En dit is de manier...quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef Cheese het volgende:
Ik denk dat we ook geleerd hebben dat het ergens afgelopen moet zijn, en dat we kwalijke zaken niet op ons moeten laten zitten.
Ik ook, daar is het om begonnen. Dat wil niet zeggen dat de rechtstaat lijdzaam moet toezien hoe bepaalde bevolkingsgroepen alles doen om de rechtstaat af te kalven.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:53 schreef Re het volgende:
ik hou van een rechtsstaat, en dat zal ik verdedigen...
nee, zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Oblivion het volgende:
En dit is de manier...![]()
Als de joden in opstand waren gekomen en zich niet als makke schapen hadden laten afmaken dan zag de geschiedenis er anders uit. Europeanen dienen dus nu in opstand te komen tegen het bezettingsleger dat hen in een wurgende angstgreep houdt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De les uit de tweede wereldoorlog is dat je jezelf niet laten onderdrukken. Iets anders is (s)linkse propaganda.
Ik wel: een volmondig JA.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Marczilla het volgende:
- Allah een kinderneuker "pedofiel" noemen
- Islamieten geitenneukers noemen
- Abu Jahjah een pooier van allah noemen.
Ik weet nu niet of die valt onder de noemer: Vrijheid van meningsuiting.
Ach als je het te ver vindt gaan kun je toch naar de rechter stappen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Marczilla het volgende:
- Allah een kinderneuker "pedofiel" noemen
- Islamieten geitenneukers noemen
- Abu Jahjah een pooier van allah noemen.
Ik weet nu niet of die valt onder de noemer: Vrijheid van meningsuiting. Ik vraag mij af waar ligt deze grens dan?
Ik voel mij geenszins bedreigd hoor. Ik denk dat moslims meer te vrezen hebben zo lezende op dit forum.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Ippon het volgende:
[..]
De enige bedreigde etnische groepering in Nederland zijn de Ongelovige autochtonen.
Aha, nu zijn de hollanders al Nazi's en de marokkanen te vergelijken met joden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:47 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet onderdrukt mafketel. Jouw soort heeft meer ruimte dan ooit om je hatelijke stinkzooi te posten. Nazi's zagen zichzelf ook als slachtoffer van de Joden, daar ben je meer mee te vergelijken.
Das waar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ach als je het te ver vindt gaan kun je toch naar de rechter stappen.
Nee, maar je post wel in dit topic?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:57 schreef Cheese het volgende:
nee, zeg ik dat dan?
Ik zie wel paralellen ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, nu zijn de hollanders al Nazi's en de marokkanen te vergelijken met joden.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:00 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar je post wel in dit topic?
Nee, heb jij ooit wel eens een geschiedenisboek aangeraakt? Ten eerste worden we hier in Nederland inderdaad helemaal niet onderdrukt, ten tweede is het zo dat in de tijd voor de tweede wereldoorlog de nazi's hier gezien als mensen die de economie in hun land op orde kregen en de een heleboel Nederlanders stonder hier open voor. Net zoals multiculti's open staan voor een vreemde cultuur. Zij zullen de geschiedenis in gaan als de moderne NSB'ers. Met van-Dam kretologie als "je leest de koran verkeerd" lijkt verdacht veel op "je hebt Mein Kampf verkeerd begrepen" en "er gebeurd toch niets, je moet je niet leiden door vooroordelen over allochtonen" lijkt verdacht veel op "nee, Duitsland valt Nederland niet aan".quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:47 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet onderdrukt mafketel. Jouw soort heeft meer ruimte dan ooit om je hatelijke stinkzooi te posten. Nazi's zagen zichzelf ook als slachtoffer van de Joden, daar ben je meer mee te vergelijken.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:58 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik voel mij geenszins bedreigd hoor. Ik denk dat moslims meer te vrezen hebben zo lezende op dit forum.
Heel raar, ik heb dat nou precies andersom....quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:01 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik zie wel paralellen ja.
Met "sommige" uitspraken die ik hier onder elkaar lees?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:02 schreef Cheese het volgende:
Iedereen die in dit topic post is voor het affikken van moskeeen dan?
Nee, ik heb gelijk, zoals ik dat altijd heb.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:03 schreef Gallo het volgende:
Man, je bent lachwekkend
Idiootquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:47 schreef Gallo het volgende:
[..]
Theo met een baardquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:44 schreef perezoso het volgende:
BSB vanwaar die ondertitel ?
Je weet dat de meeste Nederlanders niet op een moskee zitten te wachten.
Ik heb nog een user icon in de aanbieding, ik bedoel er verder niks mee.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |