abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1617336
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:13 schreef KomMaar het volgende:
Gellarboy 20 man !!

Tes zielig om het hier nog te plaatsen, trouwens net of die groep het boeiend vind dat Hollanders hun niet mogen...

geef me 1 reden waarom je dit berichtje hier geplaatst hebt?

Ik vind zulke uitspattingen shockerend. Feestje vieren om die reden is tot daaraan toe maar doe dat dan wel in besloten kring en niet zo openlijk dat er andere mensen door gekwetst worden.
#geen
pi_1617339
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:37 schreef links234 het volgende:
Ik neem aan dat diegenen die hier erg boos over zijn ook nooit zullen lachen om grappen over de WTC?
Dat is geen vergelijking, rampengrappen dienen als relativering voor dingen die ons te boven gaan. En dat is iets heel anders als gewoon feest vieren.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 12 september 2001 @ 11:41:33 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1617350
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:29 schreef KomMaar het volgende:
Weet je wat,ik heb een betere oplossing!
Ik ga der niet meer op in, maar 1 ding is zeker hier bereik je echt nietsss mee.

Adios

Maar wat was die oplossing nou?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1617357
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:15 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Dat hebben jullie gedaan, na het berichtje van dat er tientallen dode Marokkanen waren aangespoeld op de kust van Spanje,toen werdt er ook uitbundig gevierd op FOK

Aha,jij liep vast ook te juigen na de aanslagen in Amerika.
Jouw reacties wekken weerzin op.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:42:33 #80
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1617358
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:40 schreef Party-pooper het volgende:
Dat is geen vergelijking, rampengrappen dienen als relativering voor dingen die ons te boven gaan. En dat is iets heel anders als gewoon feest vieren.
Vergeet niet dat dit feest diezelfde avond nog gehouden is, een paar uur na de ramp dus... Die grappen zullen in de loop van de maand wel over komen waaien, waarvan ik nu al weet dat ik om zo'n 90% van die grappen niet zal gaan lachen, omdat ze wrs. te flauw voor woorden zijn.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:42:54 #81
9358 MarkSanne
You're daaaaaamn right!
pi_1617359
quote:
Sommige wijkbewoners waren boos dat de politie niet ingreep, aldus een woordvoerder van de politie. Hij wijst er echter op dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting bestaat. "Zo'n straatfeest, dat de meeste mensen tegen de borst stuit, is een gevolg van de multiculturele samenleving. Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren. Als het een eindexamenfeestje was geweest had waarschijnlijk niemand er iets van gezegd", aldus de zegsman van de politie.
Als je deze zin leest: "Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren" dan kun je toch alleen maar bij jezelf denken: als je geen westerse denkbeelden aanhangt, is nederland dan wel de juiste plek voor je? Als je feestviert omdat de democratie in haar hart is geraakt, dan hoor je niet thuis in een democratie zoals we die hier 'in het westen' hebben...

Maargoed, dit voorval, hoe walgelijk ook, zal hoogstwaarschijnlijk domme provocatie geweest zijn. En het plaatsen van een bericht als dit 'opruiend'?
Zolang je je gezonde verstand maar blijft gebruiken en dingen in hun perspectief blijft zien is het 'slechts' & helaas 'weer' een negatief bericht...

[Dit bericht is gewijzigd door MarkSanne op 12-09-2001 11:45]

pi_1617368
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:21 schreef links234 het volgende:

[..]

Sukkel

Onzin door onmacht denk ik.
#geen
pi_1617373
Bron: Teletekst
quote:
DEN HAAG De Palestijnse Delegatie in
Den Haag heeft tientallen telefonische
bedreigingen ontvangen.De ambassadeur
hoopt dat de Nederlandse regering erin
slaagt de "harmonie tussen moslims en
Nederlanders in stand te houden".
Tja, die harmonie hè...
pi_1617379
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:42 schreef MarkSanne het volgende:

[..]

Als je deze zin leest: "Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren" dan kun je toch alleen maar bij jezelf denken: als je geen westerse denkbeelden aanhangt, is nederland dan wel de juiste plek voor je? Als je feestviert omdat de democratie in haar hart is geraakt, dan hoor je niet thuis in een democratie zoals we dat 'in het westen' hebben...

Maargoed, dit voorval, hoe walgelijk ook, zal hoogstwaarschijnlijk domme provocatie geweest zijn. En het plaatsen van een bericht als dit 'opruiend'? Zolang je je gezonde verstand maar blijft gebruiken en dingen in hun perspectief blijft zien is het helaas 'weer' een negatief bericht...

Precies blijkbaar wil je helemaal niet in vrijheid leven en rustig je ding doen, blijkbaar streef je toch iets anders na.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1617386
Ik op allochtonen!

Ik was eerst nog redelijk tolerant maar dit is de druppel!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1617392
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:25 schreef Vision het volgende:
is maar goed dat ik niet in Ede woon. Anders hadden die gasten een steen tegen de auto aangekregen als ze voor bij reden. En als ze uit zouden stappen nog een tegen hun kop aan. stelletje KANKER MOSLIMS

na zoiets te horen mogen ze van mij dus echt allemaal dood. Bombardeer al die kut palestijnen dan ook maar meteen. stelletje kankerlijers.

Ik snap dat je boos bent maar moet het echt zo grof?
#geen
  woensdag 12 september 2001 @ 11:48:41 #87
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1617395
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:11 schreef HeindeKort het volgende:

[..]

