die onderste voorbeeld foto is beetje overdone, te laage bandwang hoogte voor zo'n auto. onder een kever leg je ook geen 245/35R17 bij wijze van spreken. ik denk dat met een 18" het er al stukken beter uit ziet.quote:Op maandag 8 november 2004 20:49 schreef av_82 het volgende:
Fl3xx, met iemand met Pooiert onder zn naam had ik niet anders verwacht, haha.
M5, van iemand die van degelijke duitse auto's houdt had ik ook niet anders verwacht. Zou het minder erg zijn als de velgen 18 inch zijn ipv de 20 inch zoals ze op de voorbeeld foto staan?
ik bedoelde een oude kever, geen new beetle.quote:Op maandag 8 november 2004 20:58 schreef GiSH het volgende:
met die BBS velgen die ik heb hoor ik het ook altijd...
ik heb het over mijn velgen.. en het staat er een beetje van los of die onder een bug of beetle zitten.. toch??quote:Op maandag 8 november 2004 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ik bedoelde een oude kever, geen new beetle.
onder een new beetle kunnen lage banden best mooi staan. een oude kever niet. dat bedoelde ik ermeequote:Op dinsdag 9 november 2004 00:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
ik heb het over mijn velgen.. en het staat er een beetjen van los of die onder een bug of beetle zitten.. toch??
Nee, jij?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef Pharell het volgende:
ben jij een neger?
Je krijgt er gratis een tandenborsteltje bijquote:Op maandag 8 november 2004 20:55 schreef Alcyone het volgende:
Haha. De poetshel. Weet waar je aan begint, het ziet er leuk uit tot je moet gaan poetsen en polijsten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |