quote:De realiteit.
Op woensdag 12 september 2001 11:22 schreef KomMaar het volgende:[..]
Wat is dit nou %$#$%^&*%$#$ opmerking
![]()
![]()
quote:Zeg jij dan maar es ff wat er NIET waar is aan deze opmerking.
![]()
![]()
quote:En nu zal het feestje de volgende keer alleen maar vreugdevoller zijn. Goed heh dat die teringlijers dat er mee bereiken
Op woensdag 12 september 2001 11:15 schreef KomMaar het volgende:[..]
Dat hebben jullie gedaan, na het berichtje van dat er tientallen dode Marokkanen waren aangespoeld op de kust van Spanje,toen werdt er ook uitbundig gevierd op FOK
![]()
Adios
quote:Ik denk dat dit soort berichten worden gepubliceerd om "onderbuikgevoelens" aan te wakkeren. Ook ik vind het zwaar misplaatst (understatement) om een feestje te vieren nav een dergelijke ramp.
Op woensdag 12 september 2001 11:24 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor, en die 20 'Marokkanen' waren eik undercover Hollandse boeren die op deze manier die arme onschuldige ventjes zwart probeerden te maken.![]()
![]()
Dat is toch de bedoeling van dit soort berichten volgens jou?? Wat is dan de bedoeling van het creeeren van deze berichten???
Maar als die groep Marokkaanse jongeren al langer voor problemen zorgde, dan is dit "slechts" een volgend incident. Ik sluit mijn ogen niet voor dergelijke problematiek, maar ik ben wel een voorstander van genuanceerd proberen te kijken ipv me te laten verleiden tot kotssileys en populistische opmerkingen.
quote:Dat is de waarheid!
![]()
![]()
quote:En niet van de daad zelf dan? Dat willen ze toch zo graag? Dan kunnen ze het krijgen ook.
Op woensdag 12 september 2001 11:17 schreef Moonah het volgende:[..]
En dat is precies de bedoeling van "dit soort" berichten
quote:Met het opblazen van vliegtuigen, 1000-en mensen en enorme gebouwen wel?
Op woensdag 12 september 2001 11:29 schreef KomMaar het volgende:
Weet je wat,ik heb een betere oplossing!
Ik ga der niet meer op in, maar 1 ding is zeker hier bereik je echt nietsss mee.Adios
Gescheld, gevloek en getier is nergens voor nodig! Mensen, ergens over discussieren kan ook zonder al die ziekteverwensingen e.d.
De mens wordt echt met de dag dommer..
quote:Ze moeten vooral zo doorgaan, dan komt dat vanzelf...
Op woensdag 12 september 2001 11:19 schreef Eightball het volgende:[..]
Owjajoh?
Met auto's claxonerend door de stad rijden?
Nederlanders massaal de straat op met vlaggen en spandoeken?
Nederlander juichend en leuzen schreeuwend?
Vreemd, nix van meegekregen in de media...
[Dit bericht is gewijzigd door HartSlag op 12-09-2001 11:37]
quote:Inderdaad... Laten we proberen om het hoofd koel te houden, ook al worden we geprovoceerd...
Op woensdag 12 september 2001 11:30 schreef Halinalle het volgende:
Als het inderdaad fundamentalisten waren die deze aanslagen gepleegd hebben, lijkt het erop dat ze hun doel bereikt hebben: meer haat!
quote:Hier nog 1
Op woensdag 12 september 2001 11:19 schreef Aneurism het volgende:
Fok Meeting - The Rape of wijk Veldhuizen in Ede.Wie joined er mee, we gaan een klop jacht houden. Heerlijk met zijn allen op zoek gaan naar de mensen die feest vieren over dit soort dingen.
Vereist voor de meeting:
-4-5 auto's om snel weg te komen
-iedereen zijn eigen ketting, zijn eigen mes, zijn eigen tuingereedschap om de lijken mee te begraven
-iedereen een alibi
-Bivakmutsen
- Liters kerosine om hun levend mee te verbranden
- Een bulldozer vol puin om hun levend mee te begraven
Ik doe mee...
[Dit bericht is gewijzigd door HartSlag op 12-09-2001 11:32]
quote:De waarheid blinde kip
![]()
![]()
quote:Mee eens maar als ik zoiets lees dan gaat mijn bloed wel koken.
Op woensdag 12 september 2001 11:29 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik denk dat dit soort berichten worden gepubliceerd om "onderbuikgevoelens" aan te wakkeren. Ook ik vind het zwaar misplaatst (understatement) om een feestje te vieren nav een dergelijke ramp.
Maar als die groep Marokkaanse jongeren al langer voor problemen zorgde, dan is dit "slechts" een volgend incident. Ik sluit mijn ogen niet voor dergelijke problematiek, maar ik ben wel een voorstander van genuanceerd proberen te kijken ipv me te laten verleiden tot kotssileys en populistische opmerkingen.
quote:Tja, als er duizenden mensen worden vermoord, en als er dan mensen gaan zitten lachen en juichen (en anderen dat goed gaan praten), dan kan je die reacties verwachten natuurlijk........
Op woensdag 12 september 2001 11:31 schreef Vork het volgende:
Wel Alle! Zijn er ook mensen die wel normaal kunnen reageren?Gescheld, gevloek en getier is nergens voor nodig! Mensen, ergens over discussieren kan ook zonder al die ziekteverwensingen e.d.
Gelijk geouwehoer etc etc etc
quote:NEE de haat wordt aangewakkert.
Op woensdag 12 september 2001 11:31 schreef Vork het volgende:
Wel Alle! Zijn er ook mensen die wel normaal kunnen reageren?Gescheld, gevloek en getier is nergens voor nodig! Mensen, ergens over discussieren kan ook zonder al die ziekteverwensingen e.d.
[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 12-09-2001 11:37]
quote:En reken maar dat die onwetende niet kunnende lezen en zich verhaaltjes latende vertellen eikels op hun sodemieter krijgen van Allah als hij bestaat. Er staat in de koran dat je je naaste lief moet hebben, dus..... maar goed, 90% van die mongolen daar kan niet eens lezen dus laten ze zich lekker voorliegen en DIE mensen die dat doen moet je pakken.
Op woensdag 12 september 2001 11:24 schreef Tazzie het volgende:
En dan vinden ze het vreemd dat we wat moeite hebben met hun ideeen van de wereld een islamstaat te maken...Even aangenomen dat dit door islamitische terroristen is gedaan (en laten we wel wezen, die kans is groot) dan zou ik als Allah zijnde me diep schamen.
Moorden in naam van God, om wat voor reden dan ook, kan nooit de ware bedoeling van het geloof zijn. Ook die eikels van katholieken en christenen vroeger hadden ze af moeten schieten!
quote:Er zullen ongetwijfeld Nederlanders zijn die daar lollig over zouden gaan doen.
Op woensdag 12 september 2001 11:34 schreef Smirnoff het volgende:
Moeten wij dat eens gaan doen als er een aardbeving in Marokko is geweest.Gelijk geouwehoer etc etc etc
quote:verwachten verwachten, maar ik vind het nogsteeds geen goed gedrag. Je kan ook op een andere manier melden dat je het zeer triest vind wat er is gebeurd. Desnoods met smiley;s of gewoon met normale woorden zonder gelijk hele volksstammen van ziektes te voorzien.
Op woensdag 12 september 2001 11:33 schreef HeindeKort het volgende:
Tja, als er duizenden mensen worden vermoord, en als er dan mensen gaan zitten lachen en juichen (en anderen dat goed gaan praten), dan kan je die reacties verwachten natuurlijk........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |