Same herequote:Op maandag 8 november 2004 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
De eerste van het nieuwe tijdperk!
En ik ben stiknieuwsgierig naar 'die nieuwe'!
Jij bent idd welkom.quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef knowall het volgende:
fok!radio is voor heaumeaux
Mijn stem is nog niet nichterig genoeg, maar ik blijf oefenen, maar ik ben toch bang dat mijn stem nooit zo nichterig zal worden zoals die van die fok!radiomensjesquote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij bent idd welkom.
Knowall luistert iedere dag naar gordonquote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
Jij bent idd welkom.
Ga jij maar weer terug naar school jochie, want van rekenen heb je blijkbaar nog niet genoeg meegekregen!quote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef Adelante het volgende:
hmmm, kan ik 1 en 1 optellen en er 2 van maken. Brighteyes zei dat ze wederom te horen zal zijn en volgens mij heeft ze van DIG echt geen kaas gegeten, dus misschien dan wel als dé nieuwe presentatrice????![]()
![]()
Damn....quote:Op maandag 8 november 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij maar weer terug naar school jochie, want van rekenen heb je blijkbaar nog niet genoeg meegekregen!
Ik denk het ook al te weten... Maar dat is puur op geruchten gebasseerd...quote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik denk dat ik het al weet.
Ik heb geen geruchten gehoord, maar ik kan wel 1 en 1 optellenquote:Op maandag 8 november 2004 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk het ook al te weten... Maar dat is puur op geruchten gebasseerd...
Dan heb je het niet van een betrouwbaar iemand gehoordquote:Op maandag 8 november 2004 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen geruchten gehoord, mij hebben ze het gewoon zo ingefluisterd
veel bier doet goeie dingen met mensen [afbeelding]
er waren er minimaal 2 die het 'fluisterden'quote:Op maandag 8 november 2004 14:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dan heb je het niet van een betrouwbaar iemand gehoord
ik welquote:Op maandag 8 november 2004 15:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik had geen bier op
Yvonne is er al met d'r roddelrubriekquote:Op maandag 8 november 2004 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Presentator![]()
Dat doe je helemaal verkeerd!!
Wij willen een zwoele geile vrouwenstem horen!
Die stem is al zo verrookt, het zou net zo goed een ouwe vent kunnen zijn met d'r gerochel.quote:Op maandag 8 november 2004 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yvonne is er al met d'r roddelrubriek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |