Horen we vrijdag, dan hebben we afspraak op het kantoor van de WBV.quote:Op maandag 8 november 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer gaan jullie er naartoe eigenlijk?
Hebben we geen Hools-verhuisservice? Een verbouwingsservice moet in ieder geval lukken!quote:Op maandag 8 november 2004 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Horen we vrijdag, dan hebben we afspraak op het kantoor van de WBV.
Aangezien het huis al leeg staat is de kans aanwezig dat we misschien al 1-12 er in kunnen.
*veel regelen nog*
Dubbele huur opzeggen, dubbele verhuizing, boel beetje opknappen.
Stress...
*aanmeldt*quote:Op maandag 8 november 2004 23:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben we geen Hools-verhuisservice?
Een verbouwingssloop-service moet in ieder geval lukken!
Hoe gek het ook klinkt, misschien doen we wel een beroep op jullie om mee te helpen en gelijk weer een Hools-meet te organiseren.quote:Op maandag 8 november 2004 23:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben we geen Hools-verhuisservice?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me een prima idee golfer, eerst even verhuizen en dan bieren
[Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekendquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:12 schreef golfer het volgende:
Hoe gek het ook klinkt, misschien doen we wel een beroep op jullie om mee te helpen en gelijk weer een Hools-meet te organiseren.
Whoehaha, zie je wel dat ik een lousy mod ben?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef Bjoro het volgende:
[Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekend
quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Bluezz het volgende:
ik vond de tt van wie was het ook alweer, rubbereend?, wel liev eik.
Ik vond hem wel leuk gevonden, Genie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:iets van "Het liedesnestje van Golfer en BLuezz" maarja een genie wordt vaak miskent
je moet een beetje slijmen als je Mod wil worden.......quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk gevonden, Genie.
k doe gewoon met de herhaling en daarna spit k t VI topic ff doorquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even videootje van Voetbal Insite doorspoelen en bekijken.
Trusteh allemaal.
OK, waar wou je om wedden, ik wed namelijk dat ie (nu) niet terug zal keren als Mod.quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wedden ?
ik ben niet stomquote:Op maandag 8 november 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Tong80 en ik hadden bij JustMe's aantreden toch al aangegeven dat vrouwen te stom zijn om VBL te modden
SCH verheugt zich op de ontgroening van de nieuwe mod
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:41 schreef Dos37 het volgende:
Dos37 moest krabben vanmorn![]()
* Dos37 krabt nou even aan zijn zakquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.
misschien een beetje water en zeep.........quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef DIGGER het volgende:
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.
nee, jequote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
in Irak is het nog slechter hoor !!quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
En weer gaan de reinigingrechten omhoog....quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, jeop die 5 % randdebielen die in NL wonen en graag denken in actie en reactie, wraak en vergelding etc.
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed Bquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.
Het is alleen zo jammer dat van dat deel weer een groot deel bereid is om Nederland met geweld om te vormen naar hun wensen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed B
Ik trek me niet te veel aan van dat soort onderzoekjes, vaak worden er rare conclusies getrokken en/of deugt de vraagstelling of keuzemogelijkheden niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.
OK. Ik zeg dat-ie het niet gaat doen. Hoeveel wil je inzetten?quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wedden ?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:15 schreef DIGGER het volgende:
Erger is alleen dat de media nu boven op dit soort gevoelens duikt en de boel opblaast, wat weer kan leiden tot tegenreacties/gevoelens etc.
alleen is zijn woordkeuze af en toe minder gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
DIGGER, wat een wijsheden, ik ben ontroerd
Nu nog bijtrekken in het spreekkoren topic en we zijn vrienden voor het leven
Moet je het wel goed verbeteren zukkelquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
alleen is zijn woordkeuze af en toe minder gunstig gekozen
zat een dubbeloppie in he ??quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:26 schreef SCH het volgende:
Moet je het wel goed verbeteren zukkel(duiken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |