abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1617108
de uefa heeft alle wedstrijden van vanavond verplaatst naar 10 oktober.

bron: http://www.rd.nl

ik denk dat ik uit medeleven ook maar niet ga werken vanmiddag.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_1617125
quote:
Ik denk dat ik uit medeleven ook maar niet ga werken vanmiddag.

Niet eens zo'n slecht idee, ik heb wat moeite met concentreren omdat er achter me een tv met Ned2 aanstaat, en zo'n beetje elke site gaat alleen nog over die ramp.

Zat ik maar thuis, Filmpje opzetten en vanavond weer journaal kijken.

pi_1617129
Logisch, maar het was natuurlijk belachelijk dat het gisteravond wel gewoon doorging
pi_1617191
inderdaad erg raar dat het gisteravond wel door ging, maar vanavond dan niet.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1617249
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:12 schreef RAiDEN het volgende:
Logisch, maar het was natuurlijk belachelijk dat het gisteravond wel gewoon doorging
precies.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1617498
Zoiets kan je niet op het allerlaatste moment afzeggen.
1 dag vantevoren is nog te doen (blijkbaar).

Ik denk dat het met sponsors ed. te maken heeft.

pi_1617751
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:00 schreef Gman het volgende:
Ik denk dat het met sponsors ed. te maken heeft.
Ik denk dat die juist blij zouden zijn geweest als het afgelast werd. Gisteravond keek natuurlijk bijna niemand voetbal, en TV is de belangrijkste bron van inkomsten. Het zou voor de sponsors geen zak uitmaken dat hun naam een paar weken later in beeld zou komen, volgens mij.
pi_1617771
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:12 schreef RAiDEN het volgende:
ja idd.
pi_1617965
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
de uefa heeft alle wedstrijden van vanavond verplaatst naar 10 oktober.
Na gisteravond (het voetbal dat wel doorging) is dit 100 kilo mosterd na de maaltijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 12 september 2001 @ 13:33:01 #10
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1618178
Ik ben een voetballiefhebber, maar het is volkomen begrijpelijk dat de UEFA de wedstrijden heeft afgelast.
Eindelijk doen ze eens wat goeds daar.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 12 september 2001 @ 13:57:03 #11
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_1618362
Gelukkig was er na de ramp in Enschede ook geen basketbal in Amerika
pi_1618408
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:30 schreef RAiDEN het volgende:

[..]

Ik denk dat die juist blij zouden zijn geweest als het afgelast werd. Gisteravond keek natuurlijk bijna niemand voetbal, en TV is de belangrijkste bron van inkomsten. Het zou voor de sponsors geen zak uitmaken dat hun naam een paar weken later in beeld zou komen, volgens mij.

Maar ze hebben waarschijnlijk al wel gewoon betaald, dus dan kan het beter wel doorgaan.
  woensdag 12 september 2001 @ 14:03:18 #13
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1618410
Nou, bedankt Osama!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 12 september 2001 @ 14:08:48 #14
11782 mad26
--==geen==--
pi_1618448
Het voetbal is gisteren waarschijnlijk doorgegaan omdat er al duizenden voetbalfans onderweg waren naar Frankrijk, toen e.e.a gebeurde. Om nu het stadion vol met fans te hebben en dan mede te delen dat de wedstrijd niet doorgaat, is uit veiligheidsoogpunt natuurlijk niet echt slim. Oftewel, omdat voetbalfans een reputatie van domme hooligans hooghouden kon gisteren geen respect aan de slachtoffers betuigd worden, uit angst voor rellen.
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')