quote:Het is niet eerlijk om de daden van een zeer kleine minderheid Marokkanen op de gehele allochtone bevolkingsgroep in Nederland te betrekken.
Op woensdag 12 september 2001 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ikop allochtonen!
Ik was eerst nog redelijk tolerant maar dit is de druppel!
quote:Mij ook.
Op woensdag 12 september 2001 11:54 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Oke, het waren er maar 20, maar mijn gevoel gaat steeds meer de richting uit dat er veel meer zo denken maar iets slimmer zijn en het dus niet laten merken en dat verontrust me veel meer.
quote:Zeg dat ook maar tegen de duizenden die in NY onschuldig zijn omgekomen...
Op woensdag 12 september 2001 11:56 schreef DuchessX het volgende:[..]
Het is niet eerlijk om de daden van een zeer kleine minderheid Marokkanen op de gehele allochtone bevolkingsgroep in Nederland te betrekken.
quote:precies, neem alleen hun ouders al. Je laat je kind toch niet op straat feestvieren?
Op woensdag 12 september 2001 11:54 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Oke, het waren er maar 20, maar mijn gevoel gaat steeds meer de richting uit dat er veel meer zo denken maar iets slimmer zijn en het dus niet laten merken en dat verontrust me veel meer.
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:59 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Zeg dat ook maar tegen de duizenden die in NY onschuldig zijn omgekomen...
quote:Je bent ook niet racistisch. Je keurt de actie van hun niet goed vanwege de daad, niet vanwege hun huidskleur/afkomst, neem ik aan.
Op woensdag 12 september 2001 11:59 schreef HiKe het volgende:
IK WIL NIET RACISTISCH ZIJN...MAAR DIT KAN GVD GEWOON NIET....
quote:Toen jij 16 was, wisten jouw ouders altijd precies waar je was en wat je deed?
Op woensdag 12 september 2001 12:00 schreef Maarten150 het volgende:[..]
precies, neem alleen hun ouders al. Je laat je kind toch niet op straat feestvieren?
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:53 schreef links234 het volgende:[..]
Luister eens, imbeciel. Wat jij schreef dat je wilde doen, is precies wat de daders wilde dat je zou doen. Chaos, teringzooi.
quote:Nou moet je even uitleggen wat jij bedoelt want dit begrijp ik niet.
Op woensdag 12 september 2001 11:59 schreef HeindeKort het volgende:[..]
20 marokkaanse jongeren vieren feest vanwege de aanslagen in Amerika. Hier worden kreten gebezigd over de allochtone gemeenschap in Nederland, het wordt overtrokken, overdreven en veralgemeniseerd.
Wat is nou jouw bedoeling want ik snap er helemaal niks van?
Of zit jij altijd zo vol met vooroordelen dat als 1 Marokkaan iets doet gelijk de totale Marokkaanse bevolking schuldig is? zo ja: ==>
quote:Dat vermindert niks van het argument dat het maar een kleine minderheid is...
Op woensdag 12 september 2001 11:59 schreef HeindeKort het volgende:
quote:Tja ik snapte die opmerking ook al niet...
Op woensdag 12 september 2001 12:02 schreef Mike het volgende:[..]
Dat vermindert niks van het argument dat het maar een kleine minderheid is...
quote:Je moet er echt even uit. Ga even iets anders doen, voordat je hier geband wordt.
Op woensdag 12 september 2001 12:02 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik denk dat jij een vies schijnheilig mannetje bent, als je voortaan je smerige kop met rasistische meldingen houd, hou ik de mijne.
quote:Aneurism? Misschien moet je even een blokje om gaan, voordat je knokploegen richting Ede gaat sturen. Flamen is zowel van jou, als van Links234 NIET gewenst in een topic als dit en daarbuiten. Dank u.
Op woensdag 12 september 2001 12:02 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik denk dat jij een vies schijnheilig mannetje bent, als je voortaan je smerige kop met rasistische meldingen houd, hou ik de mijne.
quote:Ik schrik zowiezo van bepaalde reacties van gewaardeerde Fok!kers... Ik hoop dat deze gemoederen snel een beetje bekoelen...
Op woensdag 12 september 2001 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Tja ik snapte die opmerking ook al niet...
quote:Ik ben zeer rustig, ik heb precies de reactie van Links234 gekregen die ik verwachte en heb hem hierin een vraag gesteld aangezien ik me al maanden aan hem erger met zijn opmerkingen. Maar ik hou me koest
Op woensdag 12 september 2001 12:04 schreef Jarno het volgende:[..]
Aneurism? Misschien moet je even een blokje om gaan, voordat je knokploegen richting Ede gaat sturen. Flamen is zowel van jou, als van Links234 NIET gewenst in een topic als dit en daarbuiten. Dank u.
quote:Allochtonen...zijn ook Amerikanen die in Nederland wonen, of net als ik...een Ier die in Nederland woont. Slaat dus nergens op
Op woensdag 12 september 2001 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ikop allochtonen!
Ik was eerst nog redelijk tolerant maar dit is de druppel!
quote:Misschien niet, maar iedereen heeft tegenwoordig toch een mobiele telefoon? Bovendien moeten ze zich toch ergens hebben verzameld als de politie er bij is geweest.
Op woensdag 12 september 2001 12:01 schreef Halinalle het volgende:[..]
Toen jij 16 was, wisten jouw ouders altijd precies waar je was en wat je deed?
quote:En hoeveel zijn er nog die slimmer zijn dan om op straat te gaan dansen, maar wel dezelfde gevoelens hebben.
Op woensdag 12 september 2001 12:02 schreef Mike het volgende:[..]
Dat vermindert niks van het argument dat het maar een kleine minderheid is...
Werk zelf tegen Veldhuizen aan, en een aantal collega's woont in de betreffende wijk. Ze hebben gisteravond niets gemerkt.
Zijn er ook serieuzere bronnen als de telegraaf? Ik bedoel, ik hoef het niveau van de telegraaf toch niet uit hoef te leggen hier?
Mijn oma zei altijd "Neem alles wat je gratis kunt krijgen aan, behalve de telegraaf."
quote:Je oma was/is een wijs mens.
Mijn oma zei altijd "Neem alles wat je gratis kunt krijgen aan, behalve de telegraaf."
En ondertussen staan zij nu in hun handjes te wrijven. Kijk eens hoe goed we dat gedaan hebben? En blijkbaar mag het ook nog. Volgende keer een stapje verder.
Korte metten maken met dit soort gasten, ongeacht huidskleur of favoriete televisieprogramma.
Zo nu ben ik weg hier, heb er geen zin meer in.
Ik stem voor een slotjuh.
quote:Geen idee, en dat weet jij ook niet. Daarom moet je niet iedereen over een kam scheren...
Op woensdag 12 september 2001 12:10 schreef Party-pooper het volgende:
En hoeveel zijn er nog die slimmer zijn dan om op straat te gaan dansen, maar wel dezelfde gevoelens hebben.
quote:Voor.
Op woensdag 12 september 2001 12:12 schreef DuchessX het volgende:
Van mij mag er een slotje op, ik schrik enorm van de heftige reacties van idd, gewaardeerde mede-FOK!kers (tenminste dat dacht ik toch altijd). Tuurlijk ben ik het ook niet eens met de feestvierende Marokkanen maar het lijkt net of dit voorval voor velen een aanleiding is om uitspraken te doen over allochtonen in het algemeen. Blijf in godsnaam de nuanceringen zien, loop niet als een kip zonder kop achter de feiten aan!Zo nu ben ik weg hier, heb er geen zin meer in.
Ik stem voor een slotjuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |