Ik durf niemand de schuld te geven, het is niet al te moeilijk voor elke aanslag een complottheorie te verzinnen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:52 schreef ondeugend het volgende:
Oke... dus nu geven we de moslims weer de schuld ?
Nee ik weet het... dat is het trieste juistquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik durf niemand de schuld te geven, het is niet al te moeilijk voor elke aanslag een complottheorie te verzinnen.
De achterstand kan snel ingelopen worden denk ik, er zijn meer kerken dan moskeeen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:52 schreef Sport_Life het volgende:
Tja moet je daar nou van zeggen...
Wij staan voor iig.
Meer vrouwen zelfs.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
De achterstand kan snel ingelopen worden denk ik, er zijn meer kerken dan moskeeen.
Ja, dat deed ik ook toen ik 12 en baldadig was.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het heeft er misschien weinig mee te maken maar ik hoorde 2 uurtjes geleden hier in de buurt 2 ruitjes sneuvelen.
Laten we die dan maar eerst in de fik steken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:59 schreef static het volgende:
Meer vrouwen zelfs.
Barbaar!quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we die dan maar eerst in de fik steken.
Laten we hopen dat het snel overwaait en het leven van het overgrote deel van Nederland niet wordt verpest door een stelletje narrow-minded idioten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:06 schreef Meh7 het volgende:
Erg jammer dit.
Overdrijven is je bekend?quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:10 schreef Libris het volgende:
Het begint wel een beetje op Ambon te lijken....
Inderdaad, behalve wat levenloze reljongeren zit niemand hier op te wachten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:11 schreef APK het volgende:
Laten we hopen dat het snel overwaait en het leven van het overgrote deel van Nederland niet wordt verpest door een stelletje narrow-minded idioten.
Heb ik van Detlev geleerd, die wil alles -n.a.v. Rammstein- in de fik steken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:09 schreef static het volgende:
Barbaar!
Kijk maar uit, straks krijg je een architecten fatwa op je nek.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:12 schreef Tarak het volgende:
Gelukkig was het in ieder geval qua gebouw geen bijzondere kerk.
Volkskrant.quote:Man gepakt na gooien molotovcocktails naar moskee
ANP
IJSSELSTEIN - De politie heeft maandag in IJsselstein een 21-jarige man aangehouden die verdacht wordt van betrokkenheid bij het gooien van molotovcocktails naar een moskee in die plaats. Dat liet de politie maandag weten.
De twee projectielen werden vrijdagavond tegen de moskee gegooid en veroorzaakten alleen brandjes op het parkeerterrein. Moskeebezoekers blusten het vuur en konden voorkomen dat een auto vlam vatte. Volgens de politie was de schade niet noemenswaardig.
In dezelfde plaats verwijderde de politie zondagmorgen een spandoek met rechts-extremistische teksten van een brug. Een zegsman van de politie wil niet kwijt wat er precies op het doek stond, maar het gaat volgens hem om dermate kwetsende taal dat de politie de zaak hoog opneemt.
Bewoners van een naburige flat hebben inmiddels een brief ontvangen waarin hen wordt gevraagd bijzonderheden te melden. Ook hoopt de politie via een oproep in de plaatselijke media degenen die voor de teksten verantwoordelijk zijn op het spoor te komen.
In groningen hebben onbekenden afgelopen weekeinde geprobeerd met een molotovcocktail brand te stichten bij een moskee in Groningen. Een ander gebedshuis in de stad is in de nacht van zaterdag op zondag met leuzen beklad. De leuzen refereren aan de moord op Theo van Gogh. Dat heeft een woordvoerder van burgemeester Wallage van Groningen maandag gezegd. Het toezicht op gebouwen waar moslimorganisaties zijn gehuisvest, is inmiddels verscherpt. Van extra persoonsbewaking is geen sprake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |