quote:Wat zonde en jammer is het toch... de terroristen krijgen misschien wel precies datgene los bij de wereld bevolking wat eigenlijk hun doel is...?!?!
Op woensdag 12 september 2001 12:21 schreef Lurky het volgende:[..]
Idd, Hear! Hear!
Gisteren tegen zessen liep ik naar huis in mijn multiculturele wijk. Overal op straat kleine groepjes over de aanslagen debatterende blanken. De Marokkanen die ook huiswaards gingen spoedden zich er met gebogen hoofden van schaamte langs. Voetballende kinderen hadden zich ineens in etnische groepjes opgesplitst: moslims en niet moslims. En ze speelden niet tegen elkaar. Dit was maar een moment-opname. Het is te dol voor woorden dat, nog voor er een schuldige is gevonden, hele volksstammen alweer tegen elkaar worden opgezet: de woedende massa een zondebok aanwijst.
Overal komen domme jongeren voor: het gejuich over de ramp was bij sommige Fokkers ook misselijkmakend.
Laat iedereen asjeblieft normaal doen en incidenten voorkomen, ieder voor zich. Niet door een ander de schuld te geven of willekeurige onschuldigen te bestraffen. Want waar dat gedrag uiteindelijk toe kan leiden bleek gisteren toen de nog onbekende groepering zich afreageerde op duizenden burgers.
quote:Jaja, dus om de mongolide kippen in dit land een gezellige avond te geven moeten we maar overal vliegtuigen in grote gebouwen boren?
Op woensdag 12 september 2001 12:24 schreef Gman het volgende:
Die gasten zitten de hele dag te nixen.
Nu hebben ze ook eens een verzetje.
Of ontgaat mij het cynisme in je post?
quote:Maar ik denk dat iedereen op dit moment met zoveel woede en misschien toch ook angst zit...iedereen wil zijn ei kwijt en dit is dan een manier om dat even af te reageren. Ik keur het zeker nog steeds af.....echt heel erg..XXX
Op woensdag 12 september 2001 12:26 schreef the-O het volgende:[..]
Nee hoor, hoor je hier niemand zeggen. Dat je kwaad wordt op die eikels, als het werkelijk gebeurd is, lijkt me niet meer als normaal.
quote:Ik neem aan dat het cynisme was, maar niets is zeker in dit topic...
Op woensdag 12 september 2001 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Ben het met je eens, die gasten zijn te ver gegaan.
Fok Meeting - The Rape of wijk Veldhuizen in Ede.
Wie joined er mee, we gaan een klop jacht houden. Heerlijk met zijn allen op zoek gaan naar de mensen die feest vieren over dit soort dingen.Vereist voor de meeting:
-4-5 auto's om snel weg te komen
-iedereen zijn eigen ketting, zijn eigen mes, zijn eigen tuingereedschap om de lijken mee te begraven
-iedereen een alibi
-Bivakmutsen
- Liters kerosine om hun levend mee te verbranden
- Een bulldozer vol puin om hun levend mee te begraven
Ik doe mee...
Zonder dollen, het is gewoon ZIEKELIJK hoe die kutgasten omgaan met oa hun eigenwaarde, buurtbewoners, de overledenen, enz. Ik denk niet dat deze gasten ooit nog serieus genomen worden.
Ik ga voortaan ook feesten op straat bij elke allochtoon die er sterft!!!!!!!!!!!(ouderdom misschien ook, heppik wat vaker een feestje)
Ik hoop dat die gasten naast een vuurwerkfabriek wonen(ik weet het, ze wonen niet in enschede. Maar daar is dan ook geen vuurwerkfabriek meer) of iets dergelijks. Of dat het is uitgevoerd door extreeem rechtsen, en dat er ook in de islamitische landen een x aantal aanslagen komen.
Bij deze, jullie zijn uitgenodigd
ps : ik laat alleen ff m'n agressie eruit, die eikels wonen helaas niet bij mij in de buurt, anders hadden jullie er geen last van gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door MAY-be op 12-09-2001 12:40]
Er waren ook gekken die direct na de vuurwerkramp in Enschede begonnen met voor de lol vuurwerk af te steken...
quote:Inderdaad, zie boven.
Op woensdag 12 september 2001 12:35 schreef Mike het volgende:
Ik neem aan dat het cynisme was, maar niets is zeker in dit topic...
Sneu. .
MAY-be dus...
quote:Tis iig niet serieus bedoelt!
Op woensdag 12 september 2001 12:31 schreef Gellarboy het volgende:[..]
quote:Ik zag gisteren beelden van honderden feestvierende Palestijnen, die in de camera (en ik citeer) "Allah en zijn profeet Mohammed bedankten voor dit geschenk"
Op woensdag 12 september 2001 12:39 schreef Doc het volgende:
Wat willen we: een algehele strijd tegen moslims en een escalatie van de problematiek, of dat we allemaal, moslim en niet moslim samen gaan werken om te zorgen dat dit soort daden te voorkomen. Als we dat laatste willen, moeten we ons niet te veel aantrekken van die pubers, en meer kijken wat in het algemeen in de moslim wereld de houding is ten opzichte van de aanslag...
Dreigen met geweld is dom...
quote:Jij hebt echt niet gelezen wat er hiervoor allemaal gezegd is in dit topic, he?
Op woensdag 12 september 2001 12:38 schreef MAY-be het volgende:
Bij deze, jullie zijn uitgenodigd
quote:Ik denk dat het voor samenwerking te laat is na gisteren.
Op woensdag 12 september 2001 12:40 schreef Doc het volgende:
Wat willen we escalatie of samenwerking? Een tussen oplossing is er niet...
Wie kaatst kan de bal verwachten. Je kan natuurlijk niet niks doen, en zitten wachten op de volgende aanslag (want men doet toch niks terug denken ze).
quote:Zeer verstandige reactie. Iedereen moet z'n hoofd koel houden en niet reageren op provocaties van amorele lieden.
Op woensdag 12 september 2001 12:21 schreef Lurky het volgende:[..]
Idd, Hear! Hear!
Gisteren tegen zessen liep ik naar huis in mijn multiculturele wijk. Overal op straat kleine groepjes over de aanslagen debatterende blanken. De Marokkanen die ook huiswaards gingen spoedden zich er met gebogen hoofden van schaamte langs. Voetballende kinderen hadden zich ineens in etnische groepjes opgesplitst: moslims en niet moslims. En ze speelden niet tegen elkaar. Dit was maar een moment-opname. Het is te dol voor woorden dat, nog voor er een schuldige is gevonden, hele volksstammen alweer tegen elkaar worden opgezet: de woedende massa een zondebok aanwijst.
Overal komen domme jongeren voor: het gejuich over de ramp was bij sommige Fokkers ook misselijkmakend.
Laat iedereen asjeblieft normaal doen en incidenten voorkomen, ieder voor zich. Niet door een ander de schuld te geven of willekeurige onschuldigen te bestraffen. Want waar dat gedrag uiteindelijk toe kan leiden bleek gisteren toen de nog onbekende groepering zich afreageerde op duizenden burgers.
quote:So? Ook alle Palesteinen over 1 kam scheren!
Op woensdag 12 september 2001 12:41 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ik zag gisteren beelden van honderden feestvierende Palestijnen, die in de camera (en ik citeer) "Allah en zijn profeet Mohammed bedankten voor dit geschenk"
Ps: Bekijk de beelden maar eens goed!
quote:Beelden van Palestijnen die zich voor deze actie schamen zijn moeilijker te maken. Of dat is omdat ze er niet zijn of omdat eht minder snel duidelijk te zien is, is nog de vraag...
Op woensdag 12 september 2001 12:41 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ik zag gisteren beelden van honderden feestvierende Palestijnen, die in de camera (en ik citeer) "Allah en zijn profeet Mohammed bedankten voor dit geschenk"
quote:Voorlopig nog niet.
Op woensdag 12 september 2001 12:42 schreef MAY-be het volgende:
smike, wanneer verander je je icon??
quote:[Stolie75 mode]
Op woensdag 12 september 2001 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ikop allochtonen!
Ik was eerst nog redelijk tolerant maar dit is de druppel!
Ik was eerst nog redelijk tolerant, maar het lezen van dit bericht is de druppel!
[/Strolie75 mode off]
Verschrikkelijk dat mensen kunnen juichen om het leed van zoveel mensen. Dat mensen anti westers zijn kan ik nog wel begrijpen, dat mensen de gebeurenis opzich net goed voor de VS vinden kan ik ook nog wel begrijpen... maar denk toch ook aan die onschuldige mensen, slachtoffers van de onderlinge machtstrijd... 't is toch gewoon om van te Alleen al daarom zou je gewoon niet mogen juichen om zoiets.
Verziekt door macht en/of haat of indoctrinatie van de strijders om macht...
[Dit bericht is gewijzigd door HighPriority op 12-09-2001 12:49]
quote:Helaas zien mensen vaak wat ze willen zien in dit soort situaties.
Op woensdag 12 september 2001 12:44 schreef KomMaar het volgende:Ps: Bekijk de beelden maar eens goed!
quote:Dan is er dus geen oplossing. Samenwerken lijkt me voorlopig onmogelijk en bij een escalatie is niemand gebaat lijkt me zo.
Op woensdag 12 september 2001 12:40 schreef Doc het volgende:
Wat willen we escalatie of samenwerking? Een tussen oplossing is er niet...
quote:Heb ik gedaan
Op woensdag 12 september 2001 12:44 schreef KomMaar het volgende:[..]
So? Ook alle Palesteinen over 1 kam scheren!
Trouwens het feit is dat het maar beperkt is gebleven stuk of 25 man i.p.v 100 man!Ps: Bekijk de beelden maar eens goed!
en zelfs in Ede zaten ze dus te juichen....in een westers land notabene....
quote:Die zullen in de minderheid zijn.
Op woensdag 12 september 2001 12:44 schreef Doc het volgende:[..]
Beelden van Palestijnen die zich voor deze actie schamen zijn moeilijker te maken. Of dat is omdat ze er niet zijn of omdat eht minder snel duidelijk te zien is, is nog de vraag...
De Palestijnen zien dit als een vergelding van de Israelische acties tegen hun.
Ze zijn blij
Een enkeling daargelaten
quote:Dan wordt het dus escalatie.......
Op woensdag 12 september 2001 12:45 schreef Smike het volgende:[..]
Dan is er dus geen oplossing. Samenwerken lijkt me voorlopig onmogelijk en bij een escalatie is niemand gebaat lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |