bron: http://www.rd.nl
ik denk dat ik uit medeleven ook maar niet ga werken vanmiddag.
quote:
Ik denk dat ik uit medeleven ook maar niet ga werken vanmiddag.
Niet eens zo'n slecht idee, ik heb wat moeite met concentreren omdat er achter me een tv met Ned2 aanstaat, en zo'n beetje elke site gaat alleen nog over die ramp.
Zat ik maar thuis, Filmpje opzetten en vanavond weer journaal kijken.
quote:precies.
Op woensdag 12 september 2001 11:12 schreef RAiDEN het volgende:
Logisch, maar het was natuurlijk belachelijk dat het gisteravond wel gewoon doorging
Ik denk dat het met sponsors ed. te maken heeft.
quote:Ik denk dat die juist blij zouden zijn geweest als het afgelast werd. Gisteravond keek natuurlijk bijna niemand voetbal, en TV is de belangrijkste bron van inkomsten. Het zou voor de sponsors geen zak uitmaken dat hun naam een paar weken later in beeld zou komen, volgens mij.
Op woensdag 12 september 2001 12:00 schreef Gman het volgende:
Ik denk dat het met sponsors ed. te maken heeft.
quote:ja idd.
Op woensdag 12 september 2001 11:12 schreef RAiDEN het volgende:
Logisch, maar het was natuurlijk belachelijk dat het gisteravond wel gewoon doorging
quote:Na gisteravond (het voetbal dat wel doorging) is dit 100 kilo mosterd na de maaltijd.
Op woensdag 12 september 2001 11:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
de uefa heeft alle wedstrijden van vanavond verplaatst naar 10 oktober.
quote:Maar ze hebben waarschijnlijk al wel gewoon betaald, dus dan kan het beter wel doorgaan.
Op woensdag 12 september 2001 12:30 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Ik denk dat die juist blij zouden zijn geweest als het afgelast werd. Gisteravond keek natuurlijk bijna niemand voetbal, en TV is de belangrijkste bron van inkomsten. Het zou voor de sponsors geen zak uitmaken dat hun naam een paar weken later in beeld zou komen, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |