Ik zou die maar helemaal schrappenquote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef Vampier het volgende:
goh ik stel mijn anti marokkaanse text ook maar uit op mijn blog dan.
Kan iemand alsjeblieft zorgen dat deze figuur zo snel mogelijk wordt weggehaald voor de klas? Je moet er toch niet aan denken dat zo'n ziek figuur z'n zielige denkbeelden op leerlingen gaat overbrengen?quote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Goochie het volgende:
blabla-bekend geneuzel-blabla .... De privé-gegevens van een van de mensen achter de site zijn openbaar gemaakt. Het gaat om iemand die zich op de site S. Abbas noemt. Het pseudoniem van een 23-jarige Marokkaan, geschiedenisleraar van beroep, uit de omgeving van Rotterdam. Hij is tevens, net als de gehele redactie, met de dood bedreigd. -blabla-bekend geneuzel-blabla
Nee, doodsverklaring:quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Vrijheids van Meningsuiting
Zie ook hier:quote:De meest ranzige Nederlander die dit kikkerlandje rijk is heeft weer met zijn gevorkte tong de naam van onze profeet mohammed (vzmh) bezoedeld. Hij noemt de profeet ‘liefhebbende pedofiel’. Daarnaast bezigt hij Allah’s naam op een uiterste smakeloze manier.
De redactie van elqalem.nl is dit perverse mannetje spuugzat. Als het in onze macht lag hadden we een fatwa over hem uitgesproken waarvan de ayatollah wit zou wegtrekken. We begrijpen niet hoe zo’n mislukt figuur elke keer kan wegkomen met zulke laaghartige en beledigende uitspraken.
Ben je het met de redactie van elqalem.nl eens dan kun je een boodschap of handtekening achterlaten op het forum van elqalem.nl. Wanneer we een zeer groot aantal boodschappen/ handtekeningen hebben verzameld dan zullen we die uitprinten en overhandigen aan minister Rita Verdonk van integratie.
Op deze manier willen we duidelijk maken dat we dit soort beledigingen niet tolereren. klik hier om direct naar het forum te gaan.
de redactie
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
En op Fok! is het andersom. Als iemand iets negatiefs over Marokkanen danwel moslims zegt, staat iedereen klaar om het toe te juichen. Nu is er een site die een negatief stuk over homoseksualiteit wil publiceren, en dat kan absoluut niet door de beugel.quote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik zou die maar helemaal schrappenInternet is een rare wereld, maar daar vertel ik je niets nieuws mee gok ik zo. Als je negatieve stukken schrijft over etnische minderheden krijg je de plisie op bezoek, als je homo's vanuit je religie minderwaardig vindt mag je dat zonder enige consequentie plaatsen. Als je individuen bedreigd pleurt de hele wereld inclusief de tweede kamer over je, maar als je complete bevolkingsgroepen bedreigd kan het rustig door de beugel.
Nederland oh Nederland.
Kun je dit niet in dat andere topic blijven roepen? Dit topic gaat niet over dat bericht.quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, doodsverklaring:
wat theo zegt is wel Meningsuiting en de Redactie van Al Qalem nietquote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Goochie het volgende:
[..]
Kom op, dit meen je toch niet? Dit is bewust een bepaalde groep provoceren. Iets wat dan wel weer mag?
Ik heb van de homobeweging absoluut geen last en zij zijn uitstekend geintregreerd in de westerse maatschappij, dus daar hebben wij Nederlanders geen last van.![]()
Uhm nee.quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, doodsverklaring:
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Meki het volgende:
Precies, jij hebt vrijheid van meningsuiting begrepen.quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :
flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!![]()
doe dat lekker zelf maarquote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
goh ik heb ook nog een mening over die gelegenheidsmoslims :
flikker lekker op naar marokko of een ander land als het hier niet naar je zin gaat!!![]()
Lees nou ff wat ik schrijf... Ze gaan uit van een puur theoretische gebeurtenis.. Dit is niks anders dan provoceren om te laten zien dat ze zich de mond niet laten snoeren. Ze gebruiken niet voor niets een statement dat eerder al veel stof heeft doen opwaaien.quote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef Goochie het volgende:
@Gallo
Iemand van een gebouw afgooien is in mijn ogen iets erger. Dat is bijna een ddodsverklaring aan alle homo's. Is wel wat anders dan wat Theo verkondigde.
doodsbedreigingquote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
Meki moet dood omdat ze in het openbaar moslim is en ik vind dat moslims dood moeten die hier in het openbaar voor uitkomen (vrijheid van meningsuiting????????)
Nou ik was allang vertrokken hier als ik de kans had gehad hoor. Ergens naar een land waar niet van die moslims wonen die iedereen veroordelen(of vermoorden) die niet in hun straatje passenquote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf maar![]()
dan schiet er weer een of andere extremist een homo dood.......quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef prupke het volgende:
Laat ze dat toch publiceren op die site!
Gewoon niet op reageren en doorblijven gaan met wat je normaal doet.!
Bn dan alleen benieuwd wat ze dan gaan doen omdat ze niet gehoord worden!!
Gaan ze dan hardhandig hun mening bijzetten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |