abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 13:47:02 #101
43556 miss_dynastie
pi_23265688
Wow, BE en Isabeau
Ik was heel lekker bezig; woonkamer boven schoon en strijk netjes weggewerkt... word ik geroepen door mister_d; klant stuurt een update die het liefst gister af moet zijn. Dag schoonmaakschema, ik moet werken en zo gaat het hier altijd
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:48:53 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23265731
Strijken doe ik niet aan... pas als ik wat aan wil...
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:40:03 #103
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23266979
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens wel sterk de neiging om op momenten dat eigenlijk het hele huis een bende is en nodig moet worden schoongemaakt de cd-hoesjes te gaan poetsen
Poets ontwijkend gedrag
Hier in huis is het altijd wel schoon, niet netjes want daar is geen beginnen aan met 2 kleine kinderen in zo`n kippenhok als dit.
Ieder weekend was ik de wasmanden leeg en stop ik alles in de droger en op maandag ben ik dan een ochtendje bezig om alles op de vouwen, te strijken en alles weer weg te leggen. Ik heb gewoon geen plek voor rondslingerend wasgoed
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:07:29 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23269227
Mijn huis is nu een teringbende maar het mag!

1.ik ben net verhuisd
2. ik krijg geen bezoek dit weekend (nou ja wel zondag, maar dat betekent dus afstel tot zondagochtend)

Vanavond wentel ik me heerlijk in mijn rotzooi. Ben blij dat ik niet zo iemand ben, die zich niet kan ontspannen als het niet opgeruimd is
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:09:10 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23269273
Bijna klaar!
Morgen nog een rondje extra stofzuigen en dweilen en een laatste hand aan de keuken en dan ben ik klaar!
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:13:22 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23269405
Heel goed!
Ik ga trouwens vandaag de prijs van meest vunzig persoon winnen volgens mij. Gisteren rookte ik een sigaret, die ik aftipte in een plastic koffiebekertje met een slootje koude koffie erin. Echter, de peuk brandde toch een gaatje in de beker, waardoor een plasje donkerbruin koffie/asmengsel ontstond op de kast van mijn computer, waarna het kon aankoeken tot een viezige plak. Nu, een dag later, valt mijn oog er pas weer op. Ik vraag me af wanneer het volgende moment komt dat ik het opmerk, en er dan iets aan ga doen
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:18:14 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23269551
pi_23269914
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Mijn huis is nu een teringbende maar het mag!

1.ik ben net verhuisd
2. ik krijg geen bezoek dit weekend (nou ja wel zondag, maar dat betekent dus afstel tot zondagochtend)

Vanavond wentel ik me heerlijk in mijn rotzooi. Ben blij dat ik niet zo iemand ben, die zich niet kan ontspannen als het niet opgeruimd is
Nou ik kan niet ontspannen als mijn wasbak onder de smoezelige kattenpootafdrukjes ziet, de kattenbak vol stront zit en mijn vloer onder de dotten haar.
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:57:19 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23270604
Die wasbak kan me gestolen worden, maar de bak en de dotten haar...
Ach... aan de andere kant, ik kijk er ook wel eens een dagje net zo makkelijk overheen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:59:50 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23270668
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

It's a start!! Jullie zijn goed

Gelukkig was het vandaag hulp-in-de-huishouding-week én belde m'n vent net op dat hij in de supermarkt staat, dus ik kan morgen uitslapen ............ kleinmeiske is zeer gelukkig
Hulp in de houshuiding! Whahaha ik zie nu mijn schrijffout maar ik laat 'm lekker staan

*zucht* dat wil ik ook!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:14:36 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23271014
mijn slaapkamer is alles op schoon na
Er liggen echt hele stof wolken in m,n kamer. Als iemand niet tegen stof kan dan legt hij direct het loodje

Ik heb daarom vast en zeker ook wel stoflongen
De schoonmaakster stofzuigt mijn kamer nooit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23272800
In mijn vorige relatie was het "steriel" bij ons, nou ja, dat dacht hij. Het bezoek had de sigaret nog niet fatsoendelijk uit, werd de asbak al schoongemaakt. Ze waren nog niet goed de deur uit, deed ie de kopjes al afwassen (nou ja, onder water afspoelen). Iedere keer als ik het bezoek koffie wilde inschenken, moest ik dan eerst kijken of het kopje ook wel schoon was. Hij deed ook de wc poetsen, maar vraag niet hoe. Er mocht ook nergens iets verkeerd liggen. Gelukkig ben ik van die gozer af.

Mijn huidige vriend en ik zijn wat losser. Hoewel het hier nu toch wel altijd opgeruimd en gepoetst is. Meteen iets op de plaats opruimen, hoef je het later niet allemaal te doen. Gelukkig komt mijn schoonma hier 1 x per week de hele hut poetsen. Verder houd ik het een paar keer per week bij. De afwas meteen de vaatmachine in, aanrecht meteen afpoetsen en dan lekker gezellig voor de tv
pi_23273826
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:13 schreef Aventura het volgende:
Heel goed!
Ik ga trouwens vandaag de prijs van meest vunzig persoon winnen volgens mij. Gisteren rookte ik een sigaret, die ik aftipte in een plastic koffiebekertje met een slootje koude koffie erin. Echter, de peuk brandde toch een gaatje in de beker, waardoor een plasje donkerbruin koffie/asmengsel ontstond op de kast van mijn computer, waarna het kon aankoeken tot een viezige plak. Nu, een dag later, valt mijn oog er pas weer op. Ik vraag me af wanneer het volgende moment komt dat ik het opmerk, en er dan iets aan ga doen
Nah, het kan erger...

Mijn ouders hebben altijd op aan alle kanten van hun huis de deuren open, er liggen tegels op de vloer en het waait altijd behoorlijk hard... dat is voor hen reden genoeg om de as van hun sigaret gewoon op de grond te tikken als de asbak volzit. Wat altijd zo was trouwens (ze zijn pas een maandje of twee geleden min of meer gestopt met roken).

Ze werken allebei heel veel (beiden een eigen bedrijfje) en dat is overduidelijk te zien aan het huishouden. Toen ik zestien was ben ik zelf maar de was gaan doen, omdat mijn moeder alle kleding verprutste in haar haast. Mijn ouders moesten een paar weken weg , en het eerste wat mijn broertje en ik deden was de keuken en koelkast schoonmaken, ondanks dat we daar uiteraard zelf ook een grafhekel aan hebben.... om maar even aan te geven hoe de situatie was (en ongetwijfeld nog steeds is, ben al een aardige tijd niet bij mijn ouders geweest).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')