abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 21:56:50 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_1622580
het topic is, post hier nieuwe foto's

Er staat niet bij wát voor foto's

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_1622583
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:53 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Vervelend voor je van je collega..ik hoop voor je dat ie snel heelhuids boven water komt.
Dat je een uitlaatklep zoekt kan ik begrijpen ...maar doe dat alsjeblieft op een andere manier...b.v zoals al geopperd werd ..doe het dan in onzin...Oke?

Ik had de (voor mij) lollige) plaatjes al weggehaald en dat plaatje met dat mannetje in de rook (wat net zo serieus is als dat cnn plaatje met die duivel) laten staan. Ik was er al bang voor dat het iets te controversieel zou zijn.

Net kwam ik dus tot de leuke ontdekking dat een bepaald persoon met een blauwe naam mijn posting gewoon weggeflikkerd heeft!

Over respectloos gesproken. Iemand zijn uitlaatklep wegflikkeren ZONDER overleg vind ik ook respectloos.

pi_1622601
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Ben jij iemand die krom ligt over plaatjes van rampen van 10 jaar geleden...? En als je grappen en grollen wil ga je maar naar onzin...

Ik ga niet krom liggen van foto's van rampen! Je moet het goed begrijpen.

Gemanipuleerde foto's van bepaalde gebeurtenissen vind ik leuk. Sommige mensen niet. Ok kan ik mee inkomen en die heb ik dus ook weer weggehaald. Klaar toch?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2001 @ 21:59:51 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1622611
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:57 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Ik had de (voor mij) lollige) plaatjes al weggehaald en dat plaatje met dat mannetje in de rook (wat net zo serieus is als dat cnn plaatje met die duivel) laten staan. Ik was er al bang voor dat het iets te controversieel zou zijn.

Net kwam ik dus tot de leuke ontdekking dat een bepaald persoon met een blauwe naam mijn posting gewoon weggeflikkerd heeft!

Over respectloos gesproken. Iemand zijn uitlaatklep wegflikkeren ZONDER overleg vind ik ook respectloos.

Ik vond je kind vriendelijke plaatje niet zo erg. Wel leuk eigenlijk; zeg maar aandoenlijk en ook wel relativerend op een goede manier, maar wellicht in onzin meer op z'n plek...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1622628
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:59 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vond je kind vriendelijke plaatje niet zo erg. Wel leuk eigenlijk; zeg maar aandoenlijk en ook wel relativerend op een goede manier, maar wellicht in onzin meer op z'n plek...

Mag die van het duiveltje dan ook verwijderd worden? of naar onzin?
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:01:40 #81
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1622632
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:57 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Je mag mijn maibox wel als uitlaadklep gebruiken hoor, ik zal elk mailtje met respect behandelen .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2001 @ 22:03:34 #82
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1622644
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:01 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Mag die van het duiveltje dan ook verwijderd worden? of naar onzin?

Bij mijn weten een screenshot van CNN uitzending en daardoor serieuzer...
pi_1622663
Ok, dan plak ik er ook een plaatje van CNN op... wordt ie dan wel serieus genomen?

Dat plaatje wat ik gepost had, heb IK niet gemaakt, dat heb ik van het internet gehaald....

Die van mij is zelfs MINDER schokkend omdat daar de duivel niet in gebruikt wordt.

pi_1622678
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:56 schreef moussy het volgende:
het topic is, post hier nieuwe foto's

Er staat niet bij wát voor foto's

Dan zal ik nu even de topic-titel aanpassen, voor die paar kleuters die niet begrijpen dat dit topic niet bedoeld is voor flauwe grappen en grollen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:06:55 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1622681
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:05 schreef Blue Thunder het volgende:
Ok, dan plak ik er ook een plaatje van CNN op... wordt ie dan wel serieus genomen?
Yep dan mag ie blijven staan
pi_1622693
wederom een "mooie" foto

de emoties op de gezichten van deze 2 mensen spreken voor zich, totale verslagenheid

[Dit bericht is gewijzigd door virtually op 12-09-2001 22:09]

tomorrow has to start somewhere
pi_1622697
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan zal ik nu even de topic-titel aanpassen, voor die paar kleuters die niet begrijpen dat dit topic niet bedoeld is voor flauwe grappen en grollen.

