quote:Ah ok, thnx iig
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Doc het volgende:[..]
Wat ik bedoelde was dat ik DemonRage's post was aangepast: de foto van het duiveltje heb verwijderd en een linkje van heb gemaakt (had ik ook van jou foto willen doen, maar was verwijderd...)
Tja mijn post was spontaan weg...
Dan hierbij evengoed de link nu we erover eens zijn dat een link dan wel mag:
http://nailhead.org/images/wtcface.jpg
<edit> Oh doc, check dat plaatje eens.. Dat CNN logo heb ik er niet zelf ingezet... Plaatje wordt bij mij niet gehost )
[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 12-09-2001 22:25]
Ik ben het absoluut ermee eens dat humor een goede manier is om dit soort dingen te verwerken, maar zorg er dan voor dat je die humor alleen deelt met mensen die hem ook kunnen waarderen...
O, en die duivel vind ik ook niet echt kunnen, maar hij sluit wel aan bij het feit dat dat gezicht gewoon gezichtsbedrog is en niet een door de terroristen gepland iets.
quote:Laatste opmerking hierover en dan gewoon weer ontopic, graag:
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Blue Thunder het volgende:Ik vind dat een beleding jah. Daarmee wordt aangeduid dat je het verstand hebt van een 5 jarige...
En een 5 jarige van 2.06 meter zie je niet zo vaak
als ik kleuter zeg, heb ik het niet over jouw verstandelijke vermogens, maar over het vertoonde gedrag.
Iemand kan nog zo slim zijn, maar toch kleuterachtig gedrag vertonen.
Zo, en nu echt graag weer ontopic.
Ik vind sommige foto's echt enorm indringend.
Plaatjes zeggen vaak zoveel meer als woorden.
quote:Dat zie je verkeerd, als je de topic op de Nederlandse wijze leest, d.w.z : van boven naar beneden en niet andersom, zul je zien dat mijn denigrerende text een gevolg was op hetgeen jij schreef over de bezoekers en users van ANM. Respectloos dus
Op woensdag 12 september 2001 22:11 schreef golfer het volgende:[..]
Klachten kan je kwijt op het bekende mailadres, zuigertje
(tja, als jij Opa mag zeggen, mag ik ook ff toch?)
quote:Niet walgelijk maar helaas begrijpelijk.
Op woensdag 12 september 2001 22:12 schreef virtually het volgende:
WALGELIJK
![]()
![]()
Opvoeden met haat jegens andere bevolkingsgroepen --> wraak.
quote:Gedraag je dan eens naar je 2.06m en STOP met deze discussie.
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Ik vind dat een beleding jah. Daarmee wordt aangeduid dat je het verstand hebt van een 5 jarige...
En een 5 jarige van 2.06 meter zie je niet zo vaak
quote:oeh, site is uit de lucht
Op woensdag 12 september 2001 22:19 schreef moussy het volgende:
ik heb nog wel een fotootje, en aangezien ik geen regeltjes (faqs)op dit moment zie staan in de index van dit hele zwikkie , ga ik een poging wagenzou ik hem wel kunnen plaatsen, maaaaaaar omdat ik al een ietsiepietsie klein misstapje in de ogen van de dames en heren rode,groene en blauwe lettertjes gedaan heb, plaats ik alleen maar een url, ook leuk. Ennuh, voor er commentaar op komt, hij is nieuw en bloed serieus
http://kotisivu.raketti.net/wadez/wtchyppaaja.jpg
ben trouwens benieuwd hoe lang die blijft staan
quote:Ok, jij je laatste opmerking gehad, dan mag ik nog reply geven daarop.. (mod hoeft niet altijd het laatste woord te hebben)
Op woensdag 12 september 2001 22:25 schreef golfer het volgende:[..]
Laatste opmerking hierover en dan gewoon weer ontopic, graag:
als ik kleuter zeg, heb ik het niet over jouw verstandelijke vermogens, maar over het vertoonde gedrag.
Iemand kan nog zo slim zijn, maar toch kleuterachtig gedrag vertonen.
Zo, en nu echt graag weer ontopic.
Ik vind sommige foto's echt enorm indringend.
Plaatjes zeggen vaak zoveel meer als woorden.
Het vertoonde gedrag hangt samen met je verstandelijk vermogen dus het blijft voor mij een beledeging. Maar dat kan een discussiepunt zijn voor in een ander (nieuw) topic.
Verder ben ik het met Chevalric eens. Daarom heb ik de plaatjes ook weggehaald. Ik stoorde mij alleen aan het gedrag van bepaalde personen (laat ik het algemeen houden) Gezichten zien in dingen is vrij logisch. Je probeert beelden bij vormen te krijgen en dan kan het zijn dat je een gezicht te zien krijgt. Het slaat natuurlijk nergens op dat dit gepland is. (knappe jongen die dit WEL kan) Daarom ben ik blij dat iig de link er mag staan zodat dit niet onthouden wordt voor andere gebruikers. (thnx Doc)
Het feit dat ik ZELF in eerste instatie de plaatjes al weggehaald hebt geeft al aan dat ik moralistisch gezien daarin fout was. Anders had ik ze namelijk laten staan.
Hiermee is er voor MIJ een einde aan deze discussie gekomen. Zodra ik nog nieuwe foto's heb zal ik ze zeker niet achterhouden (behalve de humorfoto's dan )
Voor meer foto's ga naar http://dossiers.track.nl/bd/contactbladen/wtc1/index.htm
Je wordt al dood gegooid met deze kiekjes, filmpjes op tv en op internet. Het lijkt wel of de rest van de wereld geen nieuws meer is.
quote:[off-topic -licht in shock- maar vind het zo opmerkelijk]
Op woensdag 12 september 2001 22:25 schreef virtually het volgende:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Peterpost op 12-09-2001 22:45]
quote:Of dit nieuws overkill is gaan andere topics...
Op woensdag 12 september 2001 22:38 schreef moussy het volgende:
Trouwens, als ik er zo ff over nadenk ..... is dit ook niet een beetje sensatie-geil gedrag ?Je wordt al dood gegooid met deze kiekjes, filmpjes op tv en op internet. Het lijkt wel of de rest van de wereld geen nieuws meer is.
quote:Wat ik me afvraag is hoe die rookontwikkeling is ontstaan in die toren terwijl daar nog een vliegtuig in moet crashen
Op woensdag 12 september 2001 22:42 schreef Peterpost het volgende:
[afbeelding]
<edit>hej thx doc. link naar mijn topic </edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 12-09-2001 22:45]
2. TV staat aan op CNN
3. Ik stop ermee omdat het te erg is
hier de link http://dossiers.track.nl/bd/contactbladen/wtc1/index.htm
gr.
btw ooit gehoord van http://www.worldpressphoto.nl/index.jsp
[Dit bericht is gewijzigd door virtually op 12-09-2001 22:55]
quote:aanstellerij ten top! Kijk gesplette mensen die op de grond liggen vind ik ook te ver, maar foto's van mensen die vallen.. Jeez, dan moet je toch wel een heel teer zieltje hebben als je daar niet tegenkunt.
Op woensdag 12 september 2001 21:39 schreef Chevalric het volgende:
Op de FOK FP is de crew heel hard bezig om alle teksten die een beetje hard zijn over bijv. feestende marokkanen in Ede weg te halen...
Maar de plaatjes die hier geplaatst worden en getuigen van net zoveel respectloosheid voor de ernst van de situatie als die marokkanen blijven gewoon staan ???
Tja, voor de FP reakties krijgen ze problemen met het meldpunt discriminatie.... Als je zo graag wilt modereren, doe het dan goed !!En kom nu niet aan met vrijheid van meningsuiting, of "de plaatjes zijn op het hele internet te vinden"....
En voor de posters van die plaatjes... Jullie zijn erg zielig bezig... Dit zijn geen plaatjes die je nu op een publiek forum plaatst. Als je ze zo nodig wilt delen, mail je ze maar naar je vriendjes....
quote:omdat de rook uit de achterste toren komt die als eerte is aangevallen.
Op woensdag 12 september 2001 22:44 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Wat ik me afvraag is hoe die rookontwikkeling is ontstaan in die toren terwijl daar nog een vliegtuig in moet crashen
<edit>hej thx doc. link naar mijn topic
</edit>
quote:Oh wacht.. tis gezichtsbedrog....
Op woensdag 12 september 2001 22:44 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Wat ik me afvraag is hoe die rookontwikkeling is ontstaan in die toren terwijl daar nog een vliegtuig in moet crashen
het lijkt alsof het 1 toren is terwijl het er 2 zijn.. Mistake on my side
quote:Nee het ging hier om'grappige' gemanipuleerde foto's
Op woensdag 12 september 2001 22:49 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
aanstellerij ten top! Kijk gesplette mensen die op de grond liggen vind ik ook te ver, maar foto's van mensen die vallen.. Jeez, dan moet je toch wel een heel teer zieltje hebben als je daar niet tegenkunt.
quote:Toch is het wel vreemd...
Op woensdag 12 september 2001 14:26 schreef Ryser het volgende:[..]
..en ik ben heilig..
quote:Weet je al van het bestaan van deze website? "I'm Okay Message Center".
Op woensdag 12 september 2001 21:48 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Misschien is het soms ook een uitlaatklep voor sommige mensen?
Een collega van mij is nu ook in New York. We weten niet waar hij is en hij heeft nog niets van zich laten horen....
http://okay.prodigy.net/ . Daar kan je kijken op achternaam of hij zich via via daar gemeld heeft. It's a long shot, but...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |