nee toch....eerst al SCH en nu Bluezz.....daar gaat je reputatie, DIGGER !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het ook met Digger eensch![]()
![]()
Sja maar zo is het toch SCH?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
DIGGER, wat een wijsheden, ik ben ontroerd
Nu nog bijtrekken in het spreekkoren topic en we zijn vrienden voor het leven
Zo ist wel weer genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het ook met Digger eensch![]()
![]()
Geloof jij dan al het nieuws wat je leest, neem je wat je op een journaal ziet klakkeloos aan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:00 schreef Bjoro het volgende:
zgn. suggestieve vragen enquete
Vragen zijn vrijwel altijd suggestief. Je kan van tevoren bepalen wat je wilt dat er uit een enquete komt. Bovendien is de representaviteit vaak naadjequote:Op dinsdag 9 november 2004 10:00 schreef Bjoro het volgende:
zgn. suggestieve vragen enquete
Het vreemde is dat ik echt he-le-maal niemand ken die ooit heeft meegedaan aan een enquete !quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
Vragen zijn vrijwel altijd suggestief. Je kan van tevoren bepalen wat je wilt dat er uit een enquete komt. Bovendien is de representaviteit vaak naadje
Yup, vaak zat. Soms best aardige enquetes, soms echt niveau "tempratuur diepvrieskip"quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik echt he-le-maal niemand ken die ooit heeft meegedaan aan een enquete !
1 van jullie wel ??
woon ik zeker niet representatief of gemiddeld genoegquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
Yup, vaak zat. Soms best aardige enquetes, soms echt niveau "tempratuur diepvrieskip"
ja nou....volgende keer een inlognaam geven voor Fok!...dan is het pas representatiefquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:54 schreef DIGGER het volgende:
Nou, we hadden een enqueteer en als studenten zijnde vonden we het wel geinig en hadden we wel tijd en zo. Dus we hebben nadat een vent 1 keer langs geweest was, gewoon gezegd Over onderwerpen zus en zo kun je hier langs komen, en in enquetes over onderwerpen dit en dat hebben we geen zin.
Dus die vent kwam regelmatig langs.
Goeie representatieve steekproeven krijg je zo he?
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan of moeten we jullie met spoed in gaan schrijven voor samenwonen van net5?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]helleu
* SCH pakt het bestelwagentje uit de garagequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef Bluezz het volgende:
inlegkruisjeSCH
1 Kratje Grolschquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
Ik ga even de stad in - nog iets nodig?
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan of moeten we jullie met spoed in gaan schrijven voor samenwonen van net5?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef SCH het volgende:
* Bluezz pakt het bestelwagentje uit de garage
Weer die superXXXXXXL?
Dat is dan weer het voordeel van GEEN smaak hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Ja onze smaken komen voor het grootste gedeelte overeen
Ze zitten het liefst op kratjes bier, de tafel is gemaakt uit een 10-tal lege kratten en mbt de muren verven zetten ze gewoon een blender neer zonder deksel waar ze diverse keuren verf in mikken en wel zien wat het wordt - en dan noemen ze het kunst.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan
Zeker, prachtig weer! Als het niet zo koud was prima terrasweer!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het wordt met het uur gezelliger in Nederland.....
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze zitten het liefst op kratjes bier, de tafel is gemaakt uit een 10-tal lege kratten en mbt de muren verven zetten ze gewoon een blender neer zonder deksel waar ze diverse keuren verf in mikken en wel zien wat het wordt - en dan noemen ze het kunst.
Voor de vloerbedekking (tapijt) zal de kat in de loop der jaren wel zorgen, zolang de vloer eerst maar genoeg plakt (komt wel goed met het bier).
Even uitrusten dan maar he!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:30 schreef Vom het volgende:
Een goede middag Hools.
Vandaag wel 1 heel college gevolgd
En ziehier prima uiteengezet waarom het instrument "referendum" niet werkt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja maar zo is het toch SCH?
Bij de open vraag op wie je nu zou stemmen weet bijna niemand Wilders te noemen, wordt ie nadrukkelijk als keuzemogelijkheid gegeven, zou ie ineens de 3e partij van het land zijn.
Dat verschil zegt toch alles over
A: de mentaliteit van een deel van de geqneuteerde mensen
B: Hoe manipulatief je met een enquete om kan gaan, zeker als je bij de uitslag de onderzoeksmethode niet brengt.
uitleg van bovenstaand
Thuis voor de buis, volgende ochtend eerste uur Duits, met een grote Oostduitse vlag aan het plafond die een keer was meegenomen na een DDR reisquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Waar waren jullie toen 15 jaar geleden (op de kop af) de Berlijnse muur viel?
Ik was op Terschelling en Legolas in de baarmoeder schat ik
Neuh ik moet vanavond nog een case inleveren dus die ga ik maar eens maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even uitrusten dan maar he!
Of is het al weer tijd voor bier bij jou?
zat gewoon op de VU geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Op Vakantie binnen NL in Rolde, las het toen ik 's ochtends terug kwam van de bakker en besloot ff een krantje te kopen. Meen dat het de vrijdagmorgen was dat ik het las, dus een donderdag dat het gebeurde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |