Neej ik schop ff wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 8 november 2004 14:17 schreef golfer het volgende:
We hebben er weer een deskundige bij met die Kletz zie ik.
en als Az weer gaat verliezen ben je ineens geen fan meerquote:Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef Kletz het volgende:
flikker toch op met die club!!!!!! denken dat ze kunnen voetballen haha..... en dan binnen 10 min. een tegen goal krijgen van die simpele tilburgers..
Ik moet lachen om ajax. Stelletje kanslozen.
BEN per 2 weken nu AZ fan.
Die laten zien wat voetballen is!
ben helemaal geen voetbal fan, maar ik kijk er wel graag naar
al zou het wel een ideale speler zijn voor die jonge jongensquote:Op maandag 8 november 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
en van Hooijdonk wil ik niet in een Ajax shirt zien
Ja, Van Gelder wist ook te vertellen dat Zuid met de CL 10 minuten later binnen zou komenquote:Op maandag 8 november 2004 14:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
van hooi donk LOOOL laat dat paard effe wegblijvenquote:Op maandag 8 november 2004 14:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hou van elk team van de competitie. Ik zie gewoon graag mooi voetbal. En natuurlijk kan dat niet beter dan het engelse voetbal maar ja dat ter zijde.quote:Op maandag 8 november 2004 14:52 schreef OreO het volgende:
[..]
en als Az weer gaat verliezen ben je ineens geen fan meer
Hoge pieken komen na diepe dalenquote:Op maandag 8 november 2004 14:56 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ik hou van elk team van de competitie. Ik zie gewoon graag mooi voetbal. En natuurlijk kan dat niet beter dan het engelse voetbal maar ja dat ter zijde.
Maar zoals AZ de afgelopen paar keren speelde... BRAVO voor de jongens.
Kan je niet van Ajax zeggen. Dat bedoel ik er mee te zeggen.
En waarom landzaat. Damn ze hebben spitsen nodig en dan gaan ze voor een middenveldervan hooijdonk doet et toch niet.
Ik hoorde dat de tjech koller op hun verlanglijstje stond.... is dat waar?
ga er maar vanuit dat ze verliezen zondag. Ajax heeft het gewoon nu niet meer. En ook al hebben ze gewonnen van willem 2, ze zijn nu niet meteen met z'n alle hercules ofzo.quote:Op maandag 8 november 2004 15:17 schreef RayMania het volgende:
Heb nu al zin in Feyenoord (of niet).
Denk dat gister de omkeer is geweest, al kan je natuurlijk wel zeggen dat Willem II een "slappe hap" was.
Rosales is los!
Ik ga er niet van uit, blijf altijd hoop houden.quote:Op maandag 8 november 2004 15:21 schreef Kletz het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze verliezen zondag. Ajax heeft het gewoon nu niet meer. En ook al hebben ze gewonnen van willem 2, ze zijn nu niet meteen met z'n alle hercules ofzo.
Ga jij even lekker ergens anders lopen trollen?quote:Op maandag 8 november 2004 15:21 schreef Kletz het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze verliezen zondag. Ajax heeft het gewoon nu niet meer. En ook al hebben ze gewonnen van willem 2, ze zijn nu niet meteen met z'n alle hercules ofzo.
Wat is een buiten-proportioneel bod dan?quote:maar AZ-preses Scheringa heeft volgens Van Gelder laten weten niet op de miljoenen te zitten wachten, en Landzaat alleen te zullen verkopen voor een buiten-proportioneel bod.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:35 schreef JaWi het volgende:
Ze hadden het over 17 miljoen.
haha nope. Ik zie het gewoon logischer in.quote:Op maandag 8 november 2004 15:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga jij even lekker ergens anders lopen trollen?
Zegt ook niemand. Alleen de wedstrijd tegen Willem II is een duidelijke opkikker. Het team draaide weer. Er werd gewerkt.quote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha nope. Ik zie het gewoon logischer in.
Je liegt gewoon tegen jezelf als je zegt dat ajax na de wedstrijd tegen willem 2 nu opeens weer helemaal in de compitie zit en het gevoel weer terug heeft![]()
Scheringa heeft groot gelijk! Hij heeft Landzaat net pas gekocht, dus waarom zou hij hem nu al weer van de hand doen. Hij geeft zelf al aan dat wat hij vraagt buiten-proportioneel is.quote:Op maandag 8 november 2004 15:42 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
. Die Scheringa is gek.
Omdat er clubs in de rij staan die een stapje hogerop voor Landzaat zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 15:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij heeft Landzaat net pas gekocht, dus waarom zou hij hem nu al weer van de hand doen.
Duidelijk!! in een klassieker kan alles gebeuren. Heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 november 2004 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zegt ook niemand. Alleen de wedstrijd tegen Willem II is een duidelijke opkikker. Het team draaide weer. Er werd gewerkt.
En in een klassieker kan het voetbal totaal anders zijn dan afgelopen weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |