abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23160525
In het RTL4 programma "Hoe schoon is jouw huis?" zie je de meest gore zwijnestallen. De muizen lopen rond, katten zitten op het aanrecht, er ligt was van een maand, de wc en douche zijn al maanden niet meer schoongemaakt, kasten zijn overwoekerd met rommel en het aanrecht staat van voor naar achter vol. De huizen zijn één grote vieze bende, maar… Hoe schoon is jouw huis?

De mijne ziet er keurig netjes uit.
pi_23160573
het is opzich wel schoon, alleen er tis een zooitje.. overal liggen wel blaadjes boeken cd's borden kabeltjes, tekeningen, foto's enz enz
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23160618
Wat een kutprogramma

Min moeder wil dat altijd zien.. en ik verdenk mijn moeder van smetvrees
pi_23160626
de mijne op het moment niet (studentenhuis) ze zijn bezig geweest met tegels er uit halen voor het raam of iets, en even aan bellen om te vragen of we het raam dicht willen doen of even een briefje in de bus dat ze daar gaan werken ho maar

resultaat: een hele laag stof en stobber over alles; de vloer het meubulair alle pannen e.d. die in open kastjes staan (bij gebrek aan dichte kastjes) ALLES is vies. te vies voor woorden

kost nog een hoop tijd om dat weer schoon te maken

maar verder is het er altijd wel redelijk schoon (elke week een stuk schoner, want toen ik hier kwam wonen was het echt vies) en binnenkort is het brandschoon dat weet ik zeker..!
pi_23160659
Redelijk proper maar wel met heel veel rommel.
pi_23160765
Welke FOKker/ster kan met goed fatsoen geen mensen meer uitnodigen, omdat ie zich schaamt voor de enorme bende in z'n huis?
pi_23160811
KLB --> LIF
  maandag 8 november 2004 @ 11:05:01 #8
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23160922
een beetje rommel mag best af en toe wat mij betreft, maar smerige viezigheid zoals een afwas van een week en zo, bah no way
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23160960
Vrijdag hadden we hier een feestje, zaterdag de hele dag weg, 's avonds een feest ergens anders en zondag de hele dag weg... Vandaag ben ik vrij, en dat is maar goed ook
Ik ga zo beginnen met opruimen en ik ben hier zeker wel een uurtje of 4 verder voor alles weer naar mijn zin is...

Niet dat het smerig is ofzo, alles is vorige week woensdag nog schoongemaakt maar een puinhoop is het wel... Nóg wel!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 8 november 2004 @ 11:10:01 #10
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23161014
bij mij ook niet smerig maar moet toch eens wat vaker de bierflesjes opruimen. 1 keer per week is niet genoeg merk ik de laatste tijd
pi_23161027
Schoon en netjes, maar niet klinisch.
pi_23161060
Ow, de katten lopen ook wel eens over het aanrecht hier hoor.
pi_23161084
Ik haat het als het echt heel ranzig is dus ik zorg wel dat alles netjes raakt
pi_23161103
hier is het behoorlijk ranzig.
maarja, daar rkijg je weerstand van. ben al jaren niet ziek geweest. * mighty_myte klopt af
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 8 november 2004 @ 13:05:15 #15
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23163526
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow, de katten lopen ook wel eens over het aanrecht hier hoor.
Ik zie het probleem van katten op het aanrecht niet. Als ik de afwas doe maakt het volgens mij niet uit want de schone vaat gaat eerst in het afdruiprek en dan in de kast, dus komt als het schoon is niet op het aanrecht, en als ik kook gebruik ik een snijplank om ingredienten op te leggen en dingen als mn pollepel. Dus wat maakt die kat nou uit? Die springt er niet op als ik daar bezig ben.

Bij mij verschilt het heel erg, afhankelijk van hoeveel ik ziek ben geweest de afgelopen tijd. Maar ik vind het eigenlijk ook onzin dat je huis vies is als er bijv. stof op de tv ligt of als er overal boeken liggen. Vies is afwas die te lang staat of dingen die gaan schimmelen of de wc een maand niet schoon maken. En dat heb ik allemaal niet. Afwas wilde nog wel eens wat problemen opleveren maar sinds ik een deel van mn borden en glazen uit mn handen heb laten vallen moet ik iedere 2-3 dagen wel afwassen, anders kan ik niks drinken

Verder vind ik wel dat mn vloerbedekking snel vies lijkt, als ik heb stofgezogen lijkt het de volgende dag al weer een week geleden. Ik heb ook best donkere vloerbedekking en als ik ga luchten moet mn buitendeur open (heb geen raam wat open kan) en dan waaien er allemaal blaadjes enzo naar binnen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 8 november 2004 @ 13:42:13 #16
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23164430
Mijn huis is schoon genoeg om gezond te zijn, en vies genoeg om gelukkig te zijn
De aanrecht staan nooit vol afwas (gaat meteen de vaatwasser in ), maar je kan er idd weleens een kat over zien wandelen...
Een keer per week wordt alles grondig gepoetst en verder wordt het bijgehouden.
Ik ben niet zo'n moeder die continue met een bezem of een vaatdoek in haar handen loopt, kan mijn tijd wel beter gebruiken...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 8 november 2004 @ 13:50:13 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23164619
Erg schoon. Mijn moeder gaat als een wervelwind door het huis heen zodra ze ook maar één klein beetje stof ziet liggen. Flink frustrerend af en toe, want ik vind het nogal overdreven om iedere week de vensterbanken schoon te maken, terwijl er door haar ijverige schoonmaakkunsten in de rest van het vertrek amper iets over is wat die vensterbankjes vies kan maken.... Maar goed, that's mom.
Gelukkig waagt ze zich niet op mijn verdieping. Die neem ik voor mijn rekening en iedere week mijn kamer uitsoppen is niet helemaal mijn ding. Stofzuigen doe ik wel, maar ik ga geen dingen schoonmaken die al schoon zijn. Er zijn grenzen.
Bovendien schijnt hyper-hygiënisch zijn ook niet goed te zijn voor 't immuunsysteem.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 8 november 2004 @ 22:17:58 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23177778
Normaal schoon, al zullen er plekken in huis zijn die weer eens aandacht verdienen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:25:14 #19
43556 miss_dynastie
pi_23178153
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:55 schreef Computerleek het volgende:
Welke FOKker/ster kan met goed fatsoen geen mensen meer uitnodigen, omdat ie zich schaamt voor de enorme bende in z'n huis?
Ik kan prima mensen uitnodigen, want het is in een uurtje netjes. Onverwachte visite heb ik liever niet. Zo ligt er nu op de bank de was van de afgelopen week die gevouwen en gestreken moet worden, ligt er op tafel een bak met hobbyspullen die ik even uit moet zoeken en is het alweer een week geleden dat ik gestoft en gezogen heb en dat zou wel weer eens kunnen gebeuren. Bovendien struikel je nu in de gang over het wasrekje, want mijn vriendje was even 'vergeten' dat hij morgen een belangrijke bespreking heeft en zijn pak aanmoet, dus dat hangt te drogen. Vies of smerig is het echter niet, rommelig dus wel. We hebben het dan ook druk met andere (belangrijkere) dingen. Als we om half elf 's avonds klaar zijn met werk en studie hebben we niet altijd (lees; meestal geen) zin om het huis helemaal op-en-top netjes te maken.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 22:27:57 #20
43556 miss_dynastie
pi_23178251
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:39 schreef Computerleek het volgende:
katten zitten op het aanrecht
Heel regelmatig, en dat mag hier gewoon. Dat vind ik helemaal niet vies, eerder goed voor je weerstand Mensen die hier mee-eten weten dat ook en zijn welkom om thuis te blijven als het ze stoort. Maar om de een of andere reden blijft niemand daarom thuis
pi_23179002
Ik ben erg schoon en netjes. Dat heb ik vanuit huis meegekregen. Ieder dag netjes het bed opschudden, twee keer in de week het beddengoed verschonen, alles afstoffen, laminaatvloer uitgebreid afdoen; Swiffer en daarna met een vochtige doek, gele doekjes voor in de keuken worden iedere dag gewassen. En zo zijn er wel meer dingen .
  maandag 8 november 2004 @ 23:33:46 #22
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_23180336
Ik ben ook erg schoon en netjes. Er zal ergens wel iets stof liggen, dat hou je toch. Onverwachts bezoek is nooit een probleem. En ik ben nooit iets kwijt. Alles heeft zijn plek.
pi_23180710
Behoorlijk netjes. Toen ik nog in een studentenflatje woonde, kon ik wel bezig blijven met schoonmaken. Nu ik weer thuis ben, is dat anders. Schoon, netjes. .
  maandag 8 november 2004 @ 23:52:42 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_23180761
schatje twee keer in de week het beddengoed verschonen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_23180905
TWEE keer?! Dat vind ik wel erg vaak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')