Onder respect wordt ook verstaan dat je mensen niet gaan uitschelden...
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:08:54 #88
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1622699
quote:

[..]

Opa bedtijd!!

(ben je wel helemaal in orde om te gaan zitten editten in een topictitel?? Ik zie dat hier wel vaker en vindt dit uiterst ongepast eigenlijk...)

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:11:46 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_1622721
quote:

[..]

Wordt er niet aan iedereen geleerd, dat je mensen in hun waarde moet laten. Ik zou dit dan anders formuleren. Zeker als meneertje met de blauwe lettertjes. Staat niet netjes dit gedrag
pi_1622722
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:08 schreef Loedertje het volgende:

Opa bedtijd!!

(ben je wel helemaal in orde om te gaan zitten editten in een topictitel?? Ik zie dat hier wel vaker en vindt dit uiterst ongepast eigenlijk...)

Klachten kan je kwijt op het bekende mailadres, zuigertje

(tja, als jij Opa mag zeggen, mag ik ook ff toch?)

En met mijn gezondheid, is zowel lichaamlijk, maar zeker geestelijk alles prima in orde.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1622727
WALGELIJK

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2001 @ 22:14:13 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1622742
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:05 schreef Blue Thunder het volgende:

Dat plaatje wat ik gepost had, heb IK niet gemaakt, dat heb ik van het internet gehaald....

Die van mij is zelfs MINDER schokkend omdat daar de duivel niet in gebruikt wordt.

[aangepast...]
pi_1622767
Laat me je mening maar horen hoor. Ik heb btw het idee dat je helemaal niks getypt heb... of althans niet gesubmit hebt daar ik constant op f5 zit te hameren
pi_1622783

pi_1622794
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:08 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Onder respect wordt ook verstaan dat je mensen niet gaan uitschelden...

Als er iemand kleuter tegen je zegt? noem je dat uitschelden?
Hou allemaal alsjeblieft op met dit gebekvecht..laten we in ieder geval proberen om op FOK de vrede te bewaren.
pi_1622795
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:12 schreef virtually het volgende:
WALGELIJK

[afbeelding]

het erge is dat die kinderen zich totaal niet realiseren wat er echt aan de hand is...
dat lijkt me hetzelfde als bij dat feestje in Ede... Ik geloof niet dat die uit pure geloofsredenen dat feestje aan het vieren waren, lijkt me eerder pure provocatie...

Dit alles gaat nog een (naar) staartje krijgen...

.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:19:41 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_1622804
ik heb nog wel een fotootje, en aangezien ik geen regeltjes (faqs)op dit moment zie staan in de index van dit hele zwikkie , ga ik een poging wagen

zou ik hem wel kunnen plaatsen, maaaaaaar omdat ik al een ietsiepietsie klein misstapje in de ogen van de dames en heren rode,groene en blauwe lettertjes gedaan heb, plaats ik alleen maar een url, ook leuk. Ennuh, voor er commentaar op komt, hij is nieuw en bloed serieus

http://kotisivu.raketti.net/wadez/wtchyppaaja.jpg

ben trouwens benieuwd hoe lang die blijft staan

pi_1622814

Meer dan 400 meter hoog binnen een paar seconden weg

[Dit bericht is gewijzigd door Peterpost op 12-09-2001 22:24]

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2001 @ 22:21:02 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1622819
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Laat me je mening maar horen hoor. Ik heb btw het idee dat je helemaal niks getypt heb... of althans niet gesubmit hebt daar ik constant op f5 zit te hameren
Wat ik bedoelde was dat ik DemonRage's post was aangepast: de foto van het duiveltje heb verwijderd en een linkje van heb gemaakt (had ik ook van jou foto willen doen, maar was verwijderd...)
pi_1622828
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:18 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Als er iemand kleuter tegen je zegt? noem je dat uitschelden?
Hou allemaal alsjeblieft op met dit gebekvecht..laten we in ieder geval proberen om op FOK de vrede te bewaren.

Ik vind dat een beleding jah. Daarmee wordt aangeduid dat je het verstand hebt van een 5 jarige...

En een 5 jarige van 2.06 meter zie je niet zo vaak

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')