abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1617233
Ik ben ervoor om zaterdag ff naar die wijk toe te gaan en daar zelf ff een feestje te bouwen!!! Dit kan toch niet? Als ik buiten een feestje ga bouwen wordt ik opgepakt wegens buurtoverlast en dan is het nu gerelateerd aan zo'n ramp. AFMAKEN DIE GORE TERINGDEBIELEN!!!!
pi_1617234
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:22 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Wat is dit nou %$#$%^&*%$#$ opmerking

De realiteit.
O+. Ripley. O+.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:26:29 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1617241
quote:

[..]

Zeg jij dan maar es ff wat er NIET waar is aan deze opmerking.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:26:31 #54
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1617242
Deze jongeren beseffen helaas dus ook niet dat de hele islamitische gemeenschap hierdoor onder te lijden heeft... wat moet men wel niet denken zo! Dat islamieten alleen maar juichen om de doden en niet eens meer weten wat/wie/hoe een hun God is? Ik hoop voor hen dat ze het niet vierden onder het genot van een lap varkensvlees en een krat bier...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1617251
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:15 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Dat hebben jullie gedaan, na het berichtje van dat er tientallen dode Marokkanen waren aangespoeld op de kust van Spanje,toen werdt er ook uitbundig gevierd op FOK

En nu zal het feestje de volgende keer alleen maar vreugdevoller zijn. Goed heh dat die teringlijers dat er mee bereiken
pi_1617256
Hè ja, daar zit ik nu op te wachten.
Laten we deze pubers gebruiken om eens goed onze standpunten te ventileren en de Marokkanen de schuld van dit alles gaan geven. Aneurism, zeldzaam dom stukje, ook als het een blijk moet zijn van je gevoel voor humor.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:29:41 #57
14281 KomMaar
I've got the power
pi_1617259
Weet je wat,ik heb een betere oplossing!
Ik ga der niet meer op in, maar 1 ding is zeker hier bereik je echt nietsss mee.

Adios

pi_1617261
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:24 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor, en die 20 'Marokkanen' waren eik undercover Hollandse boeren die op deze manier die arme onschuldige ventjes zwart probeerden te maken.
Dat is toch de bedoeling van dit soort berichten volgens jou?? Wat is dan de bedoeling van het creeeren van deze berichten???
Ik denk dat dit soort berichten worden gepubliceerd om "onderbuikgevoelens" aan te wakkeren. Ook ik vind het zwaar misplaatst (understatement) om een feestje te vieren nav een dergelijke ramp.

Maar als die groep Marokkaanse jongeren al langer voor problemen zorgde, dan is dit "slechts" een volgend incident. Ik sluit mijn ogen niet voor dergelijke problematiek, maar ik ben wel een voorstander van genuanceerd proberen te kijken ipv me te laten verleiden tot kotssileys en populistische opmerkingen.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:30:00 #59
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1617262
quote:

[..]

Dat is de waarheid!
Osama Bin Laden is een varken
pi_1617265
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

En dat is precies de bedoeling van "dit soort" berichten

En niet van de daad zelf dan? Dat willen ze toch zo graag? Dan kunnen ze het krijgen ook.
pi_1617267
Als het inderdaad fundamentalisten waren die deze aanslagen gepleegd hebben, lijkt het erop dat ze hun doel bereikt hebben: meer haat!
  woensdag 12 september 2001 @ 11:30:57 #62
15651 HeindeKort
pi_1617270
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:29 schreef KomMaar het volgende:
Weet je wat,ik heb een betere oplossing!
Ik ga der niet meer op in, maar 1 ding is zeker hier bereik je echt nietsss mee.

Adios

Met het opblazen van vliegtuigen, 1000-en mensen en enorme gebouwen wel?
  woensdag 12 september 2001 @ 11:31:13 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1617273
Wel Alle! Zijn er ook mensen die wel normaal kunnen reageren?

Gescheld, gevloek en getier is nergens voor nodig! Mensen, ergens over discussieren kan ook zonder al die ziekteverwensingen e.d.

De mens wordt echt met de dag dommer..

pi_1617276
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:19 schreef Eightball het volgende:

[..]

Owjajoh?
Met auto's claxonerend door de stad rijden?
Nederlanders massaal de straat op met vlaggen en spandoeken?
Nederlander juichend en leuzen schreeuwend?
Vreemd, nix van meegekregen in de media...

Ze moeten vooral zo doorgaan, dan komt dat vanzelf...

[Dit bericht is gewijzigd door HartSlag op 12-09-2001 11:37]

Moderator woensdag 12 september 2001 @ 11:31:48 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1617280
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:30 schreef Halinalle het volgende:
Als het inderdaad fundamentalisten waren die deze aanslagen gepleegd hebben, lijkt het erop dat ze hun doel bereikt hebben: meer haat!
Inderdaad... Laten we proberen om het hoofd koel te houden, ook al worden we geprovoceerd...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1617282
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:19 schreef Aneurism het volgende:
Fok Meeting - The Rape of wijk Veldhuizen in Ede.

Wie joined er mee, we gaan een klop jacht houden. Heerlijk met zijn allen op zoek gaan naar de mensen die feest vieren over dit soort dingen.

Vereist voor de meeting:

-4-5 auto's om snel weg te komen
-iedereen zijn eigen ketting, zijn eigen mes, zijn eigen tuingereedschap om de lijken mee te begraven
-iedereen een alibi
-Bivakmutsen
- Liters kerosine om hun levend mee te verbranden
- Een bulldozer vol puin om hun levend mee te begraven

Ik doe mee...

Hier nog 1

[Dit bericht is gewijzigd door HartSlag op 12-09-2001 11:32]

pi_1617285
quote:

[..]

De waarheid blinde kip
  woensdag 12 september 2001 @ 11:33:01 #68
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1617289
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik denk dat dit soort berichten worden gepubliceerd om "onderbuikgevoelens" aan te wakkeren. Ook ik vind het zwaar misplaatst (understatement) om een feestje te vieren nav een dergelijke ramp.

Maar als die groep Marokkaanse jongeren al langer voor problemen zorgde, dan is dit "slechts" een volgend incident. Ik sluit mijn ogen niet voor dergelijke problematiek, maar ik ben wel een voorstander van genuanceerd proberen te kijken ipv me te laten verleiden tot kotssileys en populistische opmerkingen.

Mee eens maar als ik zoiets lees dan gaat mijn bloed wel koken.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:33:37 #69
15651 HeindeKort
pi_1617292
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:31 schreef Vork het volgende:

Gescheld, gevloek en getier is nergens voor nodig! Mensen, ergens over discussieren kan ook zonder al die ziekteverwensingen e.d.

Tja, als er duizenden mensen worden vermoord, en als er dan mensen gaan zitten lachen en juichen (en anderen dat goed gaan praten), dan kan je die reacties verwachten natuurlijk........
pi_1617299
Moeten wij dat eens gaan doen als er een aardbeving in Marokko is geweest.

Gelijk geouwehoer etc etc etc

woensdag 12 september 2001 @ 11:35:10 #71
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1617304
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:31 schreef Vork het volgende:

NEE de haat wordt aangewakkert.
Wij zijn slechts marionetten die tegen elkaar worden opgezet.

[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 12-09-2001 11:37]

pi_1617307
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:24 schreef Tazzie het volgende:
En dan vinden ze het vreemd dat we wat moeite hebben met hun ideeen van de wereld een islamstaat te maken...

Even aangenomen dat dit door islamitische terroristen is gedaan (en laten we wel wezen, die kans is groot) dan zou ik als Allah zijnde me diep schamen.

Moorden in naam van God, om wat voor reden dan ook, kan nooit de ware bedoeling van het geloof zijn. Ook die eikels van katholieken en christenen vroeger hadden ze af moeten schieten!

En reken maar dat die onwetende niet kunnende lezen en zich verhaaltjes latende vertellen eikels op hun sodemieter krijgen van Allah als hij bestaat. Er staat in de koran dat je je naaste lief moet hebben, dus..... maar goed, 90% van die mongolen daar kan niet eens lezen dus laten ze zich lekker voorliegen en DIE mensen die dat doen moet je pakken.
pi_1617316
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:34 schreef Smirnoff het volgende:
Moeten wij dat eens gaan doen als er een aardbeving in Marokko is geweest.

Gelijk geouwehoer etc etc etc

Er zullen ongetwijfeld Nederlanders zijn die daar lollig over zouden gaan doen.
Vergeet niet dat dit incident 20 hersenloze idioten betreft, niet de hele Marrokaanse gemeenschap in Nederland.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:36:39 #74
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1617320
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:33 schreef HeindeKort het volgende:
Tja, als er duizenden mensen worden vermoord, en als er dan mensen gaan zitten lachen en juichen (en anderen dat goed gaan praten), dan kan je die reacties verwachten natuurlijk........
verwachten verwachten, maar ik vind het nogsteeds geen goed gedrag. Je kan ook op een andere manier melden dat je het zeer triest vind wat er is gebeurd. Desnoods met smiley;s of gewoon met normale woorden zonder gelijk hele volksstammen van ziektes te voorzien.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:37:18 #75
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1617324
Ik neem aan dat diegenen die hier erg boos over zijn ook nooit zullen lachen om grappen over de WTC?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')