The flights that were highjacked were from United and AA.
They were numbered as follows : 11, 93, 175, and 77
11 = Today's Date
9+3 = 12 = Tommorow
1+7+5 = 13 = Thursday
7+7 = 14 = Friday... the city will burn?
Weet iemand de flight numbers van de andere gekaapte toestellen? Of zijn die helemaal niet gekaapt?
(deze zal ook wel dicht gaan want het past in de "alles op 1 hoop tread")
Die vluchten zijn gekaapt omdat ze vertrokken voor een vlucht naar het westen. Ze zaten dus propvol brandstof.
quote:NIet helemaal waar: deze vluchten zijn gekaapt omdat het binnenlandse vluchten waren met weinig veiligheidsmaatregelen.
Op woensdag 12 september 2001 10:36 schreef links234 het volgende:
Je kunt overal wel iets achter gan zoeken, natuurlijk.Die vluchten zijn gekaapt omdat ze vertrokken voor een vlucht naar het westen. Ze zaten dus propvol brandstof.
In ieder geval de het eerste vliegtuig : dat was een binnenlandse vlucht uit Boston geloof ik.
Wat betreft die cijfers : Onzin -> Slaat nergens op -> spijkers op laag water.
quote:Links bedoeld dat het allemaal vluchten waren van de oostkust naar de westkust en daarom nog helemaal vol zaten met kerosine zodat de schade extra groot zou zijn.
Op woensdag 12 september 2001 10:40 schreef dice het volgende:[..]
NIet helemaal waar: deze vluchten zijn gekaapt omdat het binnenlandse vluchten waren met weinig veiligheidsmaatregelen.
In ieder geval de het eerste vliegtuig : dat was een binnenlandse vlucht uit Boston geloof ik.
Wat betreft die cijfers : Onzin -> Slaat nergens op -> spijkers op laag water.
Dat was het belangrijkste voor de kapers/terroristen.
quote:Ooops, had ik het verkeerd begrepen, snorry.
Op woensdag 12 september 2001 10:42 schreef Smike het volgende:[..]
Links bedoeld dat het allemaal vluchten waren van de oostkust naar de westkust en daarom nog helemaal vol zaten met kerosine zodat de schade extra groot zou zijn.
Dat was het belangrijkste voor de kapers/terroristen.
quote:Neuh, vanuit de VS gezien ligt dat in het oosten.
Op woensdag 12 september 2001 10:46 schreef dice het volgende:[..]
Ooops, had ik het verkeerd begrepen, snorry.
Dat dat Links bedoelde dat het vluchten naar Europa en zo waren.
American Airlines, Flight 77, Boeing 757, Washington Dulles to Los Angeles, 58 passengers, 4 flight attendants, 2 pilots
United Airlines, Flight 175, Boston to LAX, left Boston at 8:14am EST, plane down, location unknown
United Airlines, Flight 93, Newark to SF, left Newark at 8:42am EST, plane down, Pennsylvania, 80 miles SE of Pittsburgh Somerset County Airport, Boeing 757
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |