quote:
Op maandag 8 november 2004 11:11 schreef Bass-Miss het volgende:Ow, de katten lopen ook wel eens over het aanrecht hier hoor.
Ik zie het probleem van katten op het aanrecht niet. Als ik de afwas doe maakt het volgens mij niet uit want de schone vaat gaat eerst in het afdruiprek en dan in de kast, dus komt als het schoon is niet op het aanrecht, en als ik kook gebruik ik een snijplank om ingredienten op te leggen en dingen als mn pollepel. Dus wat maakt die kat nou uit? Die springt er niet op als ik daar bezig ben.
Bij mij verschilt het heel erg, afhankelijk van hoeveel ik ziek ben geweest de afgelopen tijd. Maar ik vind het eigenlijk ook onzin dat je huis vies is als er bijv. stof op de tv ligt of als er overal boeken liggen. Vies is afwas die te lang staat of dingen die gaan schimmelen of de wc een maand niet schoon maken. En dat heb ik allemaal niet. Afwas wilde nog wel eens wat problemen opleveren maar sinds ik een deel van mn borden en glazen uit mn handen heb laten vallen moet ik iedere 2-3 dagen wel afwassen, anders kan ik niks drinken
Verder vind ik wel dat mn vloerbedekking snel vies lijkt, als ik heb stofgezogen lijkt het de volgende dag al weer een week geleden. Ik heb ook best donkere vloerbedekking en als ik ga luchten moet mn buitendeur open (heb geen raam wat open kan) en dan waaien er allemaal blaadjes enzo naar binnen.