capibar is volgens mij gewoon een irritant script van Dannyquote:Op maandag 8 november 2004 10:09 schreef Rahl het volgende:
jij bent snel
kut, je hebt me doorquote:Op maandag 8 november 2004 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
capibar is volgens mij gewoon een irritant script van Danny
ik post sneller dan mijn schaduw.quote:Op maandag 8 november 2004 10:09 schreef Rahl het volgende:
jij bent snel
heb jij toevallig ja gestemd op de poll op mijn weblog?quote:Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef GinaG het volgende:
Wanneer is het donderdag![]()
sinds wanneer heb jij iets boeiends te melden?quote:Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:
vuile slowchatters
Snel een beetje een topic volposten net nu ik wat boeiends te melden had he!
Wat staat er dan geef es een linkjequote:Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef capibar het volgende:
[..]
heb jij toevallig ja gestemd op de poll op mijn weblog?![]()
post je het toch nog een keerquote:Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:
vuile slowchatters
Snel een beetje een topic volposten net nu ik wat boeiends te melden had he!
hint: huisje.quote:Op maandag 8 november 2004 10:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat staat er dan geef es een linkje![]()
heb je al weer een nieuwe knulquote:Op maandag 8 november 2004 10:19 schreef capibar het volgende:
[..]
hint: huisje.![]()
jaquote:Op maandag 8 november 2004 10:21 schreef capibar het volgende:
AAAAAAARGH... NOG EEN JA STEMMER!!!!
quote:Op maandag 8 november 2004 10:22 schreef twi het volgende:
GinaG, ik heb gewoon over je gedroomd![]()
Maak je maar geen zorgen hoor, ik reikte alleen met pijn in m'n hart een prijs aan je uit, omdat je Halo 2 LE had gewonnen (waarom ik 'm nou aan je moest geven). En nam daarna jouw pre-order over
quote:Op maandag 8 november 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Maak je maar geen zorgen hoor, ik reikte alleen met pijn in m'n hart een prijs aan je uit, omdat je Halo 2 LE had gewonnen (waarom ik 'm nou aan je moest geven). En nam daarna jouw pre-order over
Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat ik met iemand HALO ging spelen splitscreen op mijn tweedehands tv'tje (formaat postzegel)quote:Op maandag 8 november 2004 10:22 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 10:23 schreef Thomper het volgende:
Ik heb weer gewonnen! Nog een GameXpo kaartje, mijn 3de nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |