Ideaal!!! Waar kan ik die kopen?quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Leuk bedacht, maar dat stinkt en dan kun je alsnog niet slapenquote:Op maandag 8 november 2004 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
tijgerbalsem op je neus
quote:
Daar krijg ik altijd hoofdpijn en een droge strot van...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik had vannacht een geniale ingeving: ik heb de verwarming aangedaan.
Nergens last van gehad
precies!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd hoofdpijn en een droge strot van...
Het is dan ook de kunst om de juiste balans te vinden tussen benauwdheid als gevolg van het hoofd onder het dekbed stoppen en het al dan niet verkrijgen van een koude neus.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:08 schreef Leonoor het volgende:
Ik kon vannacht niet in slaap vallen omdat mijn neus zo onderkoeld was![]()
En met mn hoofd onder het dekbed kan ik ook niet slapen, dan krijg ik het benauwd...
Dude, dat is ècht ziek!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:04 schreef Skv het volgende:
ik ben ziek, mn neus voelt koud aan maar van binnen warm.
Ofzoiets, voelt iig heel raar
Jaaaa.... daar heeft men sokken voor uitgevonden.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word altijd wakker door koude voeten, wat voor gigantische fok hebben jullie wel niet als die 's nachts onderkoeld raakt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |