quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:13 schreef Aventura het volgende:Heel goed!
Ik ga trouwens vandaag de prijs van meest vunzig persoon winnen volgens mij. Gisteren rookte ik een sigaret, die ik aftipte in een plastic koffiebekertje met een slootje koude koffie erin. Echter, de peuk brandde toch een gaatje in de beker, waardoor een plasje donkerbruin koffie/asmengsel ontstond op de kast van mijn computer, waarna het kon aankoeken tot een viezige plak. Nu, een dag later, valt mijn oog er pas weer op. Ik vraag me af wanneer het volgende moment komt dat ik het opmerk, en er dan iets aan ga doen
![]()
Nah, het kan erger...
Mijn ouders hebben altijd op aan alle kanten van hun huis de deuren open, er liggen tegels op de vloer en het waait altijd behoorlijk hard... dat is voor hen reden genoeg om de as van hun sigaret gewoon op de grond te tikken als de asbak volzit. Wat altijd zo was trouwens (ze zijn pas een maandje of twee geleden min of meer gestopt met roken).
Ze werken allebei heel veel (beiden een eigen bedrijfje) en dat is overduidelijk te zien aan het huishouden. Toen ik zestien was ben ik zelf maar de was gaan doen, omdat mijn moeder alle kleding verprutste in haar haast. Mijn ouders moesten een paar weken weg , en het eerste wat mijn broertje en ik deden was de keuken en koelkast schoonmaken, ondanks dat we daar uiteraard zelf ook een grafhekel aan hebben.... om maar even aan te geven hoe de situatie was (en ongetwijfeld nog steeds is, ben al een aardige tijd niet bij mijn ouders geweest).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."