Hoe het gebeurd is...
Dat is een super lang verhaal, even kort samengevat:
Vanaf het begin dat ik mijn vriendin leerde kennen waren er dingen die er niet klopte, ze stoorde zich aan dingen die er niet waren, ze was kwaad om dingen die ik nog niet gedaan had. Toen bleek haar moeder me zwart te maken, zij wou niet dat haar dochter een vriend had. Ze zij dingen zoals dat ik later aan de drugs kwam, ik zwaar aggressief was, en ging drinken later en haar later ging slaan. Dat zag ze met energielezen
Ik heb nog nooit in mijn leven drugs gebruikt, en drinken doe ik ook niet, en aggressief, ik klap in elkaar als ik ruzie heb, en slaan een meisje.. nog nooit gedaan en als ik het ooit zou doen hoop ik dat iemand me neerknalt.
In ieder geval dat ging enkele maanden zo door met als resultaat dat ik niet meer bij haar thuis kwam. We zagen elkaar min, omdat haar moeder wou dat ze thuis in het gezin investeerde. Die vrouw heeft alles kapot gemaakt, mijn vriendin was al eens van huis weggelopen voordat ze mij kon. Daar zijn al problemen niet meer normaal, haar zoon zat in een tehuis omdat hij niet kon communiceren enz.
Tja en gisteravond heeft ze het uitgemaakt, ze kon het niet meer aan, en was ongelukkig, ze wou gewoon vrienden blijven. Ik weet dat ik ook niet de liefste ben geweest in die tijd. Maar vanaf het begin van de relatie hebben wij geen eerlijke kans gehad, ik heb me constant moeten bewijzen heb ik het gevoel gehad omdat die vrouw me met allemaal dingen zwart heeft gemaakt. Mijn vriendin zei ook vaker ik geloof je wel, je hoeft je niet te bewijzen, maar toch voor mijn gevoel moest ik het doen omdat ik anders twijfels had over als ze me geloofde.
Ik ben er doodziek van... het verhaal is veel langer maar ik heb geen zin om het nu allemaal te typen dat houden jullie dan nog van mij tegoed.