Naar het stadion gaan?quote:Op maandag 8 november 2004 16:37 schreef Kletz het volgende:
[..]
Iedereen haalt alles uit de media.
Betere sfeer in het team dan bij Ajax. Feyenoord is een team Ajax niet.quote:Op maandag 8 november 2004 16:41 schreef The_Hives het volgende:
Verklaar dan eens waarom feyenoord op papier beter is?
Ajax is altijd favoriet en terecht ookquote:Op maandag 8 november 2004 16:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sjees, Ajax wint 1 keer tegen een onthutsend zwakke tegenstander, na ontelbare kutmatches dit jaar, en is meteen favoriet.
In een bierteam is de sfeer ook goed, maar voetballen kunnen ze niet.quote:Op maandag 8 november 2004 16:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Betere sfeer in het team dan bij Ajax. Feyenoord is een team Ajax niet.
Echt een opmerking dat getuigd van verstand van voetbalquote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
In een bierteam is de sfeer ook goed, maar voetballen kunnen ze niet.
Zelfs in een van de zeldzame kampioensjaren van fnoord wonnen we nog met 6-0.. Oftewel, zondag kan er alles gebeuren.quote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Kletz het volgende:
[..]
Duidelijk!! in een klassieker kan alles gebeuren. Heb je helemaal gelijk in.
maar.... al ben je een n00b of een diehard ajax fan. Je moet het gewoon logisch in blijven zien. Ze zijn nu niet wat ze geweest zijn. Daarom moet je er gewoon vanuit gaan dat ze verliezen tegen een op papier veel sterkere feyenoord.
ik kat ajax niet af hoor, alleen zeg ik gewoon hoe ze nu presteren en hoe ze daar mee om gaan
quote:Op maandag 8 november 2004 16:56 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Echt een opmerking dat getuigd van verstand van voetbal
maak er dan 4-4 van ....quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op 0-0 en een tros rode kaarten![]()
Maar ja als Feyenoord wint, kan ik daar ook wel mee leven
De video van 1995/1996quote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef VoreG het volgende:
Gister de DVD van het jaar 2002/2003 gezien, jezus wat was dat mooi voetbal.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Kletz het volgende:
. Daarom moet je er gewoon vanuit gaan dat ze verliezen tegen een op papier veel sterkere feyenoord.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef Kletz het volgende:
En buffel haha..... damn als ie bij feyenoord al geen basis plaats heeft, zegt wel genoeg denk ik.
Ik (en met mij, volgens mij genoeg in dit topic) zie Ajax echt niet als favoriet, maar we hebben zeker kans om te winnen. Feyenoord is misschien wel beter ingespeeld en heeft een betere aanval, maar de verdediging van Feyenoord is ook ronduit zwak. En dat Babos daarachter voor de nodige rust zorgt?quote:Op maandag 8 november 2004 16:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sjees, Ajax wint 1 keer tegen een onthutsend zwakke tegenstander, na ontelbare kutmatches dit jaar, en is meteen favoriet. Wat een onzin. Natuurlijk heeft Feyenoord momenteel veel betere papieren dan Ajax. De 3 mans voorhoede alleen al van de R'dammers is mits Castelen meedoet al 3 maal beter bezet en ingespeeld. Kalou, Kuyt, Castelen (en ook Goor) is beter dan VdV ( Is toch geen spits man), Boukhari, Sonck, Ananas, en Rosales bijelkaar. Zeker als ingespeeld team. Jullie tellen alleen maar wat kwalliteien bij elkaar op hier, maar dat maakt je nog niet beter als team. Die les heeft AZ wel geleerd. F'nerd draait simpelweg een stuk beter dit jaar dan Ajax, en scoort veel makkelijker, ondanks dat ze vrij behoudend en saai spelen. En Ajax in de Arena is momenteel een drama als ze het spel moeten maken. Heerveen, NEC etc. Feyenoord wint dik. Met een stuntelend blunderend duo Grygera/Escude.
Het is tenminste een betere spits dan dat bij jullie in de basis staatquote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef Kletz het volgende:
En buffel haha..... damn als ie bij feyenoord al geen basis plaats heeft, zegt wel genoeg denk ik.
Ik wil Van Dammequote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef Nashje het volgende:
Hopelijk is O'Brien op tijd fit. Ik zie Maxwell liever op linkshalf.
Ik wil Chivuquote:Op maandag 8 november 2004 17:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik wil Van Damme![]()
je ziet Ajax toch niet meer als concurrend? Dan moet Ajax toch zeker winnen vanuit jou persectief gezien.quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op 0-0 en een tros rode kaarten![]()
Maar ja als Feyenoord wint, kan ik daar ook wel mee leven
Ik geloof ook niet meer dat ajax nog concurrent is, op dit moment in ieder geval zeker niet, maar dat weet jij ook, toch?quote:Op maandag 8 november 2004 18:21 schreef F1Bas het volgende:
je ziet Ajax toch niet meer als concurrend? Dan moet Ajax toch zeker winnen vanuit jou persectief gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |