quote:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens
Ik heb altijd gelijk.
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:52:26 #167
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187762
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

klopt, de voedingsbodem daarvoor ontbreekt hier gewoon. Dus die laatste stap krijgen we dan ook niet.
uitsluiten is geen optie he ! .. juist als je ervan uit gaat dat het toch niet gebeurt want " de voedingsbodem " is er niet . kan je nog aardig voor verrassingen komen te staan
raise up !!
pi_23187791
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

uitsluiten is geen optie he ! .. juist als je ervan uit gaat dat het toch niet gebeurt want " de voedingsbodem " is er niet . kan je nog aardig voor verrassingen komen te staan
Er hoeft helemaal geen voedingsbodem te zijn voor extremisten want sommige mensen sporen gewoon niet helemaal.
Ik heb altijd gelijk.
pi_23187803
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:52 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

het is nooit "niet", maar vrijwel niet... die verrassingen zullen me niet treffen, ik ken de harde realiteit inmiddels vanuit Indonesië.
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:56:42 #170
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187853
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

het is nooit "niet", maar vrijwel niet... die verrassingen zullen me niet treffen, ik ken de harde realiteit inmiddels vanuit Indonesië.
op dit moment niet idd .. maar wat nou al er straks een bom ontploft op een christelijke school met kinderen ? denk je dan echt dat er dan nog geen voedingsbodem is ? .. en ik snap jou constante linken met ambon- nederland situatie niet
raise up !!
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:57:48 #171
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187877
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:53 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal geen voedingsbodem te zijn voor extremisten want sommige mensen sporen gewoon niet helemaal.
het ging over een voedingsbodem voor een burgeroorlog . Ik denk en hoop niet dat een handje vol extremisten een burgeroorlog kunnen veroorzaken
raise up !!
pi_23187899
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

op dit moment niet idd .. maar wat nou al er straks een bom ontploft op een christelijke school met kinderen ? denk je dan echt dat er dan nog geen voedingsbodem is ? .. en ik snap jou constante linken met ambom- nederland situatie niet
dan wordt er een voedingsbodem gemaakt, maar niet voor burgeroorlog. daar is meer voor nodig.

ambon-nederland? lees mijn eerdere berichten hierboven maar eens. op ambon is de pleuris uitgebroken om feitelijk een niet betalende klant op de bus, go figure...
  dinsdag 9 november 2004 @ 12:02:19 #173
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_23187956
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

dan wordt er een voedingsbodem gemaakt, maar niet voor burgeroorlog. daar is meer voor nodig.

ambon-nederland? lees mijn eerdere berichten hierboven maar eens. op ambon is de pleuris uitgebroken om feitelijk een niet betalende klant op de bus, go figure...
ja ik snap wel wat bedoeld .. soort gelijke situatie zorgde voor een burgeroorlog .. maar de situatie/mensen/cultuur/instelling is totaal anders dan hier in nederland , dus die 2 situaties met elkaar vergelijken is volstrekt overbodig
raise up !!
pi_23188075
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:02 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

ja ik snap wel wat bedoeld .. soort gelijke situatie zorgde voor een burgeroorlog .. maar de situatie/mensen/cultuur/instelling is totaal anders dan hier in nederland , dus die 2 situaties met elkaar vergelijken is volstrekt overbodig
okay, ieder zijn eigen mening. Ik zie in ieder geval wat overeenkomsten.
pi_23189781
Mag ik als goed geintegreerd gematigde nep moslim iets zeggen. ?
Al die kutleiers die hier de moslims aanvallen en alle aanslagen op moskee's goedkeuren, doen mij zelfs de kant van de extremisten opduwen, kan je nagaan hoe het met andere moslims zal verlopen.
Uiteraard bij wijze van spreken allemaal, geen zin om politie voor me deur te hebben dalijk. Maar mijn punt is wel duidelijk denk ik.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')