En daar mogen we dus maar wat blij mee zijn.

Wat zou er gebeuren als je feest gaat vieren op straat als er in Palestina weer een paar huizen opgeblazen worden?

Precies!!! Wedden dat dat niet door de beugel kan?
T0 B3 0R N0T T0 B3
  Moderator woensdag 12 september 2001 @ 11:48:55 #88
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1617397
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik op allochtonen!

Jij was eerst nog tolerant, maar kotst nu op allochtonen? Dan ben je waarschijnlijk nooit tolerant geweest, want hoe kun je nou iedereen over een kam scheren?

Er is gewoon een kleine groep die je een beeld laat vormen over de hele groep, maar kijk alsjeblieft wat verder dan je neus lang is...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1617401
quote:
Ik op allochtonen!

Ik ga mijn Turkse achterbuurman echt het gedrag van die Edense eikels niet verwijten!
Maar als jij fundamentalisten in de kaart wil spelen, ga vooral je gang...
pi_1617402
wat mij benauwd is dat ik steeds meer het gevoel krijg dat ik mijn normen en waarden moet aanpassen aan de Islamitische normen en waarden. Regering van Marokko vraagt of de huwelijks wetgeving aangepast kan worden. hoofddoekjes bij de rechtbank, officiele Islamitische feestdagen vrij.
pi_1617404
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:21 schreef links234 het volgende:

[..]

Sukkel

Wie jij of ik?
Ik zie jou meer als sukkel, omdat je eerst je bek iedere keer open trok als vieze racist en nu we mensen (maakt me niet uit welke afkomst eigenlijk) terug willen meppen (in dit geval marokanen) trek je als een vieze schijnheil wel je kop open op jou
pi_1617408
Tjonge, er wordt weer lekker gegeneraliseerd hier....

Het waren 20 jochies mensen, geen hele bevolkingssgroep.

O+. Ripley. O+.
pi_1617417
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:24 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Nee heb ik helaas niet,vraag eens aan de moderators!
En ze zullen allemaal wel ge-edit zijn.

Slechte smoes.
pi_1617424
quote:
Ik op allochtonen!
Denk nou eerst eens na voordat je zoiets opschrijft Strolie

Wat heeft dit nou met allochtonen te maken? Ik snap je onmacht wel, maar als de nuance niet meer gezien kan worden hou ik mijn hart vast.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1617431
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:48 schreef 6000068 het volgende:

[..]

Precies!!! Wedden dat dat niet door de beugel kan?

Maar dat KAN toch ook niet door de beugel? En er is toch ook niemand die roept dat dit WEL door de beugel kan?? Alsjeblieft zeg, 20 herriemakers bouwen een feestje om op een bijzonder zielige en trieste manier aandacht te vragen, en men doet net of Bin Laden zelf hier op de stoep staat. Knokploegen worden samengesteld, niks is meer te gek. Denk even na voordat je op 'Invoeren' drukt please.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 12 september 2001 @ 11:52:29 #96
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_1617432
Nu word ik echt te ziek... die mensen wonen hier, wij (in mijn buurt heb ik nooit iets van racisme of iets gezien) behandelen ze zo goed en zo kwaad als het kan als nederlanders.
Maar dan moeten we moskees bouwen, terwijl we net eindelijk van die klote kerken af begonnen te komen.
Zo moeten we steeds en steeds meer voor die marokkanen doen terwijl zij de nederlanders (en dan heb ik het over alle nederlanders, niet alleen 'blanken') steeds slechter en slechter behandelen, en steeds meer een profiteurs instelling aannemen en genieten van de vrijheden van onze maatschappij en die ondertussen ook weer vervloeken en ondermijnen, en alsmaar nederlands die er wat van zeggen racist nooemen, terwijl ze geen idee hebben wat dat woord inhoudt.

Natuurlijk zijn niet alle marokkanen/moslims zo, maar voor diegene die wel zo zijn zie ik eigenlijk nog maar 1 oplossing: lekker in marokko zo brutaal gaan doen.

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  woensdag 12 september 2001 @ 11:53:06 #97
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1617437
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:49 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wie jij of ik?
Ik zie jou meer als sukkel, omdat je eerst je bek iedere keer open trok als vieze racist en nu we mensen (maakt me niet uit welke afkomst eigenlijk) terug willen meppen (in dit geval marokanen) trek je als een vieze schijnheil wel je kop open op jou

Luister eens, imbeciel. Wat jij schreef dat je wilde doen, is precies wat de daders wilde dat je zou doen. Chaos, teringzooi.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1617441
een walgelijke actie.
pi_1617458
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:50 schreef Smike het volgende:
Tjonge, er wordt weer lekker gegeneraliseerd hier....

Het waren 20 jochies mensen, geen hele bevolkingssgroep.

Oke, het waren er maar 20, maar mijn gevoel gaat steeds meer de richting uit dat er veel meer zo denken maar iets slimmer zijn en het dus niet laten merken en dat verontrust me veel meer.
pi_1617465
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:53 schreef links234 het volgende:

[..]

Luister eens, imbeciel. Wat jij schreef dat je wilde doen, is precies wat de daders wilde dat je zou doen. Chaos, teringzooi.

Aneurism is de weg wel heel erg kwijt ja. En schijnbaar meent hij het ook nog. Hij zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en even hier niet mogen posten.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')