Neeheeje, je luistert nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Ik sta op de foto met RENEE ZELLWEGER.. wat een schat is dat!
*en ook met Hugh Grant en Colin Firth*
Neehee je leest niet1quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
JA DE FOTO"S KOMEN MORGEN
pfoe..Renee noemde me 3x honey..
Renee komt uit Texas. Daar noemen ze de hond nog honey.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
JA DE FOTO"S KOMEN MORGEN
pfoe..Renee noemde me 3x honey..
Trustenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef Ang3l het volgende:
TRUSTE
I don't care.. t feit dat ze 5 min deed over mn naam en 2x trug kwam ervoor was voor mij GEWELDIG!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Renee komt uit Texas. Daar noemen ze de hond nog honey..
Zo moeilijk is CrazyDutchPunk toch niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't care.. t feit dat ze 5 min deed over mn naam en 2x trug kwam ervoor was voor mij GEWELDIG!
GJ(djieee jeee) welquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is CrazyDutchPunk toch niet?.
En waar was die meneer toen mijn erwarming het niet deed vanmorgen?quote:
Oooow, die!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
GJ(djieee jeee) wel
2voudig Golden Globe en Oscarwinnares?Bridget Jones???*RINGS A BELL?*quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Who cares about Renee Zelleger, whoever that may be, als je kunt kijken naar een meneer met een tang tegen zijn blote billen..
Alleen kijken is zo 1999quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Who cares about Renee Zelleger, whoever that may be, als je kunt kijken naar een meneer met een tang tegen zijn blote billen..
Nee, geen idee.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2voudig Golden Globe en Oscarwinnares?Bridget Jones???*RINGS A BELL?*
Bridget Jones?Cold Mountain?Chicago?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. Vast iets voor vrouwen van eind dertig.
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bridget Jones?Cold Mountain?Chicago?
Bridget Jones is kei leuk!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. Vast iets voor vrouwen van eind dertig.
.
de 2e is geniaal!Heb m vrijdag gezien..kmoest mezelf uitdeuken;)quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bridget Jones is kei leuk!.
Ik heb een vermoeden dat onze belevingswereld niet helemaal overeenkomt. Weet jij wie Saki is?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bridget Jones?Cold Mountain?Chicago?
da's toch een drankje?hahaquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat onze belevingswereld niet helemaal overeenkomt. Weet jij wie Saki is?.
I like you already.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
da's toch een drankje?haha
Ja, want stel je toch eens voor dat je dat mist!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensjes!
Ik ga slapen!
Morgen naarNatasha Bedingfield
echt zin in!
en nu schijnt Brian McFadden ook nog bij Barend en van Dorp te komen..druk dagje dus...
Met je partner neuken?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook horizontaal![]()
Eehm moet jij niet ooit een keer naar school ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensjes!
Ik ga slapen!
Morgen naarNatasha Bedingfield
echt zin in!
en nu schijnt Brian McFadden ook nog bij Barend en van Dorp te komen..druk dagje dus...
oeh eindelijk twee films die je niet kijkt om d elekkere kerels erin!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:19 schreef wizarddragon het volgende:
Twee films vandaag.
-My Beautiful Laundrette (GB: Frears, 1985, 97 min.)
An ambitious Asian Briton and his white lover strive for success and hope, when they open up a glamorous laundromat.
-Do the right thing (VS: Lee, 1989, 120 min.)
On a hot day on a New York City street, everyone's hate and bigotry smoulders and builds until it explodes into violence.
ocherm! ({)quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiemorgen kindertjes
ik had gister per ongeluk de sleutel van de dossierkast meegenomenen vanmorgen was ik em vergeten, kwam er halverwege achter kon ik weer helemaal terugfietsen.. zowat een uur over gedaan
Anders eet je toch een roze koek en een mueslireep om het af te leren?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een drama, er staat een pot engelse dropik moet ervan eten (wat een zelfbeheersing) terwijl ik er altijd misselijk van word
![]()
...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef tech het volgende:
[..]
Anders eet je toch een roze koek en een mueslireep om het af te leren?
Neuh, Renee Hugh en Colin zijn niet eens op de afterparty geweest.. ik ben dr ff langs gelopen. Viola Holt klaagde dat ze t koud had hahaquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
GJ had mot met Bridget?
Feestruimte Bridget Jonesfilm ontruimd
Uitgegeven: 9 november 2004 09:09
Laatst gewijzigd: 9 november 2004 11:48
AMSTERDAM - De politie heeft maandagavond de Amsterdamse discotheek Escape ontruimd om die te controleren op de aanwezigheid van explosieven. Dat gebeurde tijdens de afterparty van de première van de tweede Britget Jonesfilm. Dat liet de politie dinsdag weten.
Na afloop van de première, die plaatshad in bioscoop Tuschinksi, kwamen de gasten, onder wie tal van bekende Nederlanders, in de zaal bijeen voor een feest. Of de filmsterren er ook aanwezig waren, kon een politiewoordvoerder niet zeggen.
De organisator van het feest schakelde de politie in nadat er een aantal mensen was binnengelaten die niet op de gastenlijst stond. Ze kwamen binnen door zich uit te geven als medewerkers van een beveiligingsbedrijf. Toen deze personen echter al snel onvindbaar bleken, kreeg de organisator argwaan.
De politie ontruimde de Escape rond 23.00 uur en voerde een bomcheck uit. Ze trof echter niets aan, waarop de discotheek rond 01.30 uur weer werd vrijgegeven.
Als je dat laatste nou eens lekt naar de Story, dan staat het volgende week in Grote Gele Letters op de voorpaginaquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, Renee Hugh en Colin zijn niet eens op de afterparty geweest.. ik ben dr ff langs gelopen. Viola Holt klaagde dat ze t koud had haha
De roddeljourno's stonden tussen de plebs voor de escape dus zal wel gebeuenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou eens lekt naar de Story, dan staat het volgende week in Grote Gele Letters op de voorpagina
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, Renee Hugh en Colin zijn niet eens op de afterparty geweest.. ik ben dr ff langs gelopen. Viola Holt klaagde dat ze t koud had haha
Ja..sta ik ook mee op de foto..quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Colin
. was er ook?!
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..sta ik ook mee op de foto..![]()
![]()
*ben je nu nog officieler jaloers?
*kuch kuch*quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oooow, die!.
ok, ik ben gewoon officieel jaloers maar wil het niet toegeven..
VIOLA HOLT HEF UT KOLTquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De roddeljourno's stonden tussen de plebs voor de escape dus zal wel gebeuen
hehe het was een werkzoekendequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:32 schreef Waxxer het volgende:
De diskette er verkeerd om in???![]()
Op een kantoor???
![]()
Mooizo, die zijn toch niet te pruimenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:44 schreef WAik het volgende:
en weer terug uit Parijs
helaas, geen foto's van Ralph Lauren en Lacoste-shirtjes meneren
quartier latin is toch bij de place de la replubique? of vergis ik me met de homobuurt?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooizo, die zijn toch niet te pruimen
Verder wel vermaakt?
Naar quartier latin geